Coorretje Geplaatst 23 februari 2013 Geplaatst 23 februari 2013 Dit noem ik nou een Ik ben zelf nu ongeveer 2 jaar aan het geocachen en vind mezelf met mn 160 finds nog steeds een beginnend cacher. Meerdere malen al overwogen om een cache te willen plaatsen, maar dan moet hij wel de moeite waard zijn. Gaat dus hoop tijd in zitten om dat netjes te doen en door drukke tijden met werk en opleiding erbij gaat me dat niet lukken dus doe ik het ook niet. Ik snap dus ook niet hoe anderen het goed denken te kunnen doen als ze net 2 maanden geocachen en pas 20 caches hebben gevonden... Dan heb je toch nog geen vergelijkingsmateriaal... 3
de-fam Geplaatst 23 februari 2013 Geplaatst 23 februari 2013 Er zijn ook genoeg cachers met jaren ervaring, en heel veel puntjes die er een zooitje van maken. 1
Vlindertje Geplaatst 23 februari 2013 Geplaatst 23 februari 2013 Het wachten is op de eerste kokerkneus die voor goud gaat en ontdekt dat hij de 'cache' nog moet plaatsen.
MacDD Geplaatst 23 februari 2013 Geplaatst 23 februari 2013 @Cooretje. Daar heb ik respect voor. Bij ons duurde het ook 5 jaar en eigenlijk is hij nog steeds niet bijzonder.
Hogelanders Geplaatst 23 februari 2013 Geplaatst 23 februari 2013 Mijn ervaring is dat er nog genoeg kokertjes te krijgen zijn, bij de fotograaf. Maar ze zijn simpelweg niet waterdicht. En ondersteboven geplaatst is het kwaad zo geschiedt. Dus elke CO die niet van teveel onderhoud houdt zou deze gewoon niet moeten gebruiken. Wij plaatsen het liefst munitiekistjes. Of anders pettlings, als het echt niet anders kan. Maar daar zal op dit forum wel voldoende over geschreven zijn.
Odlaniger Geplaatst 23 februari 2013 Geplaatst 23 februari 2013 In één van mijn caches, een small, was geen plaats voor een boekje, dus had ik een rolletje in een kokertje erin gedaan. Vanmiddag bij controle zat alleen het logrolletje in de beker, behoorlijk vochtig. Het kokertje was gejat.
regenboog2 Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Echt schandalig Als iedereen nu eens van andermans spullen afbleef! Er is in mij ogen geen enkele reden te vinden om zo iets te doen.
Flaker91 Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 In één van mijn caches, een small, was geen plaats voor een boekje, dus had ik een rolletje in een kokertje erin gedaan. Vanmiddag bij controle zat alleen het logrolletje in de beker, behoorlijk vochtig. Het kokertje was gejat. Als mensen nu al kokertjes uit caches gaan rippen puur voor het kokertje van 30 cent...
barny Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 ach zolang er nog geocachers zijn die openlijk en zonder enig tegenwoord van de och och och roepende mede forum bezoekers kunnen oproepen om stikkers van een ander spel te rippen, vind ik elke reaktie dat het zo erg gesteld is met de cacheripper,s of muntjes jatters wel heel erg raar overkomen Barny 1
snoopy and woodstock Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Was het wellicht: CACHE THE RIPPER???
ikke Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Soms vraag ik me wel eens af waarom sommige mensen nog aan Geocachen doen als ik bepaalde berichtjes lees hier.
Hogelanders Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Soms vraag ik me wel eens af waarom sommige mensen nog aan Geocachen doen als ik bepaalde berichtjes lees hier. En op welke berichtjes doel je?
ikke Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Vooral die in het begin, over het afkraken van van alles en nog wat. Het is simpel, vind je bepaalde type Caches niks, doe je ze niet. Iedereen doet denk ik liever Caches waar 'iets' te zien valt. Maar af en toe worden meningen erg opgedrongen lijkt het wel. Laat iedereen zijn eigen ding doen. (En dat is mijn mening, klaar verder.)
snoopy and woodstock Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Ja maar dit draadje gaat er over of bepaalde containers geschikt zijn. Voor mij maakt de grote ook niet zo veel uit, maar ik vind het wel vervelend als de inhoud weer nat is omdat de co niet een paar euro wil investeren voor een fatsoenlijk doosje.
Aanbevolen berichten