Spring naar bijdragen

Pas Op voor achterlijke cache-archivarissen


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Pfff, kom ff op "heren" ;) . Gewoon weer verder discuseren en geen privé e-mails op het forum zetten.

 

Anders gaat het draadje gewoon dicht. We weten toch nog wat de forumregels zijn?

 

Anders staan ze hier: FORUMREGELS. Zoals in elk forumgedeelte in de linker bovenhoek......

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vrees dat je jezelf nog heel vaak misselijk zult voelen ....8-)

Ik ben er ook bang voor kapper. En het zal ook niet altijd te voorkomen zijn. Maar om dan te zien hoe het door enkelen gecultiveerd en uitgespeeld wordt, daar word ik niet vrolijk van ... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berg die spuugbak maar weer op.

Volgens mij bedoel je het anders dan het overkomt. Mocht ik bij een clubje willen horen dan laat ik dat wel weten.

En stoer en kinderachtig? Dat zijn 2 wel heel tegenovergestelde eigenschappen, die eigenlijk heel duidellijk horen bij wat geocachen is. Stoer met zo'n GPS, je kan niet verdwalen. En kinderachtig vanwege de lol van het schatzoeken.

 

Groetjes van Marja ;)die heel graag stoer en kinderachtig is, en dan nog het liefst met meerdere (is dat een clubje?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel, heb jij dit geschreven?

Weet ik veel? Ik schrijf zoveel, ik kan het niet meer terugvinden. Jij? Het is wel stoer in ieder geval. Ben altijd maar weer blij met mijn disclaimer onderaan mijn berichten. Dat pleit mij altijd weer vrij. :(

Je weet toch dat ik zo niet ben? Anders zou ik de man nu toch ook steeds verwensen hier?

Ik heb nog steeds niet gezegd dat het Keske is. Hij zegt het zelf.

 

Doet me denken aan Jan die aan de bar zit en een beer van een vent komt binnen en vraagt hem al schreeuwend of hij Jan de Wit is. Jan beaamt dit en krijg en geweldig pak slaag. Na afloop lacht Jan zich rot. De barman vraagt waarom Jan lacht na zo'n pak slaag. Deze zegt: "had ik hem even tuk, ik ben helemaal Jan de Wit niet maar Jan de Groot ......"

 

Maar goed, mijn psychiater vind dat het al veel beter met me gaat.

 

@PeeTee, @Kapper, enz

 

Jullie reageren nu wel op zaken die juist niet op het forum zijn geschreven, en zelfs niet ontopic zijn. Dat ik dit schrijf, ik die geregeld erop gewezen moet worden dat ik me niet altijd aan de topic houd ...

 

Peetee meldt dat hij misselijk wordt van o.a. de clubjesvorming hier en doet er daarna gelijk zelf aan mee door met Kapper lekker te gaan klessebessen ;)

 

Lui maak je niet druk. Zoals al eens gemeld, waar het nu om gaat, gaat jullie niets aan. Wat ik eventueel aan derden mail gaat jullie niets aan, vooral niet omdat jullie er niet eens in genoemd worden. Het is jammer dat jullie er in trappen, een ander laat jullie een frase uit een aan hem gerichte emailtje lezen en gebruikt jullie om de topic te laten verwateren.

 

Als ik van alle PB's en emailtjes die ik krijg flarden uithaal en hier online zou zetten, moet je eens zien wat voor een stammenoorlog er dan komt hier.

 

Mijn Topic staat nog steeds en ik geloof dat jullie met jullie veroordelingen het behoorlijk offtopic maken.

 

Het bericht waarmee ik deze topic heb gestart is, na de kleine nuances die ik gisteren heb aangebracht, niets mis mee. Ik heb geen namen genoemd en vind het nog steeds niets dat er een aantal cachers zijn die alle caches gaan doornemen met de bedoeling het aantal te laten verminderen.

Dat het een wildgroei aan het worden is blijkt wel uit stukken die ik gekwoot heb van email dat ik kreeg. Email dat terzake was voor wat dit topic betreft.

Dat er dan iemand online komt en meldt dat hij de flamer was kan ik niets aan doen, Dat dezelfde gast mij in een kwaad daglicht wil brengen door een stukje van een email, een reply op hem, over te tikken en hier online zet en niets met mijn topic te maken heeft, kan ik ook niets aan doen.

 

Het maakt niet uit of ik die bedreiging heb geschreven of niet. Het is door mij in ieder geval niet op het forum geschreven.

Als ik iemand lastig val met email of bedreig per email dan is dat nog steeds per email geweest en niet en publique op het forum.

Officieel weten jullie van niets ;)

Het enige wat ik er van wil zeggen is dat als Keske zich bedreigd voelt, hij hier niet moet zeuren maar gewoon met het mailtje naar de politie moet gaan.

Een email wordt namelijk als een geschreven brief gezien.

 

Heb ik eindelijk eens een topic, is het hele kippenhok weer in rep en roer.

 

Ik heb nogmaals alles teruggelezen en kan nergens iets vinden dat niet aan de forumregels voldoet.

 

Even goede vrienden en veel cache plezier. Ik moet nog weer ff wachten voordat ik weer op pad kan, helaas.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)

Het beeld op de TV

Tsja, wat moet ik daar nou mee

Is het de waarheid of gelogen?

Eén ding staat vast: het doet pijn aan mijn ogen

 

De foto's in de krant

Slecht voor mijn gezonde verstand

De verhalen zijn nogal vaag

Eén ding staat vast: het is slecht voor mijn maag

 

Een krakende stem op de radio

De zoveelste bomaanslag in Tokyo(?!)

Het dodental is nog onbekend

Eén ding staat vast: zelfs ongelooflijk nieuws went

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel komisch dat ik mezelf erop betrap dit draadje op de voet te volgen,nog komischer dat nog 12 leden meekijken.Ik denk dat dit soort reacties vaak onstaan omdat velen elkaar niet pesoonlijk kennen.Zoals nagenoeg altijd heeft een verhaal twee kanten. Kruimel zijn reactie begrijp ik volkomen doordat hij het hier in de details uitlegt, daardoor kan ik me goed in zijn situatie verplaatsen.Zijn taal gebruik kan voor de een wat heftiger overkomen dan voor de andere ik lees al geruime tijd mee met alle posts hier op het forum dus ook die van kruimel en ik vind hem niet veel grover dan normaal gewoon lekker recht voor zijn raap, censuur vind ik hier ook nog niet nodig.Ik kan me heel goed voorstellen dat anderen daar niet zo over denken prima!

Als mijn bericht hier zou stoppen dan zal er bij een aantal onder ons gedacht worden zie je wel er worden weer clubjes gevormd, Als je mij persoonlijk zou kennen dan zou je weten dat ik dat ik bijna nooit partij trek omdat ik vind dat vaak de andere partij ook in zijn recht kan staan.Mooier is nog dat het vaak gaat om goedbedoelde akties die verkeerd begrepen worden.

Het blijft gewoon moeilijk om de woorden te lezen zoals ze bedoeld zijn laat staan te schrijven in een paar zinnen, de smileys zijn al een aardige hulp daarbij.Wat betreft de andere kant van het verhaal, Kees heeft bij mij al punten gescoord om te reageren en er vooruit te komen en zelfs zijn excuses aan te bieden. of zou dat komen uit angst als hij de woeste cacher tegen komt ;) Wat voor mij meer telt in dit draadje is dat het uiteindelijk goed opgelost wordt en dat ik niet lees dat er in NL ten noorden van Amersfoort ook een stoffelijk overschot door een cacher van een cacher gevonden wordt.Kortom dat ik het gevoel blijf houden dat ik met erg leuke hobby bezig ben mogelijk gemaakt door toffe mensen die altijd voor je klaar staan die soms eigenlijk de tijd niet kunnen missen om het allemaal mogelijk te maken.kortom laat jullie door dit soort draadjes nou niet van slag brengen want het is gewoon menselijk en ik vind het goed dat dit openenlijk in het forum gezegd wordt want om alles op te kroppen wordt geen mens relaxder van.En volgens mij heeft bijna elke cacher een positieve instelling anders zou je wel een andere hobby hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kruimel:

Je mag het draadje dan als serieus topic gestart hebben, maar je hebt het karakter ervan al snel veranderd in een actie gericht tegen één bepaald persoon. Bedoeld om die ene persoon publiekelijk te kakken te zetten, door zelf in de openbaarheid van het forum de stoere populaire bink uit te hangen en de persoon in kwestie (niet de actie van de persoon!) belachelijk proberen te maken. En dat karakter is het draadje blijven houden: bedoeld om een bepaalde persoon (ook na excuses!) af te zeiken. Een andere doel heeft het draadje vervolgens niet meer gehad. En dan maakt het helemaal niet uit of je namen noemt of niet, en of wij de persoon in kwestie kennen of niet.

 

Dat wij officieel van niets weten, is onzin. Jijzelf hebt de kwestie hier op het forum gebracht.

 

Om dan vervolgens de vermoorde onschuld te spelen en te beweren dat je d'r ook niks aan kunt doen dat alles 'out in the open' is geraakt, komt op mij nogal schijnheilig over. JIJ hebt daarvoor gezorgd! Doelbewust!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kruimel:

Je mag het draadje dan als serieus topic gestart hebben, maar je hebt het karakter ervan al snel veranderd in een actie gericht tegen één bepaald persoon.

Als dat zo lijkt, en dat heb ik je gisteren ook al bericht, dan is dat alleen maar zo omdat toen ik het schreef, ik er nog vanuit ging dat de de flamer en de groep bij elkaar hoorden. Jij was notabene degen die me er toe bracht om later nuances aan te brengen in mijn bericht. Ik heb in alle eerlijkheid aangevinkt dat ik het bericht aangepast heb.

 

Bedoeld om die ene persoon publiekelijk te kakken te zetten, door zelf in de openbaarheid van het forum de stoere populaire bink uit te hangen en de persoon in kwestie (niet de actie van de persoon!) belachelijk proberen te maken.

Ben ik het allicht ook niet mee eens. Het enige stoere wat ik schreef was dat de man zich bedreigd voelde en dat ik hem niet bedreigd hem maar iets heb beloofd...

Hoe kun je iemand publiekelijk te kakken zetten als je zijn naam niet noemt en ook geen profielschets hebt gegeven? Als het zo is wat jij schrijft dan zou alleen hijzelf begrepen hebben over wie het ging. Daar heb ik het forum toch niet voor nodig? Ik heb me ge-ergerd aan de persoon in kwestie naar aanleiding van zijn emailtjes aan mij. Ik heb aangetoond hoe belachelijk zijn acties naar mij waren. Ik heb hem niet belachelijk gemaakt, dat heeft hij zelf gedaan in de emailtjes aan mij en dan op het forum roepen dat hij het heeft geschreven. Nogmaals, ik ging er in eerste instantie vanuit dat de persoon bij de groep archivarissen hoorde.

 

 

En dat karakter is het draadje blijven houden: bedoeld om een bepaalde persoon (ook na excuses!) af te zeiken.

 

Helaas ben ik het weer niet met je eens. Dat het draadje verkeerd liep klopt. Daar heb ik volgens mij niet naar toe gewerkt. Je geeft me teveel eer. Je laat me sluwer voorkomen als dat ik ben.

Na de excuses van de persoon heb ik hem niet afgezeikt. Na zijn excuses heb ik alleen maar gezegd: "Echnie"

 

Later, toen hij meende een niet ter zake doende kwoot van een email van mij aan hem op het forum te zetten, heb ik alleen maar gereageerd met :( en een oneliner en een leuk prentje. Zoals je weet doe ik dat wel vaker. Hiermee liet hij meteen zien wat voor een mens het is. Ik had alles van hem anoniem online gezet. Hij heeft me op het forum aangewezen als iemand die hem bedreigd heeft. Dat is dus gewoon achterbaks.

 

Een andere doel heeft het draadje vervolgens niet meer gehad. En dan maakt het helemaal niet uit of je namen noemt of niet, en of wij de persoon in kwestie kennen of niet.

Het draadje had en heeft tot doel een melding te maken dat er cachers zijn die nu alle bestaande caches napluizen en deze beoordelen op hun bestaansrecht. Met als doel ze daarna te laten verdwijnen. Op zich heb ik geen probleem met een schoonmaakbeurt maar dan moet dat door kundige mensen gebeuren en niet door gasten zoals ik heb laten zien. Ik weet namelijk niet, net als jij, of de flamer wel of niet bij dat groepje hoort.

 

Dat wij officieel van niets weten, is onzin. Jijzelf hebt de kwestie hier op het forum gebracht.

 

Dan ben ik niet duidelijk geweest. Ik zal het proberen anders te brengen:

 

Officieel weten jullie niets van een reply van mij op een email van een derde waarin in ik deze derde intimideer en bedreig. Dat weten jullie officieel niet en dat heb ik dus niet zelf op het forum gebracht. Ik kijk wel uit. ;) Naar aanleiding van de kwoot van Keske van een mailtje van mij, kwamen de berichtjes van Kapper dat we geen ruzie moeten maken over doosjes en cachjes en dat jij misselijk werd van stoer gedrag enz. Eerlijk is eerlijk Piet.

 

Om dan vervolgens de vermoorde onschuld te spelen en te beweren dat je d'r ook niks aan kunt doen dat alles 'out in the open' is geraakt, komt op mij nogal schijnheilig over. JIJ hebt daarvoor gezorgd! Doelbewust!

Ik kan er echt niets aan doen dat Keske hier loopt te melden dat ik hem bedreigd heb en in hoe zo'n vorm. Dat is de waarheid en echt niet schijnheilig. Leg mij uit hoe ik er voor gezorgd heb dat Keske dat online heeft gezet? En ook nog doelbewust?

Dank je de koekoek. Zo dom ben ik ook nu ook weer niet.

Ik denk toch echt Piet dat je ernaast zit dit keer. Geeft niets, zoals ik gisteren al aan je schreef. We hoeven het niet altijd eens te zijn en no hard feelings. Ik vind het wel jammer dat het zo moet lopen.

Mijn topic staat nog steeds en staat er nog steeds omdat er niets mis mee is. Anders was de topic al door "hogerhand" gesloten geweest. Ik heb geprobeerd een discussie op gang te brengen over de, in mijn ogen, bemoeizucht van derden aangaande onze caches. Ik had er al van gehoord en de wil om een discussie erover te starten is in mij opgekomen, nadat ik van die achterlijke emailtjes kreeg.

De topic is gestart toen ik nog na zat te brommen in mijn woede over die idiote cacher die mij zulke emailtjes durft te sturen.

Natuurlijk komen er dan fouten in mijn verhaal. Textueel en grammatikaal. Ik ben dan ook niet afgestudeerd als Neerlandicus. Jij hebt me er zelf op gewezen in een PB, waarin je me vroeg of het nu een groep was of een persoon. Ik heb je het uitgelegd en toen had je geen problemen. Die problemen zijn pas gekomen nadat Keske een stukje stoere taal van mij aan hem uit een emailtje heeft gekwoot.

Trouwens ere wie ere toekomt. Keske heeft met die stunt gescoord en staat, onterecht, voor op punten.

Het verschil zit hem namelijk in het feit dat ik met de gekwote emailtjes geen namen heb genoemd en dat ook vanuit mijn schrijven niet viel te lezen dat ik Keske wel of niet bedoelde.

Met zijn actie om te melden dat hij het was en ecxuses aanbiedt en gelijk in hetzelfde verhaal mijn bedreiging aan hem op tafel gooit, naait hij mij waar jullie allemaal bij zijn en jullie accepteren deze stoot onder gordel gewoon. Nogmaals, ik heb geen namen genoemd. Keske wel. En dan ben ik schijnheilig? Je mag me boers noemen, je mag me grof noemen, je mag me overdadig aanwezig noemen, je mag me emotioneel noemen, zelfs theatraal. Niet schijnheilig. Ik zeg wat ik denk en wat ik voel. Vaak met een geweldige knipoog, meestal met een achterliggende gedachte.

Foei, stoute Kruimeldief. Raar huh dat ik zijn excuses niet accepteer. Terwijl hij zijn excuses aanbiedt maakt hij me af door mijn bedreiging openbaar te maken, maar dat mag omdat hij zijn excuses heeft aangeboden. Nou Piet, echnie ;)

Ik weet het, wie veel schrijft moet veel verantwoorden. Ik heb "de bek wel vaker aan de schijterij" en moet dat wel vaker bekopen.

 

Nogmaals, even goede vrienden en ik hou ook van jou, ik ga nu slapen en hoop niet dat je bij mijn bed verschijnt vannacht. Of je bent dan dood of ik droom van jou. Ik hoop voor ons allen het laatste

 

Kusjes

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Wij drinken net zo lang, tot jij niet meer lelijk bent. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...