bkj Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Mijn vrouw heeft twintig euro gevonden.. Dat werd omgezet in een leuk jurkje...
thex Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Bijna een lijk naast de A4 gevonden. Moord op afrekening, Was er 1 dag eerder. 1
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Jee, wat vinden jullie allemaal veel. Ik zal eens beter moeten zoeken. Wij hebben een keer onderdelen van een pc gevonden, keurig begraven in een plastic zak op het punt waar de cache had moeten liggen. De cache bleek echter geript. En , ook wel leuk, we hebben een keer een cache gevonden die we niet aan het zoeken waren op de plaats waar we het waypoint van een multi moesten vinden.
Flaker91 Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Een drukcanister voor een slagroompistool.... dat is het wel!
Van Stolk Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Nooit meer gevonden dan heel veel zwerfvuil. Vooral in België was het een bende. Stelletjes die oneerbare dingen doen kwam ik wel tegen als ik met de motor aan het toeren ben.
jakkes Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 In Tjechie vonden we dit. Helaas onze eigen Auto.
regenboog2 Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Dat wil je niet vinden. Zou de TB misschien ook een uitnodiging kunnen zijn? Had ik nog nooit zo bekeken, maar het geboefte kan mogelijk denken dat er 'apparauur' voor het uitoefenen van onze hobby aanwezig is?
jakkes Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Er lagen 2 tassen achterin waaronder mijn cache tas die waren weg, voor de rest lag de tomtom voor in de auto samen met de radio daar zijn ze niet aangeweest. Ik vermoed dat ze dachten dat er in de tas een wapen zat.
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Mei 2008: Onze eerste TB Onderduikershol bij Diever. Spekkie Mom en de Kikkers waren samen op weg om de eerste cache te loggen. Hééél spannend deze allereerste keer voor ons. De adrealine was duidelijk aanwezig bij beide teams. Oók Lotte, Kaat en Banjer waren gezellig mee. Naarmate we dichter bij het WP kwamen nam de spanning nog meer toe. Zouden we dan de ammo echt gaan vinden vandaag? Bij het eindpunt hebben we diverse verschillende paadjes geprobeerd, natuurlijk eerst de verkeerde. Gejuich toen we de box vonden! Wie mocht hem open maken? Tot onze allergrootste vreuge zat er óók nog een TB in. Onze dag kon niet meer stuk. 's Avonds hebben we het uitgebreid gevierd. Bij Spekkie Mom met een fles wijn, stokbrood en diverse smeerseltjes voor op het stokbrood. Gelukkig hebben we 's avonds óók nog de caravan kunnen vinden
technetium Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Een kluis met een paspoort en nog wat zaken, een viool in een doos, pennen, een horloge, een stopwatch en ook meerde een stelletje die zaken deden die het daglicht eigenlijk niet mag zien. Maar helaas geen fototoestel Tc
Lighthouse777 Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Samen met SolidRock777 heb ik een keer in Ouddorp een gestolen tas met inhoud gevonden, vlakbij de cache.Die inhoud was niet mis.Via de politie in contact gekomen met de eigenaresse, die een restaurant had, waar we werden uitgenodigd.Sinds die dag komen we daar nog wel eens, als we in de buurt weer zijn wezen cachen.Minder leuk was het toen we min of meer getuige waren van een zelfdoding, vlak voor Sinterklaas. Volgens mij nu twee of drie jaren geleden.Zoiets vergeet je nooit en ik zal in dat gebied ook niet zo gauw weer gaan cachen. Het roept te veel op en nog steeds zijn er vragen van 'hadden we ...'.
de kikkers Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 HIerbij wil ik Lighthouse 777 fijne feestdagen en een goed 2013 toewensen. Ik begrijp je gevoelens goed, het is óók heftig! Maar probeer het los te laten. Je had weinig kunnen betekenen denk ik. Veel cacheplezier voor 2013
Diederikus Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Neuhh, ik ben al blij als ik een cache vind.
haakmeer Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Tja, soms vindt je hele goede vrienden tijden het cachen, vooral als hij het niet kon vinden In DLD een portemonee gevonden netjes bij de politie afgegeven alleen duurde dat een uur, moest proces verbaal van worden gemaakt. En helaas onderweg heel veel rotzooi.
Pa en Ma Beer Geplaatst 22 december 2012 Geplaatst 22 december 2012 Als we geluk hebben vinden we de cache. Maar we hebben ook eens een kast gevonden met honderden sleutels. Sleutels van sloten. Politie gebeld maar die had geen zin om te komen. Vermoedelijk van een groot bedrijf. Verder een skelet van een wild zwijn. Heel veel troep in het bos.
Aanbevolen berichten