Hogelanders Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik kom weer moeilijk op G.com: "Deze webpagina is niet beschikbaar". Gisteren ging loggen ook al lastig met dezelfde melding. Anderen ook problemen? 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bydir Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 OOk hier problemen. Waardeloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Kom er ook niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Intoer Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Zelfde probleem hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimyv Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik krijg steeds eerst "pagina is niet beschikbaar". En als ik dan op "opnieuw laden" klik, dan opent de pagina gewoon. En snel zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
globe_explorer Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik krijg steeds "de verbinding werd geherinitialiseerd" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hellsinki Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 hier het zelfde een en al drama!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joelpear Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Het wordt saai....ook hier is het lijntje verstopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joemanve Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Soms doet hij het wel en soms niet. Een mooie site om even snel te checken is http://www.isitdownrightnow.com/geocaching.com.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik krijg steeds "de verbinding werd geherinitialiseerd" Idem hier , niet het probleem aan onze kant dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reeshofjes Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Hier ook Loggen is een drama. Sommige cache's logt hij nu zelfs dubbel doordat je meerder keren op plaatsen klikt Loggen duurt zo wel erg lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Bij mij doet hij het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Famda Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Doffe ellende vandaag; 31in31 heeft zijn weerslag . Net onderweg een vondst gelogd via de iPhone app, kreeg de ene na de andere foutmelding. Is hij er eindelijk door .... is de vondst 7x gelogd . Thuis de PC maar 6 logjes verwijderd. Verder word ik er steeds uitgegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2013 Bij mij doet hij het weer. Hier nog zeer slecht. Pagina steeds opnieuw laden en dan kom je er soms door. Bij mij doet hij het weer. Hier nog zeer slecht. Pagina steeds opnieuw laden en dan kom je er soms door. En dat waren tevens de laatste stuiptrekkingen. Hij ligt er nu echt uit. Er kunnen vele dubbele logjes verwijderd worden. Ik zag ze her en der al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hebbus Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Hier is het ook huilen met de pet op. Gisteren nog betaald.....misschien nog niet moeten doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden