Spring naar bijdragen

Pas Op voor achterlijke cache-archivarissen


Aanbevolen berichten

Er is mij iets vreemds ter ore gekomen en daarbij heb ik een paar vreemde emailtjes mogen ontvangen. Ik weet niet of ze wel of niet bij elkaar horen. Eerst dacht ik het wel, nu, wat later, denk ik dat voor wat het mailverkeer dat mij aangaat betreft het een geval op zich is..

 

Er is mij namelijk ter ore gekomen dat er een groep cachers bestaat hier in nederland, dat van mening is dat de lijst van caches in Nederland opgeschoond moet worden. Ik ben daar huiverig voor. Zo maar vanaf de luie stoel, via internet een cachebeschrijving lezen en de logs lezen en dan de conclusie trekken dat zo'n cache of gearchiveerd moet worden of een onderhoudsbeurt dient te hebben.

 

Deze groep, die waarschijnlijk sterft van de vrije tijd, denkt dat zij op deze manier genoeg informatie verzamelen en voldoende inzicht hebben om caches ter archivering aan te bieden aan onze approver.

 

De cache-eigenaars van caches, die in de ogen van deze groep onderhoud moet hebben, krijgen een berichtje dat hun cache gerenoveerd moet worden en anders wordt het aangeboden ter archvering.

 

Ook wordt vanuit de beschrijving bekeken of de cache voldoet aan de typering die door de plaatser is opgegeven. Is een multi wel een multi? Enz.

 

Dit is een ontwikkeling die ik persoonlijk niet op prijs stel. Dit is volgens mij ook niet de juiste manier. Dit gebeurt, zoals ik het begrepen heb, ook niet in opdracht van .com, .nl, of .nu, maar uit eigen initiatief.

 

Ik vind het niet prettig en ik hoop dat onze approver een check en dubbelcheck uitvoerd alvorens hij aan de wensen van zo'n groep voldoet.

 

Men wil een tijdsduur laten verbinden aan caches die om de een of andere reden unavailable zijn:This cache is temporarily unavailable. Read the logs below to read the status for this cache.

 

Als er in de logs een enkele keer staat dat de cache onderhoud nodig is dan nemen ze aan dat dit niet gebeurd is en ook zulke caches willen ze verwijderd zien.

 

Er geen rekenschap mee houdend dat een plaatser bijvoorbeeld al zijn eigen notes verwijderd als de cache weer hersteld is. ik zelf doe dat ook steeds weer.

 

Wat is er mis met caches die bijvoorbeeld vanwege seizoenswisselingen temporarily unavailable zijn? Dat kan 3 maanden zijn, dat kan een jaar zijn. Iemand die het land een jaar verlaat kan zelfs zijn caches temporarily unavailable maken ten tijde dat ze niet aanwezig zijn. Je moet namelijk in staat zijn je cache te onderhouden, toch?

 

------------------------------------------------------------------------------

 

 

Ik heb verder de niet ter zake doende flauwekul gedeleted. Keske en ik hebben ons meningsverschil "uitgemaild"

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Dankzij het onderwijs zijn er minder analfabeten en meer idioten. [/color]

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een groep cachers is van mening dat de lijst van caches in Nederland opgeschoond moet worden. Na wat heen en weer ge-emaild te hebben ben ik er dus inmiddels achter gekomen dat het hier een groep betreft.

 

Deze groep, die waarschijnlijk sterft van de vrije tijd, denkt dat zij alwetend zijn en lezen de beschrijvingen van alle caches die in Nederland geplaatst zijn door.

 

Zonder zo’n cache te bezoeken, al lezend in de beschrijving of  in de logs, denken zij het recht te hebben een cache aan te wijzen als verkeerd omschreven, of zelfs te denken dat de cache onderhoud nodig is. Ze eisen actie van de maker en anders vragen ze de approver om de cache te archiveren.

Ah, als de heren (dames?) cache-onderhouds-commissie eens naar al mijn caches willen kijken? Er valt kennelijk nogal wat te verbeteren en daar wil ik van profiteren! :wine:

 

/me doet regelmatig onderhoud aan al zijn caches, maar ik meld dat niet altijd op de cache pagina... en als een cache regelmatig wordt gevonden en daar geen onderhouds-hint wordt gegeven dan laat ik het nog even wachten. Zaken als "nat", "open en bloot", "niet te vinden" en zo triggeren bij mij instant onderhoud. Niet zo moeilijk, want al mijn caches liggen in de buurt. ;)

 

Nee, zereneus... laten ze elke cache die ze bekritiseren eerst zelf lopen... dan hebben ze een mening in plaats van een flame. :(

 

Ennuh... onze NL approver is wel wijzer dan op dit soort verzoeken klakkeloos in te gaan. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wilde woeste geocacher uut Drente doet zijn naam eer aan.

EN TERECHT ! ;)

 

Ik kan me nog wel voorstellen dat het cachebestand wordt doorgelopen, want er zijn natuurlijk wel caches die voor onderhoud en/of archivering in aanmerking komen.

 

MAAR , de manier waarop dit gebeurt zou dan wel eens meer in de publiciteit gebracht kunnen worden. En de manier waarop er dan kennelijk gecommuniceerd wordt, en het erbarmelijke nederlands dat gehanteerd wordt slaat nergens op. Dit nog afgezien van het feit dat ze/hij/zij zich nog niet eens naar behoren orienteren en stompzinnige fouten maken. :ph34r:

 

Wel ontving ik onlangs van Hawkeyes een verzoek om 2 al lange tijd inactieve caches te archiveren of nieuw leven in te blazen. Dit verzoek was goed omschreven en gedocumenteerd. En het kwam van Hawkeyes!

 

Als er acties ondernomen worden zoals omschreven, dan zal dit vanuit Hawkeyes moeten gebeuren.Dat hij daarbij eventueel assistentie vanuit het veld gebruikt is prima. Maar hij moet met de verzoeken komen.

Hawkeyes is er de persoon niet naar om met slecht gefundeerde en slecht gecommuniceerde en geformuleerde berichten te komen!

 

En voor berichten van andere figuren ,zoals diegene waarmee Kruimeldief te maken kreeg, sta ik al helemaal klaar! :angry:

(Het mag bekend zijn dat ik op dat gebied sowieso al een wat lage prikkeldrempel heb.)

 

Groet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdje terug zijn enkele andere discussies ook gegaan over het onderhoud van de caches. De ene ging over de typering van de caches, de andere ging volgens mij meer in het algemeen over het archiveren van caches die kennelijk niet meer onderhouden worden.

In het eerste geval ging het dus bv. over caches die als gewone cache te boek staan, maar volgens de regels van de .com een multi zijn. Dat een approver in dergelijke gevallen de eigenaar wijst op de foute typering, en die evt. aanpast vind ik niet zo'n probleem. De foute typering leidt immers tot verkeerde verwachtingen bij de cache-zoekers.

In het tweede voorbeeld praat je over een cache die nog gewoon aangemeld staat als actief, maar al een aantal keren/maanden niet gevonden is. De eigenaar reageert niet op mailtjes, en het lijkt dus of de cache niet meer onderhouden wordt, kortom: verlaten is. Dat een approver een dergelijke cache op een gegeven ogenblik op eigen initiatief 'temporarily unavailable' zet en als de eigenaar na een mailtje van de approver ook nog steeds niet reageert, archiveert, kan ik ook goed begrijpen.

 

Maar caches die 'temporarily unavailable' staan direct maar bij de approver 'aanmelden' om te worden gearchiveerd, zonder dat de eigenaar daarin gekend is/van op de hoogte is, vind ik toch echt een stap te snel/te ver. Immers, er is geen kans op misverstanden: de cache staat als 'unavailable' te boek, en dat kan niet tot misverstanden aanleiding geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) Ik hou niet van die voordringende gasten die al acties ondernemen als ze nog niet eens gevraagd zijn.

 

Ik kan me al aardig vinden in de woorden van Geopatra en vooral die lage prikkeldrempel bevalt me wel en komt me soms bekend voor.

 

En wat die andere discussies betrefft PeeTee, daar heb ik geen probleem mee. Als een cache een verkeerde typering heeft dan mag dat rustig gemeld worden door deze en gene. Het moet wel goed gefundeerd zijn natuurlijk. En wat geeft het? Daar maak ik me ook echt niet druk om. Als mijn multi achteraf geen multi blijkt te zijn is dat sneu voor multizoekers, maar voor mij geen reden om het dan niet aan te passen.

 

Caches die bewezen inactief zijn en al lang niet meer gevonden worden en waarschijnlijk pleite zijn of de eigenaar reageert niet op diverse mailtjes dan mag de approver voor mij het ding weghalen.

Mocht alles op een misverstand berusten dan kan het altijd nog teruggeplaatst worden.

Verder blijf je gewoon van een ander zijn caches en omschrijving af vind ik.

Ook al staat het ding al een paar jaar op unavaillable. De eigenaar zal er wel een bedoeling mee hebben. De unavaillable caches zijn niet eens op de kaart van Reintje de Voss te vinden en tijdens het zoeken naar caches met zo'n naam zie je een streep door de naam.

Als je dan toch op pad gaat, spoor je niet denk ik :angry:

 

Ik hou nu eenmaal niet van die ongevraagde controleurs. Is nergens voor nodig. Cachers die bij een cache geweest zijn en vinden dat er iets aan mankeert kunnen reageren. Via internet zoeken naar fouten vind ik van de zotte. Ik denk dat je bij vele caches eerst geweest moet zijn om te zien of het wel aan de beschrijving en typering voldoet

 

Enneh, Robert? ik heb zelf ook genoeg vertrouwen in Remco dat hij niet in dit soort flauwekul trapt.

 

Trouwens, "De Schans" komt waarschijnlijk deze week weer volledig vernieuwd online en door de aanpassing van de omgeving zal de eind cache en de opdrachten anders zijn. Dus eigenlijk wordt het weer een maagd en is ook weer te loggen voor iedereen die hem al eens gevonden heeft.

 

Ik ben nog even met de eigenaar van het grondgebied in onderhandeling die de cache op een uithoek van zijn grond krijgt. Het lijkt erop dat het geen probleem gaat geven.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: die argwanend naar Geopatra kijkt, straks vinden ze elkaar nog aardig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal.

 

Ik kreeg ook zo'n mailtje en was daar toch lichtelijk pissig over. Sorry, kan het niet helpen maar als die groep denkt op die manier te werk te kunnen gaan, zijn ze bij mij aan het verkeerder adres. Ik heb al een tijdje mijn cache 'de Vloedbelt' inaktief. En daar werd dus op gereageerd. very :angry::ph34r: Ik heb gewoonweg nog geen tijd gehad om die cache weer te plaatsen en voelde me aardig overdonderd toen dat mailtje kwam. :nono::angry: maar goed ik hoop dat Hawkeyes, de Nederlandse approver, daar doorheen ziet en ook iets kan doen aan deze achterlijke praktijken door iemand die belangrijk wil doen.

 

Ik hoop dat het bij dit mailtje blijft.

 

Anders moet ik denken aan andere maatregelen.

Bv het verwijderen van de logs van deze groep van mijn caches.

Ik hoop dat het niet zo ver komen zal.

 

greetzzzz

 

Marco (AKA I Am Weasel)

 

ohw jah

 

Ik heb hem bedreigd zegt hij. Ik vind van niet. Een pak slaag beloven is niet dreigen, maar een belofte en die belofte staat nog steeds.

 

Hulde!!! ;) En een pak slaag kunnen ze krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik beken Kruimel...

 

Ik beken voor een zestal caches een note te hebben geplaatst hoe het met de renovatie stond.

 

Ik ontken trouwens dit in overleg met derden te doen, laat staan dat ik of iemand die ik ken jou of anderen per mail bedreig /onder druk zet of anderszins lastig valt. ( Maar ik verwacht niet dat je dat achter me zocht, we kennen elkaar een klein beetje dacht ik)

 

Waarom specifiek die caches, niet omdat ik niks te doen had en de database ben gaan doorspitten. Ze staan simpelweg op de eerste 3 pagina's van mijn nearby list. We hebben hier in het midden van het land weer andere problemen als in wat minder dichtbewoonde streken. Het raakt hier vol, en er zijn hier diverse geocachers die nog ideeen genoeg hebben voor een cache.

 

Een voorbeeld: van een cache waarvoor ik een archivering note plaatste is Kongie #7, geplaatst door een buitenlandse geocacher (heb ik op zich geen probleem mee). Was voor het laatst gevonden op 19 september 2003. Voor het eerst not found op 30 september 2003. Daarna nog 2 notes van geocachers die hem niet konden vinden, waarvan 1 met verzoek tot sluiten. Ik heb er zelf ook gezocht, maar er was niks van te maken.

Ik was dus van mening dat hij wel gesloten kon worden, zeker aangezien de cache owner niet in Nederland woonde.

 

Voorbeeld 2: Heidepark Team Cache, 4 keer is er naar gezocht en niet gevonden. 2 keer reageert de eigenaar, voor het laatst op 23 november 2003. In het profiel van de eigenaar is te zien dat hij inschreef op 24 september 2003, en 27 december voor het laatst inlogte.

Ik heb eerst een note geplaatst waarop geen reactie kwam. Twee weken later een note met verzoek tot archivering.

 

Met de andere nearby caches die al lang inactief waren waarvoor ik een note plaatste heb ik verder nog niets mee gedaan. In 1 geval plaatste een andere geocacher uit de regio een note met bericht dat hij hem wel wilde adopteren :ph34r: , perfect liever een actieve cache dan het archief in van zo'n cache. In de andere gevallen betreft het geocachers die recent actief zijn. Ik kreeg wel geen reactie maar wacht toch even af.

 

Mijn bedoeling was het krijgen van een reactie van de cache eigenaar, en hopelijk het bericht van spoedig herstel. Zelf die buitenlandse geocacher had kunnen reageren, als hij gevraagd had of iemand uit de regio de cache zou willen adopteren had ik me meteen als vrijwilliger aangemeld.

 

Brengt me gelijk op de vraag of dat kan, een cache van user wisselen, Hawkeyes ???

 

Ik hoop dat je me nu dus niet als een “cache-archivaris” ziet. ( Mooi nieuw woord uit “DE DIKKE VAN KRUIMEL” ) ;) .

 

Groeten Locutus. ( die zijn handen niet hoopt te branden met dit bericht, maar wel gewoon open kaart wil spelen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog net voor het avond eten wil ik een reactie plaatsen.

 

Laten we proberen een beetje vriendelijk te blijven voor elkaar en niet een stammenstrijd ontlokken.

Ik ga er vanuit dat de groep die de mailtjes heeft verstuurd dat met de beste bedoelingen heeft gedaan. Omdat het niet in goede aarde valt bij sommigen hoeven ze niet meteen gekielhaald worden.

 

Ook ik heb natuurlijk mijn steentje bijgedragen aan het actueel houden/krijgen van de caches door de kaart "inactieve caches" te maken. Dat was o.a. bedoeld als aansporing voor het archiveren of activeren van de caches. Ongeveer 10% van ons bestand staat daar op en dat is wel wat veel. Ik heb in een paar gevallen wel eens een PM verstuurd. Vaak kwam daar reactie op. Soms gearchiveerd, soms geactiveerd en soms status inactief.

 

Maar wat is het probleem: Wie heeft er last van? Zoals Kruimel aangeeft, ze staan niet op de kaart, je ziet ze niet op iMode en ze zijn doorgestreept in de overzichten. Zelfs komen ze niet voor in de loc files. Ik ben een van de weinigen die er last van heeft, omdat ik steeds moet controleren of ze er nog zijn.

 

Waarom dan dit schrijven? Het geocachen wordt gedragen door een aantal mensen die er plezier in hebben en er wat tijd in willen steken. De ene organiseert een prima Geocaching Multy Event, en de andere probeert de cache aanduidingen of het vermenigvuldig teken te reguleren. Allemaal in een poging om het voor ONS beter te laten worden en ieder op zijn eigen manier. Als we echter deze initiatieven afstraffen door er met "gestrekt been voluit in te gaan", dan wordt het dus niets.

Ik moet bekennen dat ik op dit moment dingen voor de site zit te maken waarvan ik me afvraag of ik niet een geweldige partij keet over me afroep als ik dat openbaar maak. En dat zou jammer zijn. Jammer voor mij, maar ook jammer voor diegenen die zich niet zo roeren en het wel handig gaan vinden.

 

Dus een vriendelijk verzoek: Iedereen doet zijn best dus wees een beetje milder voor elkaar. Dat is leuker voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het duurt even voor het allemaal gelezen is, Kruimel heeft zijn best gedaan. En ook duidelijk heel wat losgemaakt. Ik ben het in principe met hem eens.

Een cache eigenaar besluit wat er met zijn cache gebeurt. En niet iemand die een keertje op de cache pagina kijkt omdat hij of zij in de buurt een cache gaat zoeken. En dan vervolgens denkt: die is al lang weg, hup eraf met dat ding.

 

Voor Reintje, Hawkeyes en de anderen die hard aan het werk zijn om ons het geocachen zo aangenaam mogelijk te maken, het werk dat jullie doen wordt zeker gewaardeerd. Logisch dat jullie vinden dat de boel af en toe moet worden opgeschoond, maar dat is niet de zaak van iedere willekeurige geocacher die zich geroepen voelt om belangrijk te willen doen. Het is aan jullie om daar aandacht voor te vragen.

 

Onze eigen cache is ruim een half jaar afwezig geweest. Vakantie gevoel ligt er nu weer. Ik neem aan dat een half jaar op non actief nog altijd beter is dan ieder jaar dezelfde cache met een nieuw volgnummer. Het is jammer dat er geen icoontje is voor een seinzoenscache.

 

Groetjes Marja :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik beken Kruimel...

 

Ik beken voor een zestal caches een note te hebben geplaatst hoe het met de renovatie stond.

Hahaha, het ging ook niet over jou vriend. Het gaat ook niet over een cache laten archiveren die er aan toe is.

 

Lees de mailtjes die ik kreeg. ***** Die inmiddels gedeleted zijn (Kruimel) ****

 

Het gaat erover dat ik commentaar schijn te hebben gehad op de kwaliteit van een cache en dat men daarom eens even mijn caches op de site heeft bezocht en toen tot de conclusie kwam dat mijn beide caches nodig een onderhoudsbeurt moesten hebben.

 

Het gaat erover dat de bewuste mailer het helemaal NIET heeft over mijn caches als zijnde gearchiveerd of temporarily unavailable.

 

Ik denk zelf dat de bewuste man dat niet eens gezien heeft. ;)

 

Het gaat onder andere over dat de bewuste gast een reply van mij heeft gelezen. Zich daaraan heeft gestoord en heeft uitgezocht welke caches ik heb geplaatst. Mijn caches voldoen,volgens hem, niet aan de eisen die ik zelf aan een cache stel gezien mijn reply. Nogmaals, volgens "hem".

 

Alleen, ik weet niet waar hij het over heeft en hij kan het niet terugvinden.

 

Een feit is dat hij vind dat ik beide caches moet gaan onderhouden.

Een feit is dat een van beide caches al een half jaar niet meer bestaat en dus niet te onderhouden valt.

Een feit is dat de enige overgebleven cache al vanaf half december temporarily unavailable is omdat de cache in onderhoud is mede omdat men de omgeving aan het renoveren is. De plaatselijke jeugd vernielde de omgeving nogal eens en zo moest ik ook nogal eens een keer weer op stap om de boel weer te renoveren.

 

Meer caches heb ik niet.

 

Ik heb her en der rond gemaild en kreeg te horen dat er een groep cachers is die alle caches zo aan het doorspitten zijn.

Daar heb ik geen probleem mee maar als men dan zo snugger is om niet meer bestaande en dus gearchiveerde caches te gaan opnoemen om onderhoud aan te plegen en caches die al in onderhoud zijn te verzoeken te onderhouden, dan vraag ik me werkelijk af of men wel helemaal spoort, er vanuit gaand dat de bewuste mailer aan mij bij zo'n groep hoort. Anders wordt het nog gekker. Straks is iedereen de caches van een ander aan het onderzoeken op foutjes. Brrrr. Schoolmeestermentaliteit.

 

Beide mailtjes die ik gekwoot heb zijn volledig. Alleen de man zijn naam heb ik weggelaten.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:De Kosovaren zullen even moeten wennen aan het taalverschil tussen mijn land en landmijn.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we proberen een beetje vriendelijk te blijven voor elkaar en niet een stammenstrijd ontlokken.

Ik ga er vanuit dat de groep die de mailtjes heeft verstuurd dat met de beste bedoelingen heeft gedaan. Omdat het niet in goede aarde valt bij sommigen hoeven ze niet meteen gekielhaald worden.

 

Lees mijn antwoord aan Locutus.

 

 

Als ik stekel op het forum mag men terug stekelen maar dan wel eerlijk en oprecht en niet gaan ouwehoeren over caches onderhouden die notabene al gearchiveerd zijn.

 

Ook ik heb natuurlijk mijn steentje bijgedragen aan het actueel houden/krijgen van de caches door de kaart "inactieve caches" te maken. Dat was o.a. bedoeld als aansporing voor het archiveren of activeren van de caches. Ongeveer 10% van ons bestand staat daar op en dat is wel wat veel. Ik heb in een paar gevallen wel eens een PM verstuurd. Vaak kwam daar reactie op. Soms gearchiveerd, soms geactiveerd en soms status inactief.

 

Zo vind ik het ook prima. Niks mis mee.

 

Maar wat is het probleem: Wie heeft er last van? Zoals Kruimel aangeeft, ze staan niet op de kaart, je ziet ze niet op iMode en ze zijn doorgestreept in de overzichten. Zelfs komen ze niet voor in de loc files. Ik ben een van de weinigen die er last van heeft, omdat ik steeds moet controleren of ze er nog zijn.

 

Precies

 

Dus een vriendelijk verzoek: Iedereen doet zijn best dus wees een beetje milder voor elkaar. Dat is leuker voor iedereen.

 

Hallo, als er eentje bekend staat op dit forum als een zachtaardige, milde, goedlachse, onderhoudene, behulpzame, met raad en daad klaarstaande lieve jongen, dan ben ik het wel. :ph34r: Maar als men de boel loopt te *&^%$#@!en, krijg ik zo'n rare waas voor de ogen :angry:

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Zelfmoord...? Dat is wel het laatste wat ik zou doen.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze eigen cache is ruim een half jaar afwezig geweest. Vakantie gevoel ligt er nu weer. Ik neem aan dat een half jaar op non actief nog altijd beter is dan ieder jaar dezelfde cache met een nieuw volgnummer. Het is jammer dat er geen icoontje is voor een seinzoenscache.

Wij komen hem dit seizoen nog loggen schat, dan mag jij aan mijn hals wroeten en de bug tevoorschijn halen :angry::ph34r:

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Als een Drentsch boertje niet kan zwemmen, ligt dat aan 't water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

 

Als eerste wil ik het een en ander even recht zetten het is nooit de bedoeling geweest richting Kruimeldief om hem persoonlijk aan te vallen of kraken.

Dit alles berust op een misverstand ik had hem niet persoonlijk moeten mailen,maar gelijk moeten reageren op het draadje wat ik toen las.

Ik heb alles nagezocht,maar kon het desbetreffende draadje niet meer terug vinden(kruimeldief schrijft ook zoveel op het forum).

 

Maar wat mij een beetje dwars zit is hetgeen dat ik voor domme caramba en nog voor vele carambalen word uitgemaakt gaat mij een beetje te ver.

En niet te vergeten dat als we elkaar tegen komen ik wel even een pak slaag zou krijgen(dit lijkt mij een beetje overdreven)

Er werd hierbij ook gemeld dat dit niet de eerste keer was dat hij iemand een pak slaag heeft gegeven.

 

 

Wat ik ook wel raar vind is dat hij wel mijn mail naar hem laat zien en niet hetgeen wat hij mij geschreven heeft(helaas kan ik dit hier niet laten zien hier gaat de techniek mij een beetje te ver).

 

Ik bied hierbij mijn excuses aan richting Kruimeldief dat dit alles zo is gelopen het is nooit mijn opzet geweest om iemand te kwetsen.

Ik hoop dat alles hiermee is rechtgezet.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat mij een beetje dwars zit is hetgeen dat ik voor domme caramba en nog voor vele carambalen word uitgemaakt gaat mij een beetje te ver.

En niet te vergeten dat als we elkaar tegen komen ik wel even een pak slaag zou krijgen(dit lijkt mij een beetje overdreven)

Dat lijkt mij ook ja ... :blush::blink:

 

Laten we het vooral een beetje vreedzaam houden hier ... :yes: Er is al genoeg geweld in de wereld! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...