Spring naar bijdragen

Ruil Dingen Vraag


Team Creama

Aanbevolen berichten

Ja natuurlijk is die schaamte dan onterecht. Wat ik wel grappig vind, is dat ik een variatie ken op die plaatsvervangende schaamte: als medecacher. De laatste tijd ga ik steeds meer over tot up-trading, en da's echt niet omdat wij nou zo'n moreel hoogstaand team zijn ofzo, maar we merken dat we de cachers na ons vaak een leukere cache-inhoud gunnen. Ik merk dat ook dochterlief er lol in heeft om te kijken wat we bij ons hebben om extra in de cache te stoppen: halen we er één leuk goodie uit (soms inderdaad het ENIGE echt leuke goodie wat er is) dan stoppen we er twee dingen in die ons even leuk/waardevol lijken.(Het volgende team zal maar toevallig meer dan één kind bij zich hebben...) En als ik zonder kind aan het cachen ben, dan neem ik niets mee uit de cache(ik zit echt niet te springen om al die goodies die dochterlief leuk vindt om te vinden ;-); het huis groeit ermee dicht als ik niet uitkijk...) en doe er wat leuks in, of een paar dingetjes. Sinds ik cache kom ik aanmerkelijk vaker in zo'n goedkope winkel als bovengenoemd. Zou het uitmaken..? Misschien alleen voor het eerste team (met kinderen) dat na ons komt. Druppel op de gloeiende plaat, maar wel een druppel waar we zelf plezier in hebben.

Wat me trouwens ook opviel, is dat in de streek waar we vorig jaar op vakantie waren de caches relaties zo goed gevuld waren met echt mooie dingen; we waren soms niet eens in staat om gelijkwaardig te traden; was soms nog best een kunst om kindlief dan uit te leggen waarom ze niet het mooiste uit de cache mee mocht nemen. zou dit nu komen door hele gulle co's,? Of was de inhoud van die kisten in de loop van de tijd echt langzamerhand "opgewaardeerd"?

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gooi mijn munitiekistje regelmatig tot de rand vol met spullen die ik anders weg zou gooien. Pas nog de vouwwagen leeggeruimd. Tsja, en een naaigarensetje ga ik nevernooit niet gebruiken... Net als een 3e blikopener, reis-mensergenjeniet, en pedicureset en wat speelgoed van de kids waar ze al langer niets mee deden.

Prima toch? Zolang het geen afval is, maar je er iemand blij mee kunt maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://img.geocaching.com/cache/log/large/06dbcfbc-e66f-47cf-b0b2-579598b9fe9d.jpg

 

Ik dacht dat het een cache vol troep was. Mjin kids vonden het lege ijsbakje, het muntje van 2 cent en de pakjes yoghert heel mooie cado's. Heb de etenwaren er overigens wel allemaal uit gehaald. Met 30 graden in een pvc buis bovenop een berg is niet mijn idee van geschikte goodies.



Maar altijd liever nog een cache vol troep, dan een hoop troep met een cache...

 

http://img.geocaching.com/cache/log/large/968434f5-bc29-4872-a7c9-652c8a97ffdf.jpg

 

Cache zat binnen in het schuurtje tegen het ijzerwerk linksonder op de foto...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://img.geocaching.com/cache/log/large/06dbcfbc-e66f-47cf-b0b2-579598b9fe9d.jpg

 

Ik dacht dat het een cache vol troep was. Mjin kids vonden het lege ijsbakje, het muntje van 2 cent en de pakjes yoghert heel mooie cado's. Heb de etenwaren er overigens wel allemaal uit gehaald. Met 30 graden in een pvc buis bovenop een berg is niet mijn idee van geschikte goodies.

Als ik een rioolpijp open ben ik sowieso wat terughoudend.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

En zo is dit forum een bron van inspiratie. Bij mijn volgende cache zet in een afvalbak naast de cache.

 

 

Heb ik dinsdag ook nog 1 gezien...

 

http://img.geocaching.com/cache/log/large/51d24c0e-f20f-4c4b-ac8f-ea82f8dcbf04.jpg

 

Wat de mensen allemaal niet mee van huis nemen om de bakken in het bos te kunnen vullen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij komen ook vaak doosjes tegen waar rommel in zit.

Alle door ons gevonden voorwerpen staan apart uitgestald bij ons.

Als het echt niks meer is met die dozen dan vullen wij ze zelfs wel eens aan met spulletjes, denk dan aan sleutelhangers, voetbal poppetjes, flippo's, enz.

Kijk eens op marktplaats of action, voor een paar cent koop je een zak ruil materiaal.

Vooral in het buitenland stoppen we er vaak Nederlandse dingetjes in.

Het is gewoon schandalig wat mensen met zo'n cache doen.

Laatst in Duitsland nog een munitie kist waar maar 1 ranzige ballon in zat. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de Action of Big Bazar kun je voor 4 euro een ammobox vol stoppen met leuke dingen.

Ik denk dat de geocacher die veel plezier beleeft aan zijn hobby, graag een mooie wandeling maakt en zijn/haar kinderen iets vertelt over de natuur, ook de moeite neemt om een paar leuke hebbedingetjes mee te nemen zodat de kinderen kunnen ruilen. In de hoop dat de gevonden cache niet reeds is geplunderd. Van ruilen komt huilen? Nee dus, van niet kunnen ruilen komt huilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Munzee! Ben je van alles af.;-)

Gelukkig weet ik niet wat munzee is. Is dat leuk voor kinderen en voor mij? Is dat leuk voor kleine en grote kinderen?

 

Jij zegt: Gelukkig weet ik niet wat munzee is.

 

Vreemd, blij zijn dat je kennis niet hebt. Maar omdat je er blij mee bent weten we natuurlijk dat je wel weet wat munzee is, hoe kan je er anders blij om zijn. Waarom zeg je dan gewoon niet dat je munzee niet leuk vindt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...