Spring naar bijdragen

161Meter - Echt De Grens?


Helmine

Aanbevolen berichten

Voordat een reviewer een aanmelding toetst aan de '161 meter'-regel, zou hij/zij eerst eens na moeten gaan of het wel om een geocache gaat. Dat gebeurt echter niet. Een reviewer die een filmkokertje voor een geocache aanziet snapt niets van het spel en is derhalve ongeschikt voor zijn functie, al zijn er 1000 collega's die hem/haar op een besloten forum ondersteunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voordat een reviewer een aanmelding toetst aan de '161 meter'-regel, zou hij/zij eerst eens na moeten gaan of het wel om een geocache gaat. Dat gebeurt echter niet. Een reviewer die een filmkokertje voor een geocache aanziet snapt niets van het spel en is derhalve ongeschikt voor zijn functie, al zijn er 1000 collega's die hem/haar op een besloten forum ondersteunen.

En jij ziet de reviewer alle caches fysiek controleren? Dan zet de CO bij Size toch gewoon Large? Maakt het zoeken ook wat moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geldt bij voortuincaches ook de 161 meter regel? Een reviewer kan toch niet verbieden dat ik een spannende tradi in mijn tuin verstop?
Lijkt me wel toch? Maar wat dan met earthcaches? En virtuals?

 

Kun je een spannende virtual voortuincache maken :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het was even heel rustig toen het vorige draadje geloten werd om dat de voormalige cafe bezoekers er weer een cafe van maakte,

nu zijn ze weer uit hun holen gekropen om dit draatje tot cafe naar beneden te halen

hebben jullie met elkaar afgesproken om dat bij elk draatje te doen als jullie dat zo uitkomt?

dan is het wel aardig om te weten dat je dus zo dit forum naar de knoppen wil helpen alleen maar omdat jullie dat willen kunnen?

de wraak van de cafegangers die het helemaal niets meer intreseert en zich gaan verlagen tot deze praktijken

 

barny

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een van TBs heeft als doel een zo kort mogelijk afstand tussen caches af te leggen. Ik dacht dat het minimum 160 m zou zijn, maar het is gelukt om 65m te halen. Heb ik het nu mis dat er een minimum van 160 m tussen caches moet zijn?

 

 

Wellicht is het hierboven al gezegd, maar voor de duidelijkheid: op de TB-pagina staat de afstand tussen 'beginpunten' van caches, niet tussen de fysieke waypoints (incl. de eindcache) waarvoor die regel geldt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, de 161 meter snap ik. Maar wat lastig is is dat hij enkel horizontaal meet. En niet verticaal. Nu valt het in nederland/belgie wel mee, maar ik kan me zo voorstellen dat je in berggebieden caches binnen die 161 meter kunt hebben die eigenlijk een kilometer van elkaar liggen.

De noorwand van de ben nevis bijvoorbeeld. 100-den meters hoog, er ligt een cache bovenop en ik weet toevallig een mooie plek beneden (en die weet ik echt)

In principe mag ik daar dus nix neerleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...