Spring naar bijdragen

161Meter - Echt De Grens?


Helmine

Aanbevolen berichten

Verticaal meten doen ze niet nee. Het is dus ook niet "in pricipe" het mag gewoon niet. De cache ligt dan ook geen kilometers van elkaar maar 161 meter. Dat je misschien met elke 3 meter die je loopt 2 meter vooruit komt en 1 meter stijg maakt niets uit het is en blijft 161 meter volgens de GPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Verticaal meten doen ze niet nee. Het is dus ook niet "in pricipe" het mag gewoon niet. De cache ligt dan ook geen kilometers van elkaar maar 161 meter. Dat je misschien met elke 3 meter die je loopt 2 meter vooruit komt en 1 meter stijg maakt niets uit het is en blijft 161 meter volgens de GPS.

Snap ik, Liep er enkel tegenaan waardoor ik dacht ; tjee, jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Verticaal meten doen ze niet nee. Het is dus ook niet "in pricipe" het mag gewoon niet. De cache ligt dan ook geen kilometers van elkaar maar 161 meter. Dat je misschien met elke 3 meter die je loopt 2 meter vooruit komt en 1 meter stijg maakt niets uit het is en blijft 161 meter volgens de GPS.

Snap ik, Liep er enkel tegenaan waardoor ik dacht ; tjee, jammer.

 

Een beetje slimme reviewer keurt dat goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een satelliet zullen de reviewers best speciale dispensatie verlenen, al is het de vraag of die cache ooit gelogd zal worden.

Alhoewel .. dan hebben aliens een voordeel - even aanleggen met een UFO en doorhoppen naar de volgende planeet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat we in Nederland geen bergwand van honderden meters hebben zodat we het in de praktijk kunnen uitproberen:

lijkt me wel aardig: Near the bottom en Near the top op minder dan 161 m hemelbreed

Ja en de kunstmatige berg die voorgesteld is gaat ook al niet door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat geval moet de cache van André per direct worden gearchiveerd, want er ligt er al een sinds 2008 en het ISS is geen 161 meter lang.

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=gc1be91

Shit, ja. Helemaal vergeten om Andre Kuipers lief aan te kijken, had ik nog een "nep" STF kunnen loggen :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...