Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

OK, drie weken fietsen, is net te doen in een vakantie. Want met de auto is er helemaal geen zak aan!

Leuk ook om de logrolletjes te controleren, want ik weet nu al dat ook hier gesjoemeld gaat worden.

En dan het lef om op voorhand al te gaan bedelen om onderhoud......deze serie zal dan ook niet lang in zijn geheel blijven bestaan.

Nu al liggen er regelmatig ongevraagd nieuwe potjes als men niet snel genoeg iets kan vinden......en dat noemen ze nog hulp ook i.p.v NOT FOUND.

Ja, Bloodwoosj ik heb het samen met jou denk ik ook verkeerd begrepen. Dit is leuk en uitdagend............ :no:

Geplaatst

Een pracht tocht voor de puntenrunners, wordt het lekker rustig in Nederland.

En vooral niet vergeten de potjes te onderhouden, gestel dat de leggers dit moeten doen.

Geplaatst

Dat lijkt erg veel op een elders op dit forum genoemde omschrijving van een "echte" geocache, immers je moet als treasurehunter flink wat ruilmateriaal bij je hebben om de serie in stand te houden.

Of heb ik dat ruilaspect nu verkeerd begrepen :wink2:

Greetz Bloodwoosj

Wees blij dat ze geen ammoboxen neergelegd hebben. Dan zou de prijs van die dingen helemaal de pan uit rijzen.

Geplaatst

Yep, en in plaats van een rugzak voor cacheonderhoud zou men waarschijnlijk links en rechts wat platrijden met vrachtwagens vol reserve-ammoboxen, logboeken etc.

Geplaatst

Kan een GeoCacher ook een tennis arm krijgen van geocachen? :bag:

Ik kan begrijpen dat GC.com hier ( bij de eerste ) aanvraag nog weinig aan kan doen ( behalve bot te weigeren, omdat er waarschijnlijk geen regel is die dit verbied ). Maar daar snappen ze toch ook wel, dat op deze wijze het hek van de dam is? :crybaby:

Geplaatst

Wanneer gaan we? Kunnen er wel een busreis voor organiseren.

Midweek Denemarken, met "Kilo-garantie".

Misschien kan het hiermee.. :clap:

Brouwerstourssq-300x218.jpg

• Top! 1
Geplaatst

Volgens de hint is hier toch echt een ammobox verstopt :w00t2:http://coord.info/GC43AG3

Dat klopt, gelukkig voor de vrachtwagenchauffeur zijn bijna alle andere 2158 stuks toch echt micro's.

Dus 26 personen zijn een jaar lang bezig geweest met als resultaat één enkele geocache?

"Wat een aanfluiting, wat een wanvertoning, wat een blamage!" (G.Wilders)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...