Spring naar bijdragen

Meerdere Keren Bezoeken Van Een Cache (Tb Hotel)


Marcasiet

Aanbevolen berichten

Is het toegestaan om meerdere keren van een cache gebruik te maken. Bv, omdat je naar een ander land gaat en je ziet op de site dat er meerdere TB's of Coin's in de cache (TB Hotel) aanwezig zijn. Mijn bedoeling is dan om 1 of 2 TB's mee te nemen, te loggen en daar later andere voor terug te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij is het volledig legaal om meerdere keren van een cache gebruik te maken, mits:

  • Je deze maximaal maar 1 keer logt als ‘Found it’
  • Je bij het oppakken of droppen van Tb’s dit m.b.v. een ‘Write note’ op de webpagina van de cache vermeldt.

Natuurlijk moet je de Tb's ook officieel grabben en droppen.

Let op: controleer het reisdoel/wens van de Tb, voordat je deze naar het buitenland verplaatst. Sommige willen/mogen niet naar het buitenland.

 

 

Edit: Blundertje: Grabben moet natuurlijk 'retrieven' zijn

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt een cache zo vaak bezoeken als je wilt. Sommige toppers verdienen dat gewoon en de beleving kan per seizoen Verschillen. Benader de cache eens vanaf een andere parkeerplaats en het is een nieuwe tocht met nieuwe ontdekkingen. Daarbij kun je de cache ook gerust meerdere malen als 'found' loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt een cache zo vaak bezoeken als je wilt. Sommige toppers verdienen dat gewoon en de beleving kan per seizoen Verschillen. Benader de cache eens vanaf een andere parkeerplaats en het is een nieuwe tocht met nieuwe ontdekkingen. Daarbij kun je de cache ook gerust meerdere malen als 'found' loggen.

 

Een cache meerdere malen als found loggen? Mag ik die van mezelf misschien dan ook loggen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cache meerdere malen als found loggen? Mag ik die van mezelf misschien dan ook loggen???

 

dat kan en mag gewoon, laatst nog meegemaakt dat de revieuwer allemaal logs verwijderde maar de found van de cacheeigenaar gewoon liet staan dus ook de officiele vertegenwoordigers van Groundspaek ondersteunen het eigen-cache-found-log beleid

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Je kunt een cache zo vaak bezoeken als je wilt. Sommige toppers verdienen dat gewoon en de beleving kan per seizoen Verschillen. Benader de cache eens vanaf een andere parkeerplaats en het is een nieuwe tocht met nieuwe ontdekkingen. Daarbij kun je de cache ook gerust meerdere malen als 'found' loggen.

 

Een cache meerdere malen als found loggen? Mag ik die van mezelf misschien dan ook loggen???

 

 

Zo vaak als je wilt. Het is jouw cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

 

 

Je kunt een cache zo vaak bezoeken als je wilt. Sommige toppers verdienen dat gewoon en de beleving kan per seizoen Verschillen. Benader de cache eens vanaf een andere parkeerplaats en het is een nieuwe tocht met nieuwe ontdekkingen. Daarbij kun je de cache ook gerust meerdere malen als 'found' loggen.

 

Een cache meerdere malen als found loggen? Mag ik die van mezelf misschien dan ook loggen???

 

Zo vaak als je wilt. Het is jouw cache.

Dat het kan en mag is duidelijk, maar wat heeft men voor reden om dat te doen? Hier op het forum horen we vooral mensen die er het nut niet van in zien, ik zelf trouwens ook niet. Maar waar zijn op het forum de cachers die dit wel doen en wat is hun reden en mening?

bewerkt door Wuppie1976
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou het simpel. Schrijf eerst je eigen naam 100 keer op de logrol voordat je de koker in je tuin verstopt. Scheelt een hoop heen en weer geloop.

Kan je een voorbedrukte logrol bestellen bij de goodiesshop? :w00t2: Dan bestel je gewoon 4 volle rollen en 1 normale voor ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het kan en mag is duidelijk, maar wat heeft men voor reden om dat te doen? Hier op het forum horen we vooral mensen die er het nut niet van in zien, ik zelf trouwens ook niet. Maar waar zijn op het forum de cachers die dit wel doen en wat is hun reden en mening?

 

 

Wat voor een nut heeft het om een leeg gat als cache found te loggen? omdat het mag van de cacheeigenaar? die zelfde faalende cacheeigenaar die niks aan zijn gejatte/gesloopte cache wil herstellen?

 

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

 

Je kunt een cache zo vaak bezoeken als je wilt. Sommige toppers verdienen dat gewoon en de beleving kan per seizoen Verschillen. Benader de cache eens vanaf een andere parkeerplaats en het is een nieuwe tocht met nieuwe ontdekkingen. Daarbij kun je de cache ook gerust meerdere malen als 'found' loggen.

Een cache meerdere malen als found loggen? Mag ik die van mezelf misschien dan ook loggen???

Zo vaak als je wilt. Het is jouw cache.

Dat het kan en mag is duidelijk, maar wat heeft men voor reden om dat te doen? Hier op het forum horen we vooral mensen die er het nut niet van in zien, ik zelf trouwens ook niet. Maar waar zijn op het forum de cachers die dit wel doen en wat is hun reden en mening?

 

 

Loggen is simpelweg het delen van je ervaringen met andere cachers. Als je een cache vaker bezoekt, en deze ervaringen wilt delen, dan log je meerdere malen. Een andere reden kan zijn dat je geocaching als een wedstrijd beschouwt waarbij een 'found' telt als een puntje. Dan is het veelvuldig als 'found' loggen van een cache goed voor je statistieken en je ego.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...