Spring naar bijdragen

Premium Lidmaatschap


Vindplaats

Aanbevolen berichten

Daar ik een beginner ben trok de topic Starters vragen bij Algemene vragen natuurlijk direct mijn aandacht. Als ik daarop klik krijg ik de topic Caches voor starters. Mooie site met allemaal plaatsnamen met waarschijnlijk caches voor beginners. Juist iets voor mij. Echter als ik op een plaatsnaam klik krijg ik de melding dat ik geen toestemming heb om de lijst te bekijken. Mijn vraag is of ik Premium lid moet zijn om deze lijst te mogen inzien? Als ik het probeer via GeoWiki > Starters > Caches voor starters dan kom ik weer op dezelfde site van dit forum en kan dus de lijst met plaatsnamen nog niet inzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Allereerst welkom! En leuk dat je naar die lijst op zoek bent.

Het was destijds een mooi initiatief van Sivota en wij hebben daar aan mee gewekt.

Ik moet helaas melden dat het een schone dood is gestorven. Een te lang verhaal voor dit draadje.

Ik vroeg me al een tijdje af of er nog behoefte was aan zo'n lijst.

Misschien zijn er nog cachers die het initiatief weer willen helpen opstarten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is gewoon een forumitem dat voor iedereen toegankelijk is (als je ingelogd bent)...ik kan er wel bij

 

dit is de link

Bij het item kan idd iedereen bij.

Bij de in dat item genoemde links die verwijzen naar bookmarklists krijg je momenteel echter te zien dat je geen toestemming hebt om de bookmarklist te bekijken en dat is waar Pottekijker wellicht op doelt.

Waarschijnlijk omdat de inhoud van de bookmarklist door de eigenaar niet meer openbaar is gesteld?

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik ga gewoon via .com naar mijn profiel, daar heb je de zoekfunctie: zoeken naar de dichtbijzijnde cache's vanaf thuislocatie.

Dan krijg ik de lijst met ook daarin, de beginnende cache's (groen gekleurd).

 

Daardoor hebben we weer ontdekt hoeveel cache's er hier in de buurt liggen en tja we wonen pas in dit hele mooi dorp dus de ultieme manier voor: ontdek je plekje :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...