Spring naar bijdragen

Hoeveel Karakters Mag Een Log Maximaal Bevatten


fam. Fransen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Linkalovers:

Als iemand een eigen cache heeft 'be my guest'.

Zoek maar een cache van mij uit. Had ooit wel een paar caches op GC die daar nu niet meer actief zijn :yes: Oja, kijk maar eens op gebruikersnaam harrieklomp.

Jullie kunnen toch een notitie of zoiets schrijven. Dit zal hetzelfde aantal tekens bevatten als een gewone log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  

10 minuten geleden zei harrie:

Zoek maar een cache van mij uit. Had ooit wel een paar caches op GC die daar nu niet meer actief zijn :yes: Oja, kijk maar eens op gebruikersnaam harrieklomp.

Jullie kunnen toch een notitie of zoiets schrijven. Dit zal hetzelfde aantal tekens bevatten als een gewone log.


Gedaan



Onder het logje verschijnt uiteindelijk de melding, ( max 4000 tekens ) maar ik had deze nog niet eerder gezien.


892404589_2020-06-1413_16_02-Geocaching-NieuwelogvoorSchuttingtaal.png.e9451bf9168845394dc14e2af2b67d0c.png

bewerkt door Linkalovers
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Linkalovers:

Onder het logje verschijnt uiteindelijk de melding, ( max 4000 tekens ) maar ik had deze nog niet eerder gezien.


892404589_2020-06-1413_16_02-Geocaching-NieuwelogvoorSchuttingtaal.png.e9451bf9168845394dc14e2af2b67d0c.png

Daarover had ik inderdaad iets gevonden in een heel oud draadje op .com: https://forums.geocaching.com/GC/index.php?/topic/236581-why-so-severe-log-length-limitation-max-4000-characters/

Ik had het nog niet genoemd omdat het al zo'n oud draadje is en aannam dat dat inmiddels toch al wel eens opgehoogd zou zijn. Maar kennelijk niet dus ...:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Peetee:

...dat dat inmiddels toch al wel eens opgehoogd zou zijn. Maar kennelijk niet dus ...:o

Ach, 4000 tekens is best wel veel voor een logje.

Er zijn natuurlijk vast en zeker wel personen, die dat aantal zo uit hun duim zuigen. Maar wordt dat dan ook echt helemaal gelezen, of haakt men onderweg af?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Linkalovers:

Ach, 4000 tekens is best wel veel voor een logje.

In ieder geval voor het reguliere "Tftc' ruim voldoende !!! :yes:

Maar goed: het antwoord op de vraag van Viervoeter is dus: max. 4000 karakters;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Linkalovers:

Maar wordt dat dan ook echt helemaal gelezen, of haakt men onderweg af?

Dat ligt er maar net aan hoe een verhaal geschreven wordt.

Er zijn er die zeer veel schrijven zonder een verhaal te vertellen of waar niets verteld wordt. Hier ben ik dan snel uitgelezen.

Er zijn er ook die die echt veel schrijven maar waar je wel hoopt dat het wat langer mag duren om te lezen. Gewoon dat het verhaal je pakt en dat je door blijft lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei harrie:

...Er zijn er ook die die echt veel schrijven maar waar je wel hoopt dat het wat langer mag duren om te lezen. Gewoon dat het verhaal je pakt en dat je door blijft lezen...

In een geocache logje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Linkalovers:

In een geocache logje?

Tja, er zullen tegenwoordig met al die flutcaches niet veel tekst te besteden zijn omdat er ook weinig te beleven is tijdens het lopen van die caches.

Er zullen beslist wel een paar caches zijn die de moeite waard zijn om een avontuur te beleven en die tijdens het loggen ook als een echt verhaal op te schrijven.

Van mijzelf weet ik dat ik niet zo'n goede schrijver ben. Ik spring van de hak op de tak maar ik probeer wel iets leuks te schrijven van hetgeen ik beleefd heb :)

Wat misschien ook wel fijn is voor de CO is dat er foto's aan de logs toegevoegd worden. Hoe was dat gezegde ook al weer? 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei harrie:

...Van mijzelf weet ik dat ik niet zo'n goede schrijver ben. Ik spring van de hak op de tak maar ik probeer wel iets leuks te schrijven van hetgeen ik beleefd heb :)Wat misschien ook wel fijn is voor de CO is dat er foto's aan de logs toegevoegd worden. Hoe was dat gezegde ook al weer? 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.

Leuke logjes zijn, na heel veel caches, ook steeds moeilijker te schrijven. Daarom plaats ik ( inderdaad ) vaak een foto.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...