Spring naar bijdragen

Pas Op voor achterlijke cache-archivarissen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Als eerste wil ik het een en ander even recht zetten het is nooit de bedoeling geweest richting Kruimeldief om hem persoonlijk aan te vallen of kraken.

Dit alles berust op een misverstand ik had hem niet persoonlijk moeten mailen,maar gelijk moeten reageren op het draadje wat ik toen las.

Ik heb alles nagezocht,maar kon het desbetreffende draadje niet meer terug vinden

 

Zoek het draadje en de bewuste reply nog eens op en PB me daarover. Zo kan ik echt niet verder.

 

(kruimeldief schrijft ook zoveel op het forum).

Klopt, daar betaal ik ook voor. Ieder berichtje dat ik post wordt betaald. Doe jij dat ook? Het geeft je trouwens niet meer rechten hoor. Ik moet me even zo goed gedragen hier.

 

Maar wat mij een beetje dwars zit is hetgeen dat ik voor domme caramba en nog voor vele carambalen word uitgemaakt gaat mij een beetje te ver.

 

Klopt niet helemaal. Ik ik heb je nooit bij naam genoemd. Ik had het over de spammer, de flamer die mij met email lastig viel.

Ik heb jou niet voor L*L uitgemaakt hier op het forum. Ik heb je naam niet eens genoemd. Nergens in al de berichten hier in dit draadje kun je ook maar een verwijzing vinden naar jou, naar Keske27. Dus ik heb jou niet genoemd :yes:

De woorden die jij noemt staan in de reply email naar de desbetreffende spammer. Dus niet openbaar.

De flamer die mij die achterlijke mailtjes stuurde heb ik ook geen l*l genoemd hier op het forum, maar wel een:

Dreutel, oud wijf, iemand met een halfbakken IQ, Jan Boerencaramba in zijn algemeenheid (slaat op dat ik er niet van gediend ben om van iedere Jan Boerencaramba email te ontvangen), Idioot en Oetcaramba.

Volgens mij staat er nog ergens iets van imbeciel maar dat kon ik weer niet zo snel terug vinden.

Let wel. Ik heb het steeds over degene die mij de berichten stuurde, de flamer, de spammer, en niet over jou ;)

 

Dat jij hier open en bloot komt melden dat jij de flamer en spammer bent, daar kan ik niets aan doen.

 

En niet te vergeten dat als we elkaar tegen komen ik wel even een pak slaag zou krijgen(dit lijkt mij een beetje overdreven)

Er werd hierbij ook gemeld dat dit niet de eerste keer was dat hij iemand een pak slaag heeft gegeven.

 

Klopt, dat was trouwens ook niet op het forum maar in een replymail aan de flamer beloofd en het is ook overdreven. Je haalt nu email en forumberichten door elkaar. Maar, nogmaals, het klopt.

 

Wat ik ook wel raar vind is dat hij wel mijn mail naar hem laat zien en niet hetgeen wat hij mij geschreven heeft(helaas kan ik dit hier niet laten zien hier gaat de techniek mij een beetje te ver).

Dan had jij dit draadje moeten beginnen. :blink: Ik was dan trouwens niet zo "dom" geweest om te melden dat ik die dreutel was. Maar wat ik de flamer gemaild heb, staat eigelijk allemaal al in dit draadje.

 

Ik bied hierbij mijn excuses aan richting Kruimeldief dat dit alles zo is gelopen het is nooit mijn opzet geweest om iemand te kwetsen.

Ik hoop dat alles hiermee is rechtgezet.

Echnie was de reactie op 5 april, nu, op 12 april, zeg ik: Zand erover. Tekst verder wat genormaliseerd. Is wel zo netjes.

 

Heren moderatoren, administrateurs, als dit draadje jullie te grof is of hoe dan ook niet toegankelijk voor het grote publiek, dan graag achter gesloten deuren via een password en niet knippen SVP ;)

 

*** Bericht aangepast en gekuisigd ***** (Kruimel)

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blush:

Birdy, birdy in the sky,

You let a dirty in my eye;

But I don't mind and I don't cry;

I just thank God that cows don't fly.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een voorbeeld: van een cache waarvoor ik een archivering note plaatste is Kongie #7, geplaatst door een buitenlandse geocacher (heb ik op zich geen probleem mee). Was voor het laatst gevonden op 19 september 2003. Voor het eerst not found op 30 september 2003. Daarna nog 2 notes van geocachers die hem niet konden vinden, waarvan 1 met verzoek tot sluiten. Ik heb er zelf ook gezocht, maar er was niks van te maken.

Ik was dus van mening dat hij wel gesloten kon worden, zeker aangezien de cache owner niet in Nederland woonde.

Kongie is een deense (vrachtwagen?) chauffeur die zeer regelmatig door NL komt. Als je goed zoekt vind je Kongie 1 t/m Kongie "veel" (tientallen). Dus wellicht kan hij 'm wel onderhouden.

 

Het feit dat de plaatser geen nederlander is wil niet zeggen dat hij 'm niet kan onderhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg wel eens het ideel dat het cachen (en de cachers) in de stad van een andere soort zijn dan die 'uut de previnsie'. Hullie kraken de microcaches af, en zullie moeten dan hun gram halen. Maar nogmaals, dat is een beetje het gevoel dat bij mij opkomt; gevoelig mens zullen we maar zeggen.

 

Jammer dat dit "moet". Laat ieder toch in zijn waarde; ieder doet zijn best om zo leuk mogelijk een cache te plaatsen. En ga er dan vanuit dat iedereen ook de moeite neemt voor het onderhoud daar op.

 

Ik vind die microcaches helemaal niks. Ik kreeg daarover een maildiscussie met Williii. Nu vind ik die microcaches nog steeds niks, maar begrijp precies waarom Delft vol ligt met die dingen. Mensen, je weet niet alles, niet waarom caches tijdelijk niet bereikbaar zijn, niet waarom anderen 'm niet kunnen vinden en waarom de plaatser het juist zo gedaan heeft als hij het gedaan heeft, etc.

 

Maar laten we het leuk houden, elkaar in waarde laten, en vooral eerlijk blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Grote Smurf is het hier helemaal mee eens: make cache, not war. :blush:

 

[preek]Ieder zijn eigen geocache-beleving. De ene wil lange, erg lange wandelingen door de natuur, de ander wil er met de auto naast nog via het raampje eentje loggen. De ander houdt weer van puzzels, of van virtuals. En weer anderen willen gewoon veel, erg veel en nog meer caches scoren. Laat iedereen dat zelf uitzoeken en geniet van je eigen beleving.[/preek]

 

De Smurfen houden ook niet van micro's, maar dat komt ook omdat daarin voor de kleine Smurfjes niks valt te ruilen. Maar een ander mag ze van mij plaatsen en als Grote Smurf toevallig erlangs komt, dan pikt hij er wellicht eentje mee. Bij ons gaat het om het spel, niet de punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Grote Smurf is het hier helemaal mee eens: make cache, not war. ;)

Ben ik het helemaal mee eens :blush:

Ik kom nu een beetje over als agressief, maar dat klopt niet. Ik ben een vredelievend mens. Ik ga ruzie uit de weg.

Ik kom niet uit dat eeuwige niets opleverende praattijd. Niet luisteren? Een driesel aan de oren kun je krijgen. :yes:

 

Misschien is dat ook wel iets uit de provincie zoals Heirbaut zegt. Men spreekt hier derden nog persoonlijk aan op hun gedrag.

Ach, het draadje mag wat mij betreft ook wel weer verdwijnen ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :blink:De geschiedenis herhaalt zichzelf niet; de geschiedkundigen herhalen elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kongie is een deense (vrachtwagen?) chauffeur die zeer regelmatig door NL komt. Als je goed zoekt vind je Kongie 1 t/m Kongie "veel" (tientallen). Dus wellicht kan hij 'm wel onderhouden.

 

Het feit dat de plaatser geen nederlander is wil niet zeggen dat hij 'm niet kan onderhouden.

Euhm naar mijn weten heeft kongie ze geplaats rondom de 4daagse van Nijmegen en komt ook alleen in de buurt tijdens de 4daagse. In het begin heeft Eagels de cache onderhouden dacht ik. Kongie 7 is niet eenvoudig al lijkt dat zo, 2 of 3 not founds wil niet zeggen dat die er niet meer is.

Kee tis niet mijn soort cache's waar ik van houd maar geloof niet dat er reden is om meteen te zeggen opruimen die handel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een voorbeeld: van een cache waarvoor ik een archivering note plaatste is Kongie #7, geplaatst door een buitenlandse geocacher (heb ik op zich geen probleem mee). Was voor het laatst gevonden op 19 september 2003. Voor het eerst not found op 30 september 2003. Daarna nog 2 notes van geocachers die hem niet konden vinden, waarvan 1 met verzoek tot sluiten. Ik heb er zelf ook gezocht, maar er was niks van te maken.

Ik was dus van mening dat hij wel gesloten kon worden, zeker aangezien de cache owner niet in Nederland woonde.

Kongie is een deense (vrachtwagen?) chauffeur die zeer regelmatig door NL komt. Als je goed zoekt vind je Kongie 1 t/m Kongie "veel" (tientallen). Dus wellicht kan hij 'm wel onderhouden.

 

Het feit dat de plaatser geen nederlander is wil niet zeggen dat hij 'm niet kan onderhouden.

Oke het is meschien geen vakantie ganger (had al geschreven daar op zich het punt niet van te maken), maar gezien de datum waarop de eerste not found gemeld werd, en het uit blijven van welke reactie vind ik nou niet als onderhoud klinken. Dus vind ik nog steeds (met alle respect voor iedereen die een cache plaatst) dat als er zo lang geen actie /reactie van de maker komt zo’n cache beter plaats kan maken voor een cache van iemand uit de regio. ( en de .com richtlijnen zijn hier duidelijk over, en wat deze regel betreft ben ik het er mee eens dat je eigen caches in een niet te lang termijn moet kunnen bereiken/onderhouden)

 

Voor alle duidelijkheid: ik heb deze cache 2x gezocht, de 2e keer met wat spoiler foto’s. En heb ook alleen notes geplaatst bij caches op mijn nearby list.

 

Verder ben ik er zeker niet uit op een score lijst met archivering verzoeken.

 

Greetz, Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

 

Ik heb er nog eens over nagedacht en het staat niet volwassen om elkaar dwars te zitten. :blink:

 

Dus vandaar dat mijn tekst hier een beetje is aan gepast.

 

Kruimeldief zond me deze mail:

 

Keske ik ben niet gediend van persoonlijke mail en ik hoop je in het veld een keer tegen te komen om eens met je af te rekenen. :yes:

 

Ik weet ik ben het met hem eens hij mag de pilsjes afrekenen die we samen zullen nuttigen. :blush:

 

 

Groetjes Keske27(kees)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, heren toch. Waar moet dit heen?

Vechten doe je toch alleen maar om vrouwen of om grote sommen geld?

Toch niet om munitiekistjes, tupperwaredoosjes of fotorolletjeskokertjes?

Kom tot uzelf, neem de GPS ter hand en ga cachen.

Ergo : kein keloel, zoals een groot wijsgeer ons voorhield.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, heren toch. Waar moet dit heen?

Vechten doe je toch alleen maar om vrouwen of om grote sommen geld?

Toch niet om munitiekistjes, tupperwaredoosjes of fotorolletjeskokertjes?

Kom tot uzelf, neem de GPS ter hand en ga cachen.

Kein keloel, zoals een groot wijsgeer ons voorhield.

Volgens mij mag ik Koos wel... :blink::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij mag ik Koos wel... :yes:  :blush:

lol.gif bloeit hier iets op? ;) nee ff serieus dwarrel ik ben het helemaal met je eens.

Maar bovenal val ik voor die grote woeste cacher uut Drenthe, ja wie was dat ook alweer? ;)

 

Marja :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zeggen, wees duidelijker of hou in godsnaam je bek dicht. En anders ontmoeten we elkaar wel eens in real life en werken we het dan wel af.

Je bent niet de eerste die een pak slaag van mij heeft gekregen in het veld. Je zou de derde worden.

Voor de 2e moet ik nog voorkomen. De eerste heeft me een aantal jaren terug 350 gulden per klap gekost maar ik heb wel voor 1000 gulden per klap plezier eraan gehad. Je zegt het maar.

Kruimel, heb jij dit geschreven? Tjeeeeemig, ik geloof er helemaal geen bal van dat jij ooit iemand zo hebt gemept. Neuh, ik geloof eerder dat het weer woest drents van je afschrijven is. Of zoals men hier zegt: "aj niet rap kapt met die ongein, krieje un houw veur de bek veur", wat dan niet meteen wil zeggen dat je dan ook per direct fysiek aangedaan wordt. Het dreigement geldt wel.

 

M.a.w. Keske, ik zou zeggen, probeer 'm niet uit.

 

Maarruh, mooi geweest. Ipv allerlei dreigementen, kunnen we nu weer cachen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we deze kinderachtige toestanden weer achter ons laten. Ik begin al weer behoorlijk braakneigingen te krijgen van de stoere praat en de clubjesvorming die hier optreedt ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...