brouwertjes Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Voor het hervullen van een aantal kleinere geocaches maak ik vaak gebruik van de downloadable forms van http://www.techblazer.com/geocaching-log-sheets/ Kent iemand nog andere sites die mooie logsheets in verschillende formaten aanbieden of zijn er cachers die ze zelf in ontwerpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Ik doe het altijd in Excel...maar dit is veel mooier. Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Logbook Generator: http://www.gctoolbox.de/eng/tools/Logbuch%20Generator/genlog.htm Logo is vrij te kiezen of uploadbaar, achtergrondkleur is in te stellen, grootte logboek (nano, micro, regular/small) is te kiezen, GC naam, GC nummer, owner en contactadres/tel nr zijn in te vullen alvorens het logboekje te genereren. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekraam Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 bedankt voor de link ziet er erg handig uit denk dat ik daar ook mee ga werken en meestal maak ik ze via word of iets dergelijks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 23 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2013 Thnx die is inderdaad mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Ik koop boekjes bij de lokale boekhandel (A6 en A7). :-) Veel handiger joh! ;-) Maar toen ik nog kleinere containers gebruikte, had ik ze ook van TechBlaze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Toevallig een tijdje terug op mijn eigen website 2 downloads gezet voor logsheets die ik zelf regelmatig gebruik. http://geocaching.marckoppert.com/downloads.php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@Wilbertoord Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Heeee, hele handige links. Ik had zelf ook altijd de techblazerlogboekjes. Maar zelf maken lijkt mij veel mooier. Sluit ook beter aan bij mijn kwaliteitscaches. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Helaas zijn niet alle kleuren te kiezen,en uw naam wordt ook niet volledig weergegeven.gebruikt ook lekker veel inkt(dat zal wel de bedoeling zijn),enkel wit gaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden