Spring naar bijdragen

Kan Steeds Minder Op Forum, Help


Petra

Aanbevolen berichten

Fatal error: Call to a member function topicPostSearchResultAsForum() on a non-object in /home/geocaching/domains/geocaching.nl/public_html/forum-7nUT6/admin-21zxc/applications/forums/extensions/search/format.php on line 229

Dit is de zin die ik krijg als ik de nieuwe berichten wil zien. Het is ook de zin die ik al langer zie als ik iets op wou zoeken maar ach dat deed ik niet zo vaak dus niet veel aandacht aangeschonken, maar nu is het wel vervelend want zie de nieuwe berichten niet in een oogopslag. Wat kan ik hier aan doen?? niet in moeilijke computertaal alstublieft want dat snap ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit is geen foute instelling bij jou, maar een foutmelding van het forum. Iedere forumbezoeker heeft er last van als ze op dat bewuste linkje klikken. Je kunt er dus zelf niets aan doen om het te verhelpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem ligt ergens anders, wordt gesteld. Men wacht op een nieuwe versie, ofzoiets...

 

Ik zou maar eens een rechtzaak aanspannen tegen die lui! De enige functionaliteit van deze site ligt dus nu bijna plat. Betalen jullie daar geld voor? Ik hoop dat men achter de schermen bezig is met acties tegen deze malafide forumverhuurders: dit duurt té lang voor een forumupdate!

 

Of zijn jullie zelf vergeten te betalen en worden we daardoor gekort in functionaliteit?

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even op mijn tablet getest (ook Android) en de fout treedt gewoon op. Waarschijnlijk is het verschil dat ik op mijn tablet de "desktop versie" opvraag. Dat besvigt overigens min of meer mijn vermoeden dat dit probleem niet automatisch over gaat bij de volgenden update. Maar aangezien de beheerders daar wel op wachten zal het nog wel even duren voordat het probleem is opgelost.

Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar gaan krijgen om een goede nieuwe website te bouwen als ze zo'n simpel probleem niet eens kunne oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer heb er nog steeds last van en moet zeggen dat dat wel een reden is om minder langs dit forum te komen want ben gewoon te lui om alle hoofd items aan te klikken om te kijken of er in de sub items wat nieuws is geschreven. ik weet het dat is gewoon mij luiheid maar ja :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...