Spring naar bijdragen

Meerdere Keren Bezoeken Van Een Cache (Tb Hotel)


Marcasiet

Aanbevolen berichten

Los van het plaatsen of ophalen van TB's om een cache meerdere keren te bezoeken, heb ik de volgende punten: Ik wil een serie van 10 tradi's geheel aanpassen en dan als 'reloaded' opnieuw presenteren.

 

Een aantal caches zullen een andere plek krijgen, vanwege kapwerkzaamheden, toegankelijkheid e.d. Binnen de normen van Groundspeak, dus vlak bij de oude lokatie en het blijven tradi's. Er zullen tegelijkertijd enkele tradi's bijkomen.

 

Omdat het thema en (soms) de lokatie van de cache is aangepast, wil ik geocachers de mogelijkheid tolereren om een RELOADED cache voor de tweede maal als 'FOUND' te loggen. Inclusief FTF en STF. De GCXXXXX code verandert overigens niet. Sommige geocachers willen de zeer ruige route tussen de caches ieder seizoen lopen.

 

Voor mij is het binnen de regels van het spel, onduidelijk of zoiets kan of niet. Er zijn trouwens ook geocachers die dat niet zo belangrijk vinden en het traject en de caches vaker bezoeken, zonder te loggen.

bewerkt door RandoLoup
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

het kan en het mag maar er zullen niet veel cachers die de caches al een keer gevonden hebben een bericht krijgen dat de "reloaded" versie nogmaals te loggen is

als je nieuwe cachepagina's aanmaakt dan komen de stippen weer op de kaart dus waarom maak je niet gewoon 10 nieuwe caches aan?

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menig Cacheowner zal het fijn vinden om te weten wat er in en met zijn cache gebeurt. En wat is nou de moeite om even een kort berichtje achter te laten?

 

 

Je krijgt toch een mailtje? Ik wel in ieder geval toen er zojuist een coin uit mijn cache meegenomen werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Je kunt een cache zo vaak bezoeken als je wilt. Sommige toppers verdienen dat gewoon en de beleving kan per seizoen Verschillen. Benader de cache eens vanaf een andere parkeerplaats en het is een nieuwe tocht met nieuwe ontdekkingen. Daarbij kun je de cache ook gerust meerdere malen als 'found' loggen.

 

Een cache meerdere malen als found loggen? Mag ik die van mezelf misschien dan ook loggen???

 

mist je hem wel heb gevonden en je naam in het log boekje staat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Menig Cacheowner zal het fijn vinden om te weten wat er in en met zijn cache gebeurt. En wat is nou de moeite om even een kort berichtje achter te laten?

 

 

Je krijgt toch een mailtje? Ik wel in ieder geval toen er zojuist een coin uit mijn cache meegenomen werd.

 

De cache owner krijgt alleen logs van caches. De TB owner krijgt de logs van de TB. De cache owner krijgt dus geen bericht als de TB uit een cache gehaald wordt. Wel als de TB gedropt wordt omdat dat alleen maar met een found/visited log kan.

En als je als cache owner een bericht hebt gekregen omdat een TB uit een cache gehaald is, dan ben ik wel erg benieuwd naar dat bericht.

bewerkt door Krijgertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Menig Cacheowner zal het fijn vinden om te weten wat er in en met zijn cache gebeurt. En wat is nou de moeite om even een kort berichtje achter te laten?

 

 

Je krijgt toch een mailtje? Ik wel in ieder geval toen er zojuist een coin uit mijn cache meegenomen werd.

 

Als iemand een coin uit de cache haalt zonder de cache te loggen krijg ik geen mailtje. Zou je de coin loggen dan krijgt de coineigenaar uiteraard bericht maar ik niet als cache eigenaar. Je haalt toch wel een aantal zaken door elkaar vrees ik....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is de cache Afgebaakend gelopen en gelogd, de eerste keer dit jaar. Het is namelijk een iets moeilijker cache! Wij konden we er niet bij zijn! Ik ben wel de hele dag via SMS op de hoogte gehouden. Meiden: gefeliciteerd! Ik ben trots op jullie! Dit is girlpower :thumbsup:

 

Een volgende keer ben ik er gewoon weer ouwerwets bij en dan mogen jullie gezellig meelopen :)

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Menig Cacheowner zal het fijn vinden om te weten wat er in en met zijn cache gebeurt. En wat is nou de moeite om even een kort berichtje achter te laten?

 

 

Je krijgt toch een mailtje? Ik wel in ieder geval toen er zojuist een coin uit mijn cache meegenomen werd.

 

De cache owner krijgt alleen logs van caches. De TB owner krijgt de logs van de TB. De cache owner krijgt dus geen bericht als de TB uit een cache gehaald wordt. Wel als de TB gedropt wordt omdat dat alleen maar met een found/visited log kan.

En als je als cache owner een bericht hebt gekregen omdat een TB uit een cache gehaald is, dan ben ik wel erg benieuwd naar dat bericht.

 

 

 

Ja, dat ligt dus voor de hand... Het was een eigen TB. Vandaar mijn verwarring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...