Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hier valt het wel, maar niet mee, al de hele dag regen. Even op buienradar gekeken en ik woon vandaag dus in het verkeerde deel van het land. Er komt nog geen eind aan. Straks gaan we met de familie uit eten en we wilden zo graag op de fiets. Ik weet niet of dat hem gaat worden, maar we hebben nog even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Twin Peaks, viel het een beetje mee rond Ouddorp?

Tja...weet je...ik had er gisteren al een pittige 21 km opzitten en wilde het vandaag dus wel een beetje rustig aan doen.

 

Vanaf Ouddorp naar de vuurtoren hadden we pal wind tegen, voelde aan als 7 Bft. met in het begin nog een beetje regen.

Dat was keihard bikkelen.

We gingen op pad voor 18 km, maar helaas blesseerde 1 van mijn lopers zich na 6 km aan de kuit.

Na wat blessurebehandeling kon hij in een heel rustig tempo met de wind in de rug terug en ben ik met hem meegegaan (vond ik eigenlijk niet heel erg, want ik voelde de km. van gisteren nog heel goed zitten)

 

Gelukkig kenden de anderen de route en hebben wel de 18 km volgemaakt.

Het was weer een stoere training en de koffie met zelfgemaakte appeltaart (traditie) ging er na de training lekker in.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt toch wel goed. Ik houd wel van Goeree, ga er in de vakamtie wel eens fietsen (en cachen natuurlijk).

Vorig jaar hadden we niet goed opgelet en hebben we met windkracht 7 over de dijken gefietst. Viel ook niet mee, maar bij de stukken day we hem in de rug hadden vlogen we natuurlijk wel vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trots op je TP. De meeste van ons zijn lang niet zóó stoer! Inmiddels hebben we wel ons 12-12-12 cadeautje gelogd :)

 

Regenboog: Laat ik nu toch uit ons plaatselijk dagblad begrepen hebben, dat het SR broodje door een Helderse bakker is bedacht? Zelfs de ingrediënten stonden uitgebreid beschreven. Lekker dacht ik direct. Dat wordt smullen! Maar...Langzamerhand is elke bakkerij in ons dorpje bezocht. Maar wat denken jullie? Wij hebben nog géén SR broodje kunnen scoren. Het zou inderdaad lekker zijn als er een paar broodjes op de stamtafel zouden liggen. Senks alvast :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat meen je niet, wel in Den Helder bedacht en niet te koop? Jammer. Ik zou haast zeggen, 'ik kom er een brengen' maar dat is wel een flinke afstand. Dan moet het maar op de stamtafel.

Om je een idee te geven: het is bruin brood (rond), met een muesli melange en cranberries en een suikertopping erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm...oorlog in huize Twin Peaks.

Als ik m'n kont keer om even wat aan het eten of iets anders te doen, zit er of een vrouw of een kind voor de laptop...

 

Hoe kun je nou zo een conversatie op gang houden?

Binnenkort maar een extra laptop aanschaffen HELEMAAL VOOR MIJ ALLEEN!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...