Spring naar bijdragen

Bug In Geocaching.com


GewoonWij

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tsja, je kunt (of kon, dat weet ik niet) ook de exacte coordinaten (van het startpunt) zien op de trackable pagina op het moment dat de trackables in een nog-te-publiceren cache worden gedropt. Wij zoeken liever naar caches die gewoon online staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is, wat jullie betreft, onvoldoende snel gereageerd door Groundspeak, lees ik uit het verhaal.

Wat is dan nu het doel van de blog en het hier melden van bug en blog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb pas geleden ook dit fenomeen waargenomen. Ik verbaasde me enigzins over dat er bepaalde personen al op de plek waren, terwijl deze veel verder woonden. Het is wel eens leuk om een podium te bemachtigen, maar als er mensen zijn die het spelletje zo willen spelen dan gaat de motivatie en de leut er snel vanaf...

Maar goed, ik hoop dat deze bug snel opgelost wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dutchcoppi; Wanneer je denkt dat dit de hoofdzakelijke en enige reden is van de door jou beschreven ontwikkeling m.b.t. de FTF, dan vrees ik dat je opnieuw verrast zult worden als de bug gerepareerd is.

 

Het doel van deze bekendmaking door de topicstarter ontgaat mij nog steeds:

Groundspeak aansporen tot haast bij reparatie, de frustratie hierover uiten, deze 'handige' bug algemeen voor ieders gebruik bekendmaken....?

Er zitten namelijk wel meer "kattenluikjes" (leuk woord trouwens) in de software van Groundspeak.

Een enkele wordt zelfs bewust niet dichtgetimmerd, zoals bijvoorbeeld het kunnen loggen van PM caches door niet PM leden.

Van de bugs kun je tijdelijk of langer gebruik van maken of juist niet.

Persoonlijk vind ik het geen nieuws, veel gedoe om bij te houden en weinig interessant.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb heel kort gedacht of ik het zou doen of niet, maar bij deze heb ik besloten het toch te doen.

En wel publiekelijk.

Er staat een bug in je forum-handtekening.

"1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleeft ;-) "

Als ie niet binnen 1 uur aangepast is, want dat vind IK een redelijke tijd, ga ik erover bloggen.

 

Kom op mensen, er zijn toch verstandiger wegen om bugs te melden dan deze manier?

 

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het blog ook maar 's gelezen. Je blijft toch nieuwsgierig. En ik heb goed moeten lezen om te begrijpen wat je bedoelt. Zover gaat mijn software kennis ook weer niet. Maar ff serieus, als je zo'n grote speurtocht hebt opgelost om aan een stel coord's te komen, heb je dan zelf ook geen last van een bug? :lamo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zitten namelijk wel meer "kattenluikjes" (leuk woord trouwens) in de software van Groundspeak.

Dank je, vond het ook wel een grappige vondst.

 

Een enkele wordt zelfs bewust niet dichtgetimmerd, zoals bijvoorbeeld het kunnen loggen van PM caches door niet PM leden.

 

Dat zit toch net even anders, want zonder dat kattenluikje zou het PM-schap een additionele logvoorwaarde zijn en die mogen niet (meer) van de guidelines.

 

Edit: Spatie toe ge voegd

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zit toch net even anders, want zonder dat kattenluikje zou het PM-schap een additionele logvoorwaarde zijn en die mogen niet (meer) van de guidelines.

 

Toch was dit in eerste instantie ook een 'foutje' dat, toen het destijds werd dichtgetimmerd, vrij snel weer werd opengezet vanwege de vele protesten.

 

Overigens lijkt de bug die de topicstarter nu meldt ook niet nieuw.

Ik heb er althans al eerder over gelezen, maar echt verstand heb ik er niet van, dus het kan ook weer een nieuw foutje zijn waardoor je eindcoördinaten van ongepubliceerde caches kunt vinden.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee want dan zou Keske er de hand in hebben gehad en die heb ik nog niet gehoord :dribble:

 

 

Je weet het maar nooit, maar ik heb vernomen uit een betrouwbare bron dat er hier:

 

http://blog.gewoonwij.net/2012/03/28/ongepubliceerde-caches-vinden-kan-dat/

 

en hier:

 

http://www.geocaching.com/my/recentlyviewedcaches.aspx

 

een lijst word bijgehouden van degene die op deze links klikken.

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...