Diederikus Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Als je zóveel te zeggen hebt, kun je beter op zoek naar een uitgever.... :-) Ik zou dat anders formuleren: Als er zoveel is dat verteld wil worden. . . Na afloop schieten mij meestal nog een aantal onderwerpen te binnen die ik vergeten ben te vertellen. Maar dat laat ik dan meestal maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 (bewerkt) Je kunt je ook afvragen moet het allemaal wel geschreven worden. Ik ben een voorstander van "de kunst van het weglaten". Op deze manier hou je relevante informatie over en heb je kans dat het verhaal ook nog gelezen wordt. En dat laatste daar gaat het toch om. Die terughoudenheid had ik inderdaad ook de eerste keer. Zal de CO niet vinden dat ik teveel ruimte inneem? Maar toen hij mij een email stuurde dat hij er van genoot, heb ik de remmen maar losgegooid. Ik krijg daar vrij vaak waarderende emails voor en ook positieve reacties van andere cachers. Dus dan laat ik het maar zo. Dan hoeft niemand meer te raden wat ik weg had kunnen laten. Bovendien, wat zijn nou 4000 karakters? Dan ben ik nog niet eens bij wp 3. 1 september 2013 bewerkt door Diederikus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Liever 1 lange log op mijn caches als 100 tftc logjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Ik probeer natuurlijk ook wel de caches uit te zoeken waar je iets beleeft. Als je niets beleefd hebt dan kun je er ook niets over vertellen. Dus als ik alleen maar TFTC kan bedenken, dan kun je die cache ook wel archiveren zonder dat iemand hem mist. Tenzij de cache dienst doet als wegwijzer voor de route. Maar waarom zou je die dan weer willen loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Lange logs zijn als slagroom op de cache-taart! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Ook op een prutcache kan makkelijk meer als tftc. Dan schrijf ik wel hoe slecht ik hem vind, daar hebben ze meer aan en doen ze hopelijk wat meer mee als met tftc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fam. Fransen Geplaatst 1 september 2013 Auteur Share Geplaatst 1 september 2013 (bewerkt) In dit geval ging het om een "pruts" cache. Een kokertje achter een lantaarnpaal. Hoefde eigenlijk niet eens van de fiets. Het venijn zat hem in de tekst bij de cache. Dat logs met alleen "TFTC" toch eigenlijk uit den boze zijn bij de ware geocacher. Een beetje prikkelend/spottend dus. Ja en daar meende ik dus met mijn epistel op te moeten reageren. Ik heb overigens al een enthousiaste mail ontvangen van de cachelegger. Kijk en daar doe ik het dan weer voor. Is voor mij de kers op de appelmoes. 1 september 2013 bewerkt door fam. Fransen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Als ik in Word bv 3970 karakters heb, krijg ik gegarandeerd een foutmelding op gc.com die dan beweert dat ik meer dan 4000 karakters heb. Weet iemand waar dat aan ligt? Word rekent het aantal enters niet mee. Maar een enter neemt 2 karakters in beslag. Thanks, alweer iets bijgeleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hidde109 Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Diederikus, blijf a.j.b. je uitgebreide logs schrijven! Ik geniet er van deze te lezen! Ook wel een tikkie jaloers op je schrijverskunsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viervoeter Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 Is er misschien ook bekend hoeveel tekens een concept log mag bevatten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 (bewerkt) Geen idee. Maar dat is een kwestie van ff proberen ( en niet save'n ). Je kan eindeloos tekst invoeren, maar hoeveel er werkelijk opgeslagen worden, nadat u op 'Save' duwt, is afwachten. Ik ben in ieder geval nog nooit dat limiet tegengekomen. 14 juni 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 Het lijkt wel ongelimiteerd. Heb het eens geprobeerd er kunnen miljoenen tekens in een log 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 2 minuten geleden zei harrie: Het lijkt wel ongelimiteerd. Heb het eens geprobeerd er kunnen miljoenen tekens in een log Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 Heb heel lang de letter "m" ingehouden bij het maken van een log. Het gaat maar eindeloos door dus ik weet niet wat er gebeurt als ik op verzenden zou drukken. Misschien ergens een log zoeken die uit verschillende delen bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 (bewerkt) 14 minuten geleden zei harrie: Heb heel lang de letter "m" ingehouden bij het maken van een log. Het gaat maar eindeloos door dus ik weet niet wat er gebeurt als ik op verzenden zou drukken. Misschien ergens een log zoeken die uit verschillende delen bestaat. ........ Ik heb het zelfde gedaan ( maar dan wel hele regels kopiëren ) en ben bij 25.000 en een beetje opgehouden. Hoeveel er werkelijk opgeslagen worden, nadat er op 'Save' wordt geduwd, is natuurlijk afwachten. Ondanks dat je een logje ook kan verwijderen, wil ik niet iemand anders zijn/haar log daarvoor misbruiken, want hij/zij krijgt er tenslotte wel een melding van. Maar als iemand een eigen cache heeft, 'be my guest'. 14 juni 2020 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden