Hogelanders Geplaatst 23 februari 2013 Geplaatst 23 februari 2013 Ha die P, Leuk draadje heb je gestart. Wat wij gevonden hebben tijdens onze cache-tochten: Zakmes, hoofdlamp, envelop met 10 Euro, nog een envelop met tien Euro (tijdens dezelfde tocht en eigenaar helaas nooit gevonden) zonnebril, golfballetjes, brillenkoker tijdens andere tocht, kentekenplaten?? diversen pennen (niet bij caches) En een stelletje wat de liefde bedreef in het bos. Bij deze een aanvullende vraag: Wat hebben jullie allemaal verloren????? Groetjes, Kees Wat ik verloren heb tijdens het geocachen? M'n dure zonnebril van € 199,-! Zou normaal nooit zo'n bedrag uitgeven voor een zonnebril maar ik had hem gewonnen bij een prijsvraag. Tijdens het oversteken van een beek met snelstromend water op Kreta is hij uit mijn borstzak gevallen. Kwam er pas later achter .
ikke Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Leuk idee voor nieuw topic ? En wie weet vinden vinders en verliezers elkaar hier.
antarctica Geplaatst 24 februari 2013 Auteur Geplaatst 24 februari 2013 Leuk idee voor nieuw topic ? En wie weet vinden vinders en verliezers elkaar hier. Prima plan, dit soort draadjes over verloren en gevonden blijven over het algemeen in ieder geval positief; er wordt weinig in gemopperd en gescholden, gelukkig. Start maar een nieuw draadje "verloren". Antarctica
Coorretje Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Wat ik verloren heb tijdens het geocachen? M'n dure zonnebril van € 199,-! Zou normaal nooit zo'n bedrag uitgeven voor een zonnebril maar ik had hem gewonnen bij een prijsvraag. Tijdens het oversteken van een beek met snelstromend water op Kreta is hij uit mijn borstzak gevallen. Kwam er pas later achter . Mmm kreta is slecht voor je zonnebril. Die van mij bleef achter bovenop de berg op spinalonga, helaas de cache daar ook niet kunnen vinden...
Team Professor X Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Wat ik verloren heb tijdens het geocachen? M'n dure zonnebril van € 199,-! Zou normaal nooit zo'n bedrag uitgeven voor een zonnebril maar ik had hem gewonnen bij een prijsvraag. Tijdens het oversteken van een beek met snelstromend water op Kreta is hij uit mijn borstzak gevallen. Kwam er pas later achter . Mmm kreta is slecht voor je zonnebril. Die van mij bleef achter bovenop de berg op spinalonga, helaas de cache daar ook niet kunnen vinden... Of geocachen is slecht voor je zonnebril
mmjjt Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Voor verloren, 1 maal autosleutel Gelukkig na lang, heel lang zoeken teruggevonden op 20 meter van de auto.
de kikkers Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Voor verloren, 1 maal autosleutel Gelukkig na lang, heel lang zoeken teruggevonden op 20 meter van de auto. Ik kan me nog een hééél leuk logje herinneren... Gevonden! Mag dat óók nog? DE kralenketting!!!
mmjjt Geplaatst 24 februari 2013 Geplaatst 24 februari 2013 Ja en dat alles voor een gouden found en een micro, maar niet vertellen tegen Vl......r hoor! 1
gpseend Geplaatst 28 april 2013 Geplaatst 28 april 2013 Gisteren vonden we op het PGE-2013 een complete geocache-rugzak. Een kwartiertje later kwam de eigenaar hem gelukkig ophalen. Grappig: op een event 40 km verderop kom je praktisch je buurman tegen
Ravje Geplaatst 28 april 2013 Geplaatst 28 april 2013 Tijdens het cachen in Zuid-Limburg vond ik een digitaal fototoestel. Toen ik de foto's bekeek herkende ik een een groepje die ik net daarvoor gepasseerd was. Ik ben terug gegaan om ze achter na te lopen. Met die enorme vergezichten kon ik ze lang in het vizier houden. Uiteindelijk liepen ze een dorpje in en raakte ik ze kwijt. In het dorp bleek een camping te zijn. Bij de receptie heb ik toen de foto's laten zien en men herkende de mensen op de foto. Het fototoestel heb ik toen kunnen overhandigen en men was er blij mee, maar had het nog niet gemist. Mijn GPS-tocht heb ik niet afgemaakt. Ik vond dit even leuker dan cachen. Dit was het echte speurwerk. 1
antarctica Geplaatst 28 april 2013 Auteur Geplaatst 28 april 2013 Mooi! Deze post zal de TS waarderen Absoluut! Topverhaal! Antarctica
Ringeling Geplaatst 29 april 2013 Geplaatst 29 april 2013 Een envelop envelop met een briefje van € 5,--, twee kentekenplaten van een personenauto, een zeer intiem vrijend stelletje (die gewoon doorgingen terwijl ik langs liep), kastanjes en walnoten, beeldscherm van een computer, diverse - lege - tassen en verder ligt er ongelooflijk veel rotzooi in de natuur: afval, puin en regelmatig de restanten van een weedplantage.
@Wilbertoord Geplaatst 29 april 2013 Geplaatst 29 april 2013 pff... ik ben altijd allang blij als ik de cache kan vinden.....
Birdie.NL Geplaatst 29 april 2013 Geplaatst 29 april 2013 Afgelopen week per ongeluk een tas met jack vergeten bij een, achteraf gearchiveerde, cache wat ik pas thuis merkte. De volgende dag alsnog teruggegaan en gelukkig lag het pakketje nog in de berm.
Aanbevolen berichten