Team Professor X Geplaatst 2 september 2013 Geplaatst 2 september 2013 OK, drie weken fietsen, is net te doen in een vakantie. Want met de auto is er helemaal geen zak aan! Leuk ook om de logrolletjes te controleren, want ik weet nu al dat ook hier gesjoemeld gaat worden. En dan het lef om op voorhand al te gaan bedelen om onderhoud......deze serie zal dan ook niet lang in zijn geheel blijven bestaan. Nu al liggen er regelmatig ongevraagd nieuwe potjes als men niet snel genoeg iets kan vinden......en dat noemen ze nog hulp ook i.p.v NOT FOUND. Ja, Bloodwoosj ik heb het samen met jou denk ik ook verkeerd begrepen. Dit is leuk en uitdagend............
de-fam Geplaatst 2 september 2013 Geplaatst 2 september 2013 Een pracht tocht voor de puntenrunners, wordt het lekker rustig in Nederland. En vooral niet vergeten de potjes te onderhouden, gestel dat de leggers dit moeten doen.
brouwertjes Geplaatst 2 september 2013 Geplaatst 2 september 2013 He wat leuk de-fam gaat naar Denemarken. Nu maar hopen dat er niet zoveel stront ligt als de trail in Rijnsburg
de-fam Geplaatst 2 september 2013 Geplaatst 2 september 2013 Ben helaas verhinderd..maar wellicht wil jij wel 2159 stickertjes plakken voor mij
brouwertjes Geplaatst 2 september 2013 Geplaatst 2 september 2013 Helaas, ik hou niet van trails en al helemaal niet van stickertjes plakken. Genoeg bezoekers hier dus er zal vast wel een vrijwilliger opstaan
Diederikus Geplaatst 2 september 2013 Geplaatst 2 september 2013 Dat lijkt erg veel op een elders op dit forum genoemde omschrijving van een "echte" geocache, immers je moet als treasurehunter flink wat ruilmateriaal bij je hebben om de serie in stand te houden. Of heb ik dat ruilaspect nu verkeerd begrepen Greetz Bloodwoosj Wees blij dat ze geen ammoboxen neergelegd hebben. Dan zou de prijs van die dingen helemaal de pan uit rijzen.
Bloodwoosj Geplaatst 2 september 2013 Geplaatst 2 september 2013 Yep, en in plaats van een rugzak voor cacheonderhoud zou men waarschijnlijk links en rechts wat platrijden met vrachtwagens vol reserve-ammoboxen, logboeken etc.
hidde109 Geplaatst 3 september 2013 Geplaatst 3 september 2013 Volgens de hint is hier toch echt een ammobox verstopt http://coord.info/GC43AG3
Bloodwoosj Geplaatst 3 september 2013 Geplaatst 3 september 2013 Dat klopt, gelukkig voor de vrachtwagenchauffeur zijn bijna alle andere 2158 stuks toch echt micro's.
mmjjt Geplaatst 3 september 2013 Geplaatst 3 september 2013 Wanneer gaan we? Kunnen er wel een busreis voor organiseren. Midweek Denemarken, met "Kilo-garantie".
Linkalovers Geplaatst 3 september 2013 Geplaatst 3 september 2013 Kan een GeoCacher ook een tennis arm krijgen van geocachen? Ik kan begrijpen dat GC.com hier ( bij de eerste ) aanvraag nog weinig aan kan doen ( behalve bot te weigeren, omdat er waarschijnlijk geen regel is die dit verbied ). Maar daar snappen ze toch ook wel, dat op deze wijze het hek van de dam is?
de-fam Geplaatst 3 september 2013 Geplaatst 3 september 2013 Wanneer gaan we? Kunnen er wel een busreis voor organiseren. Midweek Denemarken, met "Kilo-garantie". Misschien kan het hiermee.. 1
Vlindertje Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 Volgens de hint is hier toch echt een ammobox verstopt http://coord.info/GC43AG3 Dat klopt, gelukkig voor de vrachtwagenchauffeur zijn bijna alle andere 2158 stuks toch echt micro's. Dus 26 personen zijn een jaar lang bezig geweest met als resultaat één enkele geocache? "Wat een aanfluiting, wat een wanvertoning, wat een blamage!" (G.Wilders)
Dit is een populair bericht. Bloodwoosj Geplaatst 4 september 2013 Dit is een populair bericht. Geplaatst 4 september 2013 @Vlindertje/GeoWolf Volgens de definitie van groundspeak, en die hebben de database en de listings, zijn het allemaal geocaches. Ook ikzelf wil wel eens een grapje maken over de alsmaar groter wordende drang om te scoren met micro's zonder ruilspullen op nietszeggende plekken, maar om nou iedere gelegenheid tot in den treure toe aan te grijpen om te verkondigen dat er maar één juiste wijze van geocachen is begint wat mij betreft langzaam over de respect-grens te gaan. Er zijn mensen die het gaat om de cacheplek. Die vinden een ammobox op een industrieterrein vaak niet de moeite waard, ook al zit die boordevol ruilspullen. Er zijn mensen die het gaat om het puntje. Die vinden de grootte van de box vaak niet interessant, als ze maar kunnen vinden wat ze zoeken. Er zijn mensen die het gaat om het avontuur. Velen daarvan geven de voorkeur aan een cache met wat ruilspullen, maar als er een keer een micro op het eind liggen kunnen de meesten toch terugkijken op een geslaagde dag. 99,9% van hen allen (en er zijn vast nog meer categorieën) hebben geen bezwaar tegen wat de ander doet, kunnen hooguit zeggen: "probeer eens dit, heb je zo'n soort cache ook al eens bezocht?", of "kom eens een dagje met mij mee om aan mijn manier van cachen te proeven". En zolang we allen accepteren dat de ander een ander inzicht en een ander spelplezier dan wijzelf hebben, is er niks aan de hand, vooropgesteld dat niemand door zijn gedrag de mogelijkheden, het spel en het plezier van anderen ontneemt. Dat blijkt -gelukkig maar- slechts voor een enkeling moeilijk te zijn. Te triest voor woorden dat nu al uitspraken van de heer Wilders erbij gesleept worden om aan te duiden dat volgens de definitie van een enkel individu een filmkokertje geen geocache is. Greetz Bloodwoosj. 11
brouwertjes Geplaatst 4 september 2013 Geplaatst 4 september 2013 Zet een handvat op die bus. Stop er genoeg ruilmateriaal in en je hebt een prachtige moving cache. Mocht vroeger ook dus is vast een echte cache
Aanbevolen berichten