de kikkers Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 (bewerkt) Niet te overmoedig worden he. Maar je zou het kunnen proberen met die overheerlijke appeltaart. Ik dacht dat je het nóóóit zou vragen. Maar nu je zo aandringt lust ik óók wel een puntje. Senks Helmine 18 december 2012 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 We zitten toch pas bij 3? Ik meen laatst nr 14 te hebben gespot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Ik denk ik neem nog een Berenburg staat er alleen een lege fles achter de bar ???? Is Beerenburger, andere fles. 14, sode ju. Zitten er 14 blokken van 15 minuten in een uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Jazeker, geheel afhankelijk van het tijdstip waarop je elk blok start. Maar hetis te realiseren. Ben nu ff te duf om het uit te pluizen. Zit aan mijn vierde glas whiskey. Hij wordt steeds lekkerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Je ziet er nooit 2 , is dat niet vreemd ? Ondanks het aantal kijkers ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Nou, dan neem ik nog maar een milkshake. IS Zil nog in het café, dan hoef ik niet zelf naar die machine te lopen. Senks alvast Zillah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Nee hoor, die zitten op een andere pagina. Je kunt toch niet het hele internet afstruinen met maar 4 robotjes. Red je nooit. Iemand anders nog een stukje appeltaart? Gegarandeerd rivierkreeftenschimmelvrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Kom net weer binnenlopen. Heb meerdere milkshakes gemaakt, dus pak gerust! Ik neem een mangomilkshake, heerlik! En volgens mij heb ik weer iets gemist. Wat zijn jullie precies aan het tellen Helm en Thex? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Thex mag niet meer puzzelen. Helemaal goed! In dit geval ging het om een wit 17e eeuws marmeren epitaaf uit de NH kerk van Spanbroek, gemaakt door Rombout Verhulst. Dezelfde beeldhouwer heeft ook de beelden op de Zijlpoort in Leiden gemaakt en het praalgraf van Michiel de Ruyter in Amsterdam. Wat interessant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Sjonge sjonge. Kon de noodingang wel vinden, maar de nooduitgang niet. Fam zit nog in de voetbalkantine, zit gezellig te kletsen met Waterman, Strootman en Advocaat, alhoewel ik me gezelliger mensen kan voorstellen. Ik heb alle WP's voor de kerstacache in huis. Nu alleen nog even naar de visboer voor de eindcache. O ja, de oplossing van de eerste twee raadsels. De eerste was natuurlijk Michiel de Ruyter, wiens stalen (eigenlijk gietijzeren) beeld in de haven van Vlissingen staat. Het tweede raadsel is alleen beantwoord door Thex (92). Hij zat er het dichtste bij, dus hij heeft gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Onze mysteriegast Audicien is er weer! Vertel: wie is u en waarom heeft u nog nooit een cache gevonden en waarom woont u in Apeldoorn? mamazillah, wanneer ga je de kerstcache zoeken (en misschien vinden)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Ik vertrek. Morgen vroeg crisisberaad op het werk. Bijna alle computerprogramma's crashen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Volgens mij staat "Facebook 3" voor het aantal meelezers op het topic, dat via Facebook is ingelogd. 3 dus Staat er Facebook 5 dan lezen er 5 via Facebook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Willen we dat: feestboekers die niet drinken maar alleen lezen ? En waarom is FB anoniem ? Willen de nr's 4, 5, 9, 25, 29, 49, 68, 24, 27, 31 en 11 haast maken met hun kerstcache. T'zijn weer de creme de la creme van geocachingland. Afspraak is afspraak, tijdschema was jullie van te voren bekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Omdat je dan X feestjes zonder dader kunt organiseren? Alhoewel je zou denken dat er dan wel gedronken wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten