bastos Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Hoe kan ik het progr. live api downloaeden ,en waar ?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Ik denk dat je de architectuur niet helemaal snapt Het is iets dat draait op de GC site waarmee je als externe applicatie (partner) live info uit de geocachingdatabase kan onttrekken (of uploaden) http://www.qooqle.nl/?q=%22live+api%22+geocaching 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Bastos, API is niet zozeer een programma voor de computer maar meer een interface waarmee gegevens van geocaching.com met applicaties worden uitgewisseld. (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Application_programming_interface). Die applicatie kan een website zijn, maar ook een app voor een smartphone of tablet. Vraag is dus wat je wilt: een geocache app gebruiken - dan zoek je een website als project-gc, globalc aching, etc of een app store op een geocache app maken - dan kun je via http://www.geocaching.com/live/apidevelopers/ contact zoeken met Groundspeak 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 22 november 2012 Auteur Share Geplaatst 22 november 2012 Gevonden,alhoewel het voor sommige een stomme,vervelende vraag bleek te zijn.danku birdie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Gevonden,alhoewel het voor sommige een stomme,vervelende vraag bleek te zijn.danku birdie. Wederom vriendelijk als altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 22 november 2012 Auteur Share Geplaatst 22 november 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Gevonden,alhoewel het voor sommige een stomme,vervelende vraag bleek te zijn.danku birdie. Ik snap deze opmerking niet, er werd toch serieus antwoord gegeven op je vraag? Jij bent in dit onderwerp juist de enige die een flauwe reactie geeft... 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Als de vraag stom en vervelend is en je vind dat zelf ook , mag je hem best wel stellen . Kans is wel groot: wij vinden hem dan waarschijnlijk ook stom, maar zeker niet vervelend . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 22 november 2012 Auteur Share Geplaatst 22 november 2012 Wanneer wij een vraag stellen ,verwachten we ook een degelijk antwoord van jullie,en niet van rond de pot te draaien enz. Het is veel vriendelijker een antwoord te geven en de vragensteller niet op zijn honger te laten wachten(bij manier van spreken). Als jullie bv . geschreven hadden zoek op : http://application.de buren.eu : dan was de vraag steller niet zo geirreteerd, en misschien nog andere met mij. Het is precies of jullie willen niets kwijt ,en van zoek het maar uit Belgske Hopelijk is dit duidelijk een beter antwoord . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Ik zie niets bijzonders op de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mmjjt Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Wanneer wij een vraag stellen ,verwachten we ook een degelijk antwoord van jullie,en niet van rond de pot te draaien enz. Het is veel vriendelijker een antwoord te geven en de vragensteller niet op zijn honger te laten wachten(bij manier van spreken). Als jullie bv . geschreven hadden zoek op : http://application.de buren.eu : dan was de vraag steller niet zo geirreteerd, en misschien nog andere met mij. Het is precies of jullie willen niets kwijt ,en van zoek het maar uit Belgske Hopelijk is dit duidelijk een beter antwoord . Nu begrijp ik het jullie verzoeken en wij moeten leveren, het liefst in hapklare brokken en vooral niets zelf uitzoeken. Zeg dat dan meteen! Wat zijn de mensen hier toch lomp en onvriendelijk, dat wij dit niet begrijpen zeg ..... Hoe was het ook alweer, wie goed doet goed ontmoet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 (bewerkt) Jongens, t'is kultuur verschil. De noordelijke Nederlanden zijn niet voor niets gescheiden van het zuidelijke nadat de fransen hier hebben huisgehouden: Wanneer wij (ik in NL) een vraag stellen ,verwachten we ook een degelijk antwoord van jullie,en niet van rond de pot te draaien enz (directe analyze niet gewenst, wordt vervelend ervaren). Het is veel vriendelijker een antwoord te geven (deden we) en de vragensteller niet op zijn honger te laten wachten(bij manier van spreken). Als jullie (net was het wij, dus is het nu jij) bv . "interresant" geschreven hadden zoek op : http://application.de buren, kijk hier hebben we iets. De bekenden hier weten dat de buren de buren c a c h i n g zijn, de belgen niet.eu : dan was de vraag steller niet zo geirreteerd (komt van het franse arretee, willen wij hollanders niet), en misschien nog andere met mij. Het is precies of jullie willen niets Hee turkskwijt ,en van zoek het maar uit Belgske 22 november 2012 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Wanneer wij een vraag stellen ,verwachten we ook een degelijk antwoord van jullie,en niet van rond de pot te draaien enz. Het is veel vriendelijker een antwoord te geven en de vragensteller niet op zijn honger te laten wachten(bij manier van spreken). Iedereen die een forumvraag stelt hoopt natuurlijk altijd dat er iemand is die een bruikbaar antwoord kan geven. Als het even duurt voordat er gereageerd wordt, kan dat twee dingen betekenen: of de vraag wordt niet begrepen, of er is nog niemand geweest die zich expert genoeg vindt om een antwoord te durven geven. Het uitblijven van een antwoord wil niet zeggen dat mensen onwillig zijn te helpen. En ja, de gegeven antwoorden kunnen in kwaliteit verschillen. Niet iedereen is even goed in uitleg geven, dat wordt niet met opzet gedaan als je dat dacht. Het is veel vriendelijker geduldiger te zijn en dankbaar te zijn voor mensen die de moeite nemen een serieus antwoord te geven, of het nou direct bruikbaar is of niet. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 En ik heb nog steeds het idee dat ik een goed antwoord gaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Zoek maar eens op het filipijnse woord en sta verbaasd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden