Spring naar bijdragen

Micro caches?!


w.vdsnoek

Aanbevolen berichten

Ik ben voornemens een micro cache te plaatsen op een doodgewone plaats in het zuiden van het land. ;)

 

Mijn vraag is of de geocachers dit uberhaubt wel leuk vinden of dat "men" dit liever niet heeft... :ph34r:

 

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een grote cache gaan doen en die microcache die toevallig in de buurt ligt meteen meenemen...

 

Is het mogelijk om hier op micro caches te zoeken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

dat microcache vind ik geen probleem, maar op een "doodgewone" plaats verstoppen hoeft van mij niet.

Mijn idee is; Doe of je best om er iets leuks van te maken of laat het lekker zitten. Let wel; dit is MIJN idee, ik zal er niet naar gaan zoeken maar de scoorgeilen onder ons zullen er vast heel blij mee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij hoeft 't niet. Zo'n microcache heeft zeker z'n nut, maar dan alleen als een volwaardige cache niet past of te jatgevoellig is op die plaats.

 

De in micro's gebruikte "logboeken" zijn amper te lezen en geven zeker geen leuk beeld van het bezoek. Daarnaast is het zoeken in een kist of bus naar leuke spulletjes toch ook een aantrekkelijk deel van de hobby, zeker met kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

Limburg heeft een reputatie hoog te houden als provincie met de beste C/T-ratio (Cache/Trash).

 

Je hebt tot dusver uitsluitend kwaliteitscaches gelopen, zoals ‘Rode Beek’ en ‘De Zeven Heuvels’. Laat je daardoor inspireren en probeer die toppers te overtreffen.

 

Veel succes!

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Men' heeft geen behoefte aan
;)

 

@ Hagar:

 

Je bedoelt: ik !!

 

 

@ W vd Snoek:

 

Doen!!! :yes:

 

Het is de meest bezochte cachevorm, zonder meer.

Maar zorg wel dat het een leuk plekje of een bizonder iets is , dat waard is om te laten zien.

 

Succes,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij hoeft 't niet. Zo'n microcache heeft zeker z'n nut, maar dan alleen als een volwaardige cache niet past of te jatgevoellig is op die plaats.

 

De in micro's gebruikte "logboeken" zijn amper te lezen en geven zeker geen leuk beeld van het bezoek. Daarnaast is het zoeken in een kist of bus naar leuke spulletjes toch ook een aantrekkelijk deel van de hobby, zeker met kinderen.

Ieder type cache heeft naar mijn idee z'n doel... Voor mij is de micro een mogelijk om te komen op een leuke/unieke plaats, waar je normaal gesproken niet zo snel zou komen. Voorbeeld daarvan: Minilog: Testing..., die Lief en ik heel gaaf vonden!! :crybaby:

Dit zijn voor ons de leukste micros, maar op zijn tijd wat loslopende (1/1 of "vind-en-run"), zoals we die afgelopen weekend deden, gewoon om er weer in te komen en weer eens iets te scoren, ook nix mis mee. Wel voorzichtig het idee dat er een

beetje wildgroei aan het ontstaan is en het echt alleen maar om te scoren is...

Dat met die gevulde caches dacht ik ook met je eens te zijn. Maar 'De Mannen' vonden het toch ook heel leuk gewoon alleen maar op zoek te gaan naar een filmkokertje en onze namen erin te zetten... Blijft toch schatzoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

Limburg heeft een reputatie hoog te houden als provincie met de beste C/T-ratio (Cache/Trash).

 

Je hebt tot dusver uitsluitend kwaliteitscaches gelopen, zoals ‘Rode Beek’ en ‘De Zeven Heuvels’. Laat je daardoor inspireren en probeer die toppers te overtreffen.

 

Veel succes!

.

Helemaal mee eens.

En er komen er steeds meer en leukere bij. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Men' heeft geen behoefte aan
:crybaby:

 

@ Hagar:

 

Je bedoelt: ik !!

 

 

Nee, ik bedoel de "men" uit de vraag van w.vdsnoek ...

 

Mijn vraag is of de geocachers dit uberhaubt wel leuk vinden of dat "men" dit liever niet heeft...

 

... en daarmee bedoelen w.vdsnoek en ik de geocache-community in de Benelux.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwkomer

 

 

Groep: Members

Berichten: 8

Gebruikers Nr.: 1819

Ingeschreven: 04 Mar 04

 

 

 

QUOTE (Geopatra @ April 18 2004, 11:50:19 )

QUOTE 

'Men' heeft geen behoefte aan 

 

 

@ Hagar:

 

Je bedoelt: ik !!

 

 

 

 

Nee, ik bedoel de "men" uit de vraag van w.vdsnoek ...

 

QUOTE 

 

Mijn vraag is of de geocachers dit uberhaubt wel leuk vinden of dat "men" dit liever niet heeft...

 

 

 

... en daarmee bedoelen w.vdsnoek en ik de geocache-community in de Benelux. 

:no:

 

*********** gewist **********

 

Denk je nou echt dat datgene wat jouw gevoel is, overeenkomt met wat de gehele geocache community- in de Benelux nog wel !- denkt/voelt.?? ;)

 

*********** gewist **********

 

Mij is in het verleden wel eens verweten dat ik de zwijgende meerderheid aanhaalde, maar jij gaat toch echt nog een paar straatjes verder.

 

*********** gewist **********

 

Lees de forumregels!!!

 

Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal uit den boze zijn! Val anderen niet persoonlijk aan en beledig en scheld niet.

Felle en heftige discussies zijn gewoon toegestaan, zolang je een ieder in zijn/haar waarde laat. Probeer je op het forum net zo te gedragen als wanneer je iemand in het echt zou ontmoeten.

 

Bericht aangepast door Geoman

 

*******

 

 

Informeer maar eens naar de bezoekersaantallen van dit soort caches t.o.v. andere caches!

Het kan zijn dat deze cachevorm niet de jouwe is. Prima. Maar dat is het gevoel van jou, en niet van de gemeenschap als geheel! :crybaby:

 

Groet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe wat zijn we weer lekker bezig. De alwetende Geopatra geeft antwoord....

Voor een iets objectiever beeld kijk maar even naar DEZE poll.

 

Ik hoop alleen niet dat de vorige reactie je heeft doen besluiten dit forum te verlaten.

 

Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...