Spring naar bijdragen

Meerdere Keren Bezoeken Van Een Cache (Tb Hotel)


Marcasiet

Aanbevolen berichten

Loggen is simpelweg het delen van je ervaringen met andere cachers. Als je een cache vaker bezoekt, en deze ervaringen wilt delen, dan log je meerdere malen. Een andere reden kan zijn dat je geocaching als een wedstrijd beschouwt waarbij een 'found' telt als een puntje. Dan is het veelvuldig als 'found' loggen van een cache goed voor je statistieken en je ego.

 

 

Volgens mij kunnen we deze stelling op een voetstuk zetten. Bijna zag ik het licht, toch twijfel ik, ik weet niet waarom :huh: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Loggen is simpelweg het delen van je ervaringen met andere cachers. Als je een cache vaker bezoekt, en deze ervaringen wilt delen, dan log je meerdere malen. Een andere reden kan zijn dat je geocaching als een wedstrijd beschouwt waarbij een 'found' telt als een puntje. Dan is het veelvuldig als 'found' loggen van een cache goed voor je statistieken en je ego.

Beetje onzin, het puntje scoor je voor het de eerste keer loggen van een unieke cache.

Bij het 2e keer bezoeken van een TB hotel behoor je wel een note achter te laten dat de gevaangen zijn bevrijd bij een aktie van het TB bevrijdingsfront.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

persoonlijk log ik alleen een found als ik de cache voor het eerst vind en schrijf ik verder alleen een note.

Tenzij de cache daadwerkelijk van plaats veranderd is, dan wil ik hem nog wel eens voor de tweede keer als found loggen, omdat ik hem dan voor de tweede keer heb moeten zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja,

 

menig cache owner ziet juist graag alleen found logs.

Zou het?? Ik ben zelf geen CO, maar ik denk dat je als CO eerder gaat 'klagen' als je te weinig logjes krijgt, dan als je veel logjes krijgt.

 

Maar zoals gezegd ik been geen CO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt overigens zelden voor. Er worden wel eens wat TB's of coins gedropt om ze even verder te laten reizen maar er worden zelden bewust alleen maar TB's of coins uitgehaald, zonder dat de cache zélf gelogd wordt. Maar dan nog.... Laat maar komen, die logjes. Ik heb er geen enkel probleem mee en ik zou zelf ook een berichtje achterlaten als ik bij iemand zijn cache op bezoek kom om er iets uit te halen of er iets te droppen. Vind ik wel net zo netjes of het nou "technisch" moet of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Tsja,

 

menig cache owner ziet juist graag alleen found logs.

 

In die stelling herken ik mezelf niet. Ik vind ieder logje leuk.

 

Dat dus.

 

Ik krijg zelden (lees: 2-3 keer per maand, veelal vooraf gegaan door een WhatsApp/ander mailcontact) logjes binnen voor m'n enige cache van formaat.

Dus ik ben ook blij met een note dat er een TB versprongen is en dat de cache er nog goed bij staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...