Spring naar bijdragen

Wie Weet Er Leuke Lostplace Caches In Nederland?


daanjunior

Aanbevolen berichten

En terecht, want de reviewer geeft eerst nog een keurige waarschuwing en als er dan nog geen actie ondernomen wordt kan je gevoeglijk aannemen, dat de CO niet meer geïnteresseerd is om nog ooit iets aan zijn cache te doen.....

Dus daarmee zou het probleem dat Randoloup schetst vanzelf moeten worden opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In feite wel ja. Ik zie in mijn GSAK database dat er de laatste tijd aardig op gelet wordt en dat er heel wat caches in het archief verdwijnen door toedoen van de reviewers. Ik vind dat een prima zaak!!!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En terecht, want de reviewer geeft eerst nog een keurige waarschuwing en als er dan nog geen actie ondernomen wordt kan je gevoeglijk aannemen, dat de CO niet meer geïnteresseerd is om nog ooit iets aan zijn cache te doen.....

Dus daarmee zou het probleem dat Randoloup schetst vanzelf moeten worden opgelost.

 

Dé oplossing, zondermeer, maar de tijd tussen een waarschuwing van een reviewer en het besluit om een cache te archiveren, als geen actie volgt, blijkt veel te verschillen. Sommige caches op lost places, hebben minder dan één log per jaar en dan is het altijd spannend of de cache er nog wel is.

 

Voor zover ik weet komt er géén reviewer log als een lost place cache lange tijd niet bezocht wordt en geen enkele log wordt geplaatst. Bijvoorbeeld dat de CO meedeelt dat de cache en lokatie is gecontroleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste jeroen78 ik weet niet of je het weet maar mijn bericht waar je naar refereert was geen antwoord op jou vraag maar een opmerking over het gedeelte wat er boven stond.

Maar jij bent graag een nieuw type cacher, die veel achter elkaar wil vinden en denkt ook veel te moeten leggen

De bezoekers en ook jij zijn blij om het “puntje” wat je krijgt bij het bukken voor elke koker en vergeten net zo snel als ik dit schrijf de ”bijzonderheid” van die weggeworpen koker

Dat is wat tegenwoordig mensen noemen “geocachen” (puntjes rapen)

Ik hoef jou niet te helpen, zodra jij ook gaat vinden dat het vinden van een enkele geocache waar wel aandacht aan besteed is veel meer plezier geeft dan het rapen van 40 kokers, hoop ik dat jij zelf je gestrooide troep archiveert en een paar echt interessante cache’s plaatst waar je meer favo’s en dus meer waardering op krijgt dan het strooigoed,

Sommige mensen zien dat in en gaan door met cachen en sommige mensen stoppen met het steeds saaier worden rapen van kokers, ik heb ze zien komen en zien gaan

 

 

MacDD en RandoLoup gewoon een multy maken die begint in Zeeuws Vlaanderen en eindigt bij jou in de buurt, maakt niet uit maar veel zal hij niet gedaan worden ben ik bang

Mijn Lost Place cache in Frankrijk word ook maar enkele keren bezocht het zelfde van mijn Lost Place cache hier in Nederland die tradie was meer dan een jaar niet gevonden geweest :)

En de revieuwer ziet pas een waarschuwing als er een NM of NA log geschreven word, eerder valt het hem niet op.

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er was eens een cache _de twee kerkjes-, de afstand tussen het begin van de cache en de cache container was 1200 KM

dus nederland vogesen zou geen probleem zijn

 

barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk plan.

Zal inderdaad weinig gelopen worden.

Alleen de cachers die wat voor hun hobby over hebben.

Puntjesjagers zul je niet over de vloer krijgen.

Ik merk het ook aan onze SOS caches.

Na een eerste run worden ze nog weinig gelopen, terwijl het pareltjes zijn, al zeg ik het zelf.

Maar ja, je moet er wel iets voor organiseren en iets voor doen.


Ik ga de klimspullen maar eens pakken, overmorgen gaan we met een selekt gezelschap maar weer eens op pad om in een heel weekend zo min mogelijk puntjes te pakken, maar zo veel mogelijk te genieten ......

Eens kijken of er nog echte Lost Places bestaan.


Antarctica
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Jeroen, een tip voor je:
Lost Place en bovendien eigendom van meneer Barny ......
Ga er naartoe, doe 'm, log 'm en doe hier verslag van je bevindingen ......
Antarctica

 

Dank Antartica,

 

Komende periode gaat het hem er niet van komen om in deze regio van het land te zijn, maar ik zal hem zeker op mijn to do lijst zetten. (zie wel dat het net een micro is.... hopelijk geen filmkokertje is? haha)

 

Enne, als er nog meer echte aanraders zijn PM maar (anders is dit draadje helemaal of course) want buiten zogenaamde strooigoed heb ik ook zeker wel zin in een uitdaging. Nou ja, dan ben ik maar iemand die met dit weer om de puntjes gaat, de mooien die wachten maar op het mooie weer. Heb geen zin om te blauwbekken en niet te genieten van de omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar de logrol in zit is idd een koker, maar waar de koker weer inzit heeft betrekking tot de vindplaats

maar dan kan je geen 40 cache's op 1 dag vinden, ik weet niet of je dat leuk vind, maar probeer het mischien bevalt het

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...