Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mocht je een iPhone hebben, met de gratis app van iGCT kun je deze actie ook uitvoeren.

Overigens hebben twee elkaar kruisende cirkels twee snijpunten, toch?

Geplaatst

Mocht je een iPhone hebben, met de gratis app van iGCT kun je deze actie ook uitvoeren.

Klopt. Maar die 2 snijpunten kunnen samenvallen.

Geplaatst

Op de site http://www.ronsoft.nl/geotools/2sc.php heb ik de volgende coördinaten en straal ingevuld:

Cirkel 1

N 52 19.709

E4 56.037

Straal 900

Cirkel 2

N 52 19.994

E4 55.243

Straal 1000

Op deze site zie ik nu 2 cirkels met 2 snijpunten.

In mijn GPSmap 62S heb ik voor zowel cirkel 1 als cirkel 2 via Gevarenzone een alarm gemaakt. De volgende stap zou nu moeten zijn om de cirkels op het scherm van de gps te zien. Dat is echter niet het geval.

Geplaatst

Ik heb deze cirkels ook even gemaakt op de 62s.

in een redelijk bewoont gebied zijn ze inderdaad heel slecht te zien. Na flink uitzoomen 500 mtr zie ik ze wel.

1 van de snijpunten moet liggen op N 52 20.192 E 4 56.068

Geplaatst

hoi de-fam,

Ook bij 500 m zie ik ze nog steeds niet. Dus doe ik iets fouts. Als ik nu Naar Gevarenzones ga dan zie ik daar 2 Alarm maken, en 2 Wp staan. Bij deze 2 Wp's heb ik het alarm ingesteld. Moet ik nu één van die Wp aanklikken en vervolgens naar Bekijk kaart gaan of moet ik iets anders doen?

Geplaatst

Op het moment dat de gevarenzones zijn ingesteld zouden ze zichtbaar moeten zijn op de kaart.

Maak eens een gevarenzone van je huislocatie, met een straal van 50 mtr. dan kan je ook iets verder inzoomen.

Anders misschien eens een update doen met je 62s.

Geplaatst

Ik vraag me af of de Geko gevarenzones (proximity) kent.

Mijn Dakota 20 kent ze helaas ook niet.

De software van Garmin kan nog wel wat verbetering gebruiken.

Antarctica

Geplaatst
ik heb overal lopen zoeken op mn gps, maar (nog) niets gevonden..

Ik hou me aanbevolen als iemand het antwoord weet..

En het goede antwoord is....: Je GPS kent geen gevarencirkels.

Geplaatst

Heb 'm op de ipad gezet... Zal het in het veld eens proberen, maar het lijkt er op dat ie internet op wil.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...