@Wilbertoord Geplaatst 25 augustus 2013 Geplaatst 25 augustus 2013 Ik kan (en heb nog nooit kunnen) niet inloggen op het forum van Gc.com. Heeft iemand een idee wie ik daarover kan mailen?
DanPan Geplaatst 25 augustus 2013 Geplaatst 25 augustus 2013 (bewerkt) Het Help Center Mss wordt het probleem veroorzaakt door de "@" in je nickname... 25 augustus 2013 bewerkt door DanPan
Odlaniger Geplaatst 25 augustus 2013 Geplaatst 25 augustus 2013 Ik kom helemaal niet op geo.com vanavond.
@Wilbertoord Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst 25 augustus 2013 Ik wel gelukkig.. heb daar de afgelopen tijd veel last van gehad. Nu eindelijk eens een keer niet. Dank je danpan. Ik heb de mail al op weg.
Flaker91 Geplaatst 26 augustus 2013 Geplaatst 26 augustus 2013 Ik kon gisteren (even iets off-topic) niet kijken wat mijn mede-cachers gisteren hadden gelogd. Als je op "All Geocache Finds" drukte, kwam er een errorpage. :-( Vanochtend was het probleem weer verdwenen (en da's maar goed ook!)
@rend Geplaatst 26 augustus 2013 Geplaatst 26 augustus 2013 Wilbertoord ik heb hetzelfde probleem is tot de hoogste instantie voor mij uitgezocht en ze gaan het niet aanpassen. Voor ons is het forum onbereikbaar, we kunnen alleen lezen maar niet reageren. We zullen er med moeten leven :-(.
@Wilbertoord Geplaatst 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst 26 augustus 2013 dan is de reden dus meteen duidelijk... dank je @rend!
@Wilbertoord Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst 27 augustus 2013 Hello Valerie, Thank you for this. I have talked to our developers and characters like !@#$%^&*() will not only not work for your password, they also do not work when they are in your username (@wilbertoord), as it messes with the forum software and will prevent you from getting in. As you probably do not want to change your username (which would be one option), you could create a second free basic account with a different username to use in the Forum. We apologize for the inconvenience. Best Regards, Annika Community Manager Earn a Souvenir everyday in August Ook bij dit forum adviseren ze leden om 2 accounts per persoon te hebben.....
zoekbaars Geplaatst 31 augustus 2015 Geplaatst 31 augustus 2015 sinds overgang op Windows 10 kan ik wel op het forum inloggen via Edge en Chroom, maar NIET via Internet Explorer 11. Klopt dit laatste ??
Sivota Geplaatst 1 september 2015 Geplaatst 1 september 2015 Nee, dat lijkt er niet op, want ik gebruik ook vooral IE 11 om het forum te lezen en ik heb zojuist probleemloos uit- en ingelogd. Misschien eenvoudig te verhelpen door eerst via de forumpagina "Delete my cookies" aan te klikken of op andere wijze even op te schonen?
Peetee Geplaatst 1 september 2015 Geplaatst 1 september 2015 sinds overgang op Windows 10 kan ik wel op het forum inloggen via Edge en Chroom, maar NIET via Internet Explorer 11. Klopt dit laatste ?? Maar waarom heb je IE 11 weer in Win10 geïnstalleerd? Die is toch vervangen door Edge?
Linkalovers Geplaatst 1 september 2015 Geplaatst 1 september 2015 (bewerkt) sinds overgang op Windows 10 kan ik wel op het forum inloggen via Edge en Chroom, maar NIET via Internet Explorer 11. Klopt dit laatste ?? Zojuist op een clean ( dus geen upgrade ) geïnstalleerde Windows 10 Prof. getest. Zowel met Edge als met IE11 kan ik op dit forum inloggen. Misschien eens alle tijdelijke rommel opschonen met bv. CCleaner ? Ik gebruik al jaren de Free version en dat bevalt heel goed ( Let op: cookies en eventuele internet wachtwoorden, die je in IE hebt opgeslagen of m.b.v. 'Onthoud mij' hebt aangegeven, kunnen ook verwijderd worden. Op zich niet erg, als je je wachtwoord maar weet ). Maar waarom heb je IE 11 weer in Win10 geïnstalleerd? Die is toch vervangen door Edge? Ja en nee. Default is het de Edge-browser geworden, maar IE11 staat er ook nog gewoon ( in 'C:\Program Files\Internet Explorer' ) 1 september 2015 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 1 september 2015 Geplaatst 1 september 2015 Maar waarom heb je IE 11 weer in Win10 geïnstalleerd? Die is toch vervangen door Edge? Ja en nee. Default is het de Edge-browser geworden, maar IE11 staat er ook nog gewoon ( in 'C:\Program Files\Internet Explorer' ) Ja, inderdaad. Dat had ik nog niet gezien. Ik heb zelf ook even getest, en ik kan net als Linkalovers probleemloos met IE11 inloggen.
Aanbevolen berichten