Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

En wederom wij.

14,5 kilometer gelopen voor een multi. Oja, door de polders met een Oostenwind. Nu net 5 minuten thuis en aan de warme chocomelk.

Ikke; vanmorgen vroeg, toen de zon amper op was, 35km gefietst, 3 traditionals :thumbup:

Geplaatst

Zeg het nou maar eerlijk.... Die cache kon je geen moer schelen, maar die chocolademelk op het eind.... Daar deed je het allemaal voor!!!! :-) :-)

Vooral samen met de Lady.

Dit was eigenlijk een ronde die ik al langer in het vizier had. Maar dan op de ATB. Hij is nl. voor de helft over de weg. Maar hier in de polders zijn dat soort wegen niet schoongemaakt, er rijdt dan ook niemand over heen en je hebt dus 14 km het idee dat je onverhard aan het wandelen bent. Onderweg 2 auto's (binnen 1 minuut) en 1 busje gezien. Verder nada, noppes, niente. Heerlijk.

Enige probleem was dat de Bonus was dichtgevroren en niet te openen zonder te slopen. En dat doen we niet (aha nog een reden waarom we echte cachers zijn)

Geplaatst

"Enige probleem was dat de Bonus was dichtgevroren en niet te openen zonder te slopen. En dat doen we niet (aha nog een reden waarom we echte cachers zijn)"

Een echte cacher neemt een föhn mee.

Geplaatst

"Enige probleem was dat de Bonus was dichtgevroren en niet te openen zonder te slopen. En dat doen we niet (aha nog een reden waarom we echte cachers zijn)"

Met 30 km verlengsnoer?? :cool2:

Geplaatst

Met 30 km verlengsnoer?? :cool2:

Op accu he, die zullen vast wel bestaan!

Geplaatst

Inderdaad, ik neem altijd een accu mee. Eventueel kun je illegaal de stroom aftappen van een wietplantage.

Ik heb trouwens mijn GPS zelf gerepareerd, hij doet het weer. Ben ik nu ook een beetje een echte cacher of slechts een knutselaar?

Geplaatst

[...] Enige probleem was dat de Bonus was dichtgevroren en niet te openen zonder te slopen. [...]

Er is een niet-destructieve manier om een dichtgevroren kist te openen ...

bear-grylls-pissed_o_301119.jpg

Geplaatst

[...] Enige probleem was dat de Bonus was dichtgevroren en niet te openen zonder te slopen. [...]

Er is een niet-destructieve manier om een dichtgevroren kist te openen ...

bear-grylls-pissed_o_301119.jpg

Geprobeerd. Werkte niet.

Geplaatst

De echte cacher bestaat volgens mij niet.

Maar er zijn wel eigenschappen die iemand tot een goede cacher maken, bijv. het met respect behandelen van de eigendommen van een CO.

Antarctica

Geplaatst

De echte cacher bestaat volgens mij niet.

Maar er zijn wel eigenschappen die iemand tot een goede cacher maken, bijv. het met respect behandelen van de eigendommen van een CO.

Antarctica

Dus er op pissen mag niet ?

Geplaatst

Ik heb trouwens mijn GPS zelf gerepareerd, hij doet het weer. Ben ik nu ook een beetje een echte cacher of slechts een knutselaar?

Wat dacht je van allebei? :thumbup:

Geplaatst

Om 11 uur vanmorgen, stond ik aan de start van een 10 km. hardloopwedstrijd in Zoetermeer.

Tot mijn grote verbazing stond ik naast een ECHTE geocacher. Zo een waarvan ik al zolang als ik cache vind en weet: DIT is een echte geocacher.

Waarom?:

Hij doet gewoon zijn ding

Schrijft de mooiste logs

Maakt daar de mooiste fotoos bij
Zeurt nooit op dit Forum , want de echte geocachers zie je sowieso nooit op dit Forum....hou zou dat toch komen? (voor de oplettende lezer: 't is maar dat je het weet ..... ;) )
Heeft ook als CO prachtige caches op zijn naam staan, die zonder meer allemaal hoog op mijn favo-lijstje staan.
....en is daarnaast gewoon een sympatieke vent, waar je aan de start een leuk praatje mee kunt hebben (over hardlopen, dat wel)

..en hij loopt ook nog eens een lekker tempo onder knap beroerde omstandigheden (hij is dus ook niet bang om zijn hobbies, ook onder barre omstandigheden, uit te oefenen,

Een van zijn mooiste wandel / puzzelcaches vond ik toch wel "Dodecagon"

Zoek maar op wie het is en neem ook de moeite om eens wat van zijn logs te lezen.

• Top! 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...