pineaple plus Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Verticaal meten doen ze niet nee. Het is dus ook niet "in pricipe" het mag gewoon niet. De cache ligt dan ook geen kilometers van elkaar maar 161 meter. Dat je misschien met elke 3 meter die je loopt 2 meter vooruit komt en 1 meter stijg maakt niets uit het is en blijft 161 meter volgens de GPS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Verticaal meten doen ze niet nee. Het is dus ook niet "in pricipe" het mag gewoon niet. De cache ligt dan ook geen kilometers van elkaar maar 161 meter. Dat je misschien met elke 3 meter die je loopt 2 meter vooruit komt en 1 meter stijg maakt niets uit het is en blijft 161 meter volgens de GPS. Snap ik, Liep er enkel tegenaan waardoor ik dacht ; tjee, jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Verticaal meten doen ze niet nee. Het is dus ook niet "in pricipe" het mag gewoon niet. De cache ligt dan ook geen kilometers van elkaar maar 161 meter. Dat je misschien met elke 3 meter die je loopt 2 meter vooruit komt en 1 meter stijg maakt niets uit het is en blijft 161 meter volgens de GPS. Snap ik, Liep er enkel tegenaan waardoor ik dacht ; tjee, jammer. Een beetje slimme reviewer keurt dat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Een reviewer zou bekend moeten zijn met het terrein van een ingediende cache om een goed oordeel te geven. Maar ja, dan wordt het een dagtaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Vlinder zou een goede reviewer zijn. Maar dan graag alle caches met terugwerkende kracht beoordelen. Nederland eindelijk weer schoon. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Jammer dat we in Nederland geen bergwand van honderden meters hebben zodat we het in de praktijk kunnen uitproberen: lijkt me wel aardig: Near the bottom en Near the top op minder dan 161 m hemelbreed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Zegt de reviewer: stapeltellen mag wel, maar stapelcachen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 (bewerkt) Die satelliet recht boven me kan ik dus wel vergeten ? 31 januari 2013 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Helaas Thex. Maak het jezelf niet te moeilijk. Ga bij een kokertje staan en doe een projectie van 161 meter. Daar mag jij jouw koker leggen. Waarschijnlijk ligt er al een, maar die mag je rippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Bij een satelliet zullen de reviewers best speciale dispensatie verlenen, al is het de vraag of die cache ooit gelogd zal worden. Alhoewel .. dan hebben aliens een voordeel - even aanleggen met een UFO en doorhoppen naar de volgende planeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Volgens ingewijden heeft André Kuipers een ammobox achtergelaten in zijn ruimteverblijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 In dat geval moet de cache van André per direct worden gearchiveerd, want er ligt er al een sinds 2008 en het ISS is geen 161 meter lang. http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=gc1be91 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 Jammer dat we in Nederland geen bergwand van honderden meters hebben zodat we het in de praktijk kunnen uitproberen: lijkt me wel aardig: Near the bottom en Near the top op minder dan 161 m hemelbreed Ja en de kunstmatige berg die voorgesteld is gaat ook al niet door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 Ja en de kunstmatige berg die voorgesteld is gaat ook al niet door. Ach, durf te dromen - op http://www.diebergkomter.nl/ wordt gewoon doorgewerkt aan het idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 2 februari 2013 Share Geplaatst 2 februari 2013 In dat geval moet de cache van André per direct worden gearchiveerd, want er ligt er al een sinds 2008 en het ISS is geen 161 meter lang. http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=gc1be91 Shit, ja. Helemaal vergeten om Andre Kuipers lief aan te kijken, had ik nog een "nep" STF kunnen loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden