Spring naar bijdragen

Gevonden Tijdens Cachen ....

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hm,

Wij hebben wel eens geld gevonden in de cache(20 dollar), verder ook rondom de cache veel muskieten en eenmaal een jong stelletje dat net te laat was met het aantrekken van hun kleren.

• Top! 2
Geplaatst

Een lege kluis! Er werden geen waardevolle dingen meer in de omgeving gevonden, alleen wat kleingeld. Politie gebeld, en nog een keer, en nog een keer....helaas geen respons. Dus gewoon weer verder gewandeld....

• Top! 1
Geplaatst

Vandaag heb ik een fietslampje gevonden, nu nog op zoek naar de bijbehorende fiets!

Verder vooral oude troep, een wildklem, porceleine isolatoren en oude glazen flesje staan inmiddels te pronken in de achtertuin.

• Top! 1
Geplaatst

Bij Cachemanian Devils TB Hotel in Dordrecht vonden we naast een hoop vuilniszakken en zuurstofflessen een portemonnee.

Inhoud 1 dubbeltje, een ID-kaart en oude pasjes.

Na een week in contact gekomen met de eigenaresse van de portemonnee.

Ze vond het leuk dat de gestolen portemonnee na 13 jaar terug gevonden was.

Geplaatst

Wij hebben wel een paar keer, tot onze frustratie en teleurstelling, tijdens het cachen niets gevonden.

(aan de moderator: kun je wellicht een keer het fatsoen vinden om mij te vertellen wat er zo ongepast, schokkend of beledigend aan de bovenstaande zin, dat je vindt dat hij verwijderd moet worden? Deze reactie is nu 2 keer verwijderd zonder enige opgaaf van redenen)

Geplaatst

Off topic berichten worden wel vaker gewist. Niks gevonden is niet waar de topicstarter naar vraagt, dus off topic. Staat volgens mij ook ergens in de regels.

Geplaatst

In Slovenië een fototoestel en ruim een uur later een familie die een fototoestel zocht. Verder op een pondje caches na geen noemenswaardige atributen.

Geplaatst

Tupperware in diverse soorten en maten, munitiekisten, fotokokertjes, pillendoosjes, afgedopte PVC-buisjes, onbruikbaar gemaakte vogelhuisjes ... you name it! Werkelijk ongelooflijk wat mensen zoal verliezen.

[...]

De 2 bovenste quotes zijn dan ook off-topic, maar blijven wel staan. Ik schrijf als antwoord op de vraag wat er zoal gevonden wordt, dat ik iets niet gevonden heb. Strikt genomen heb je gelijk dat het geen antwoord is op de vraag, maar "off topic" is mijn antwoord niet!

:blink: Hoe dat zo ... off-topic? Heb jij nog nooit een van de genoemde items gevonden tijdens het cachen?

Link naar forumregels staat rechtsonder

Goed gezien. Ze staan nu wel goed verstopt.

:lookaround: Een link naar de forumregels op iedere pagina van het forum vind jij goed verstopt? Als geocaching.nl in jouw ogen echt niets goed kan doen waarom post je hier dan nog eigenlijk?

Geplaatst

Wel eens over nagedacht dat een bericht per ongeluk kan zijn gewist tijdens het verwijderen van een hele reeks off topic bijdragen? Dat gaat misschien weer gebeuren, want de berichten #39 - #47 zijn off topic, met uitzondering van #41.

Geplaatst

@triskelle: Kennelijk ben ik niet duidelijk geweest. Ik vond jouw antwoord leuk, maar het was strikt genomen niet het antwoord dat de topicstarter bedoelde en in die zin, zoals Team Nessa schreef, off-topic. Ik was het daar niet mee eens.

@vlindertje Ik heb wel stilgestaan bij het feit dat mijn reactie in de bulk van "ongewenste" reacties per ongeluk verwijderd is. Daarom schreef ik mijn reactie nogmaals met de vraag naar de reden van verwijdering en die is vervolgens ook verwijderd, wat mij er toe leidt te concluderen dat er geen sprake meer kan zijn van een ongelukkig toeval.

Geplaatst

Hallo all,

Volgens mij gaat dit draadje over;

Gevonden tijdens het cachen!!!

En niet over het ge(k)leuter waar jullie nu mee bezig zijn.

Ga je eigen ergens anders vermaken.

Groetjes,

Keske27.

• Top! 2
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...