Hogelanders Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 En het is weer eens zover. Gc.com weer vreeeselijk traaag. Vanochtend ook al. En ik wilde net 43 caches en 12 tb's loggen na een dagje Duitsland en een nachtcache. Nou ja, vanavond maar weer proberen. Na Studio Sport natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Hier ook. Traagheid ten top. Nou ja, moet toch naar mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Intoer Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Hier is de site heeeeel erg traag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 Ha, er komt weer vaart in. Klagen helpt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Komt omdat het weekend is en mooi weer, is wel vaker zo. Dan willen we allemaal tegelijk er op uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 En ik dacht weer dat het aan mijn pc lag, dus opnieuw opgestart. Hielp dus geen voetbal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Wat is dit nu?Géén voetbal? Feyenoord moest toch spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 Ach, en hij is alweer zo traag als een slak op een zandpad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Inderdaad, traag trager tragisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Wat is dit nu? Géén voetbal? Feyenoord moest toch spelen? 2-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeroen78 Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Engelengeduld nodig om een nieuwe cache pagina te maken. Ga nog maar even genieten van het weer en morgen opnieuw proberen, want ga me zo alleen maar irriteren en dat willen we niet met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 DDos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Molletje77 Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Ben toch blij dit draadje tegen te komen. Dacht al dat het aan mijn laptop lag... Was al hevig aan het vloeken op dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 21 april 2013 Share Geplaatst 21 april 2013 Tijd voor een mirror site in europa of zo. Die prijsverhoging moet toch ergens voor gebruikt worden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 21 april 2013 Auteur Share Geplaatst 21 april 2013 Ben toch blij dit draadje tegen te komen. Dacht al dat het aan mijn laptop lag... Was al hevig aan het vloeken op dat ding. Tja, ik klik altijd meteen op andere websites. En dan weet ik al genoeg. Het is nog steeds bagger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden