Vindplaats Geplaatst 15 september 2012 Geplaatst 15 september 2012 Daar ik een beginner ben trok de topic Starters vragen bij Algemene vragen natuurlijk direct mijn aandacht. Als ik daarop klik krijg ik de topic Caches voor starters. Mooie site met allemaal plaatsnamen met waarschijnlijk caches voor beginners. Juist iets voor mij. Echter als ik op een plaatsnaam klik krijg ik de melding dat ik geen toestemming heb om de lijst te bekijken. Mijn vraag is of ik Premium lid moet zijn om deze lijst te mogen inzien? Als ik het probeer via GeoWiki > Starters > Caches voor starters dan kom ik weer op dezelfde site van dit forum en kan dus de lijst met plaatsnamen nog niet inzien.
bastos Geplaatst 15 september 2012 Geplaatst 15 september 2012 Ik geraak daar ook niet in,nochtans ben ik P.lid..
Heracross Geplaatst 15 september 2012 Geplaatst 15 september 2012 het is gewoon een forumitem dat voor iedereen toegankelijk is (als je ingelogd bent)...ik kan er wel bij dit is de link
Wad-Seekers Geplaatst 15 september 2012 Geplaatst 15 september 2012 Allereerst welkom! En leuk dat je naar die lijst op zoek bent. Het was destijds een mooi initiatief van Sivota en wij hebben daar aan mee gewekt. Ik moet helaas melden dat het een schone dood is gestorven. Een te lang verhaal voor dit draadje. Ik vroeg me al een tijdje af of er nog behoefte was aan zo'n lijst. Misschien zijn er nog cachers die het initiatief weer willen helpen opstarten?
Bloodwoosj Geplaatst 15 september 2012 Geplaatst 15 september 2012 het is gewoon een forumitem dat voor iedereen toegankelijk is (als je ingelogd bent)...ik kan er wel bij dit is de link Bij het item kan idd iedereen bij. Bij de in dat item genoemde links die verwijzen naar bookmarklists krijg je momenteel echter te zien dat je geen toestemming hebt om de bookmarklist te bekijken en dat is waar Pottekijker wellicht op doelt. Waarschijnlijk omdat de inhoud van de bookmarklist door de eigenaar niet meer openbaar is gesteld? Greetz Bloodwoosj.
Sivota Geplaatst 15 september 2012 Geplaatst 15 september 2012 De bookmarklist zelf is er nog wel link Alleen valt er niet meer te zoeken op regio of nabijheid...
Vindplaats Geplaatst 17 september 2012 Auteur Geplaatst 17 september 2012 Ok. Bedankt voor de reacties.
DoggyteamNL Geplaatst 15 december 2012 Geplaatst 15 december 2012 Ik ga gewoon via .com naar mijn profiel, daar heb je de zoekfunctie: zoeken naar de dichtbijzijnde cache's vanaf thuislocatie. Dan krijg ik de lijst met ook daarin, de beginnende cache's (groen gekleurd). Daardoor hebben we weer ontdekt hoeveel cache's er hier in de buurt liggen en tja we wonen pas in dit hele mooi dorp dus de ultieme manier voor: ontdek je plekje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden