fam. Fransen Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Vrienden en vriendinnen, weet iemand toevallig (of niet toevallig is ook goed) uit hoeveel karakters een log maximaal mag bestaan? Groeten, Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ik dacht 4000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Slechts 4000. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fam. Fransen Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2013 Hhmmm, dan zit ik er met mijn 7934 een tikkie boven En 4000 geldt ook voor notes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 waarschijnlijk wel. Een andere vraag: kan je ergens zien hoeveel karakters je gebruikt? Of moet je ze zelf tellen? Ik dacht dat je dat voorheen boven het kader kon zien, maar nu kan ik het niet meer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fam. Fransen Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2013 Vroeger (2009) kon je dat blijkbaar zien. Nu krijg ik bij oploaden van de log dat ik teveel karakters heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 Hhmmm, dan zit ik er met mijn 7934 een tikkie boven En 4000 geldt ook voor notes? Waarschijnlijk wel, maar je kan het splitsen: een log van 4000 karakters en een note van 3934. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fam. Fransen Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2013 Nou het is gelukt om mijn log op de site te krijgen. Inderdaad met de notes. Werden er twee. In totaal 8791 tekens. Niet slecht al zeg ik het zelf. Het resultaat (voor de liefhebbers) is te lezen op "Ode aan de TFTC" GC4A8C2. Dank jullie wel en gegroet, Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Ik meen ook dat je vroeger nadat je log te lang was te zien kreeg hoeveel karakters de log bevatte. Een oplossing is dan idd je log in twee delen te splitsen. Voor de leesbaarheid is het handig als je deel 2 van je log/note als eerste logt en dan pas deel 1, zodat deel 1 bovenaan en deel 2 eronder komt te staan. Tegenwoordig wil ik nog wel eens in Word (eigenschappen, statistieken) kijken hoeveel karakters mijn tekst beslaat, maar om een of andere redenen, ondanks dat ook Word de spaties meetelt, blijkt dat gc.com altijd net een paar karakters meer telt als Word. Als ik in Word bv 3970 karakters heb, krijg ik gegarandeerd een foutmelding op gc.com die dan beweert dat ik meer dan 4000 karakters heb. Weet iemand waar dat aan ligt? Of hoe je op een andere manier kunt controleren of je over die 4000 heen bent die wel overeenkomt met de telling van gc.com? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Ik plaats tegenwoordig altijd "deel 1", "deel 2", "deel 3" etc boven de notes. Deel 1 komt onderaan, deel 2 daarboven etc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Als je zóveel te zeggen hebt, kun je beter op zoek naar een uitgever.... :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Je kunt je ook afvragen moet het allemaal wel geschreven worden. Ik ben een voorstander van "de kunst van het weglaten". Op deze manier hou je relevante informatie over en heb je kans dat het verhaal ook nog gelezen wordt. En dat laatste daar gaat het toch om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Precies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Ik ben dol op lange logs. En vaak is het zo dat hoe leuker de cache is hoe langer de log. Al moet ik toegeven dat ik zelden of nooit het probleem heb dat ik niet alles kwijt kan binnen de 4000 tekens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Als ik in Word bv 3970 karakters heb, krijg ik gegarandeerd een foutmelding op gc.com die dan beweert dat ik meer dan 4000 karakters heb. Weet iemand waar dat aan ligt? Word rekent het aantal enters niet mee. Maar een enter neemt 2 karakters in beslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden