Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Onlangs heb ik samen met team_smitty een cache bedacht en deze geplaatst. Bij het aanmaken van de cache pagina kun je aangeven wie nog meer heeft meegewerkt aan de cache. Echter deze persoon krijgt de cache niet gekoppeld aan zijn account en dus niet in zijn statistieken.

Weet iemand of er een mogelijkheid is om de cache aan meerdere eigenaren te koppelen?

Geplaatst

Nee, die mogelijkheid is er niet. De ander kan de cache wel op zijn/haar watchlist zetten, maar kan geen dingen wijzigen aan de cache.

Het enige wat je kunt doen als je dat wel wilt, is een apart account aanmaken voor die cache en daar beiden de inloggegevens voor delen.

Ik weet wel dat er een verzoek is ingediend bij Groundspeak om deze functionaliteit te maken, maar ik geloof niet dat het hoge prioriteit heeft gekregen (als het al wordt uitgevoerd).

Geplaatst

Van de ander kant ook wel logisch als het niet zou gebeuren.

Er wordt 1 cache geplaatst en dan zouden bijvoorbeeld 4 cachers in hun stats toegevoegd krijgen dat ze een cache geplaatst hebben.

Watchlist of gezamenlijk 1 account is de beste oplossing lijkt mij ook.

:beerchug:

Geplaatst

Er wordt 1 cache geplaatst en dan zouden bijvoorbeeld 4 cachers in hun stats toegevoegd krijgen dat ze een cache geplaatst hebben.

Maar dat is dan toch ook zo.

Geplaatst

Maar dat is dan toch ook zo.

Ja, maar er is er maar één verantwoordelijk! Groundspeak en een reviewer communiceren maar met eentje over een cache.

Anders wordt het een (nog groter) gekkenhuis.

Geplaatst

Alles is alleen belangrijk als je er waarde aan hecht. Dat is het idee van belangrijk toch? :bag:

Geplaatst

Even los daarvan of het belangrijk is of niet, samen met mij buurman heb ik een serie van 4 multi's uitgezet die oorspronkelijk op mijn naam stonden. De buurman heeft er 1 van geadopteerd. Op de officiele pagina staat die uiteraard niet meer op mijn naam, maar in de GSAK statistieken wel. Ik heb mijn owner-id in GSAK weer aan die cache gekoppeld en daarna gelockt voor updates. Blijft die in elk geval in je GSAK statistiekjes staan.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...