Spring naar bijdragen

Terugblik Op 2011


hneel

Aanbevolen berichten

Wat waren voor jullie persoonlijk de hoogtepunten van 2011?

 

Wat mij betreft begon het met de Lars Hakker crypto reeks. Wellicht niet een reeks die iedereen zal aanspreken, maar ik genoot er van. Eerst op de spreekwoordelijke donkere winteravonden de puzzels oplossen en op een mooie lentedag ze allemaal loggen.

 

Verder was 2011 ook het jaar van de challenge-caches. Een van de leukste was de Zuid-Holland top25 challenge. Die heeft me toch wel wat moeite gekost. Daarnaast ook de befaamde reeks van Webbytje in Beernem (BE). Daaraan ben ik in maart begonnen en pas onlangs heb ik de laatste gelogd. Ook de borderline challenges in het west-vlaamse heuvelland was een erg leuke reeks in een prachtige streek.

 

Ook was 2011 het jaar van de power-trails. Rondje 'door de velden' bij Brugge was een heel aardige wandeling. Turbo Rondje Roosendaal was ook een aparte ervaring, maar ook erg vermoeiend. Leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar voor mij hoeft het geen 2e keer.

 

In 2011 heb ik ook, mede dankzij de eerder genoemde power-trails, mijn 1000e found kunnen loggen. Ik koos voor In de voetsporen van Carrotte.

 

Daarnaast was ook een tripje naar Luxemburg een hoogtepunt. Een prachtige omgeving met prachtige caches. En eindelijk de lastige Ouschteree puzzel kunnen oplossen en loggen.

 

Uiteraard ook tal val mooie multi's met de familie gelopen. Dit blijft toch favoriet.

Tot slot viel het me op dat er steeds meer erg leuke en bijzondere traditionals bij komen. Een positieve ontwikkeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

2011 Stond in het teken van verder uiteenvallen van de GC community, een nieuwe rage: de boom caches. Mijn mooiste nachtcache ever, mijn engste cache ever, mijn langste nachtcache ever, mijn natste cache ever, veel avontuur, nog maar 350 grotten en 1900 nachtcaches te gaan.

Maar ook het verloren gaan van het GME waar ik ieder jaar erg naar uitkeek, laatste MZLLE, natste event. Het was ook het jaar met veel op stap gaan met medecachers, aanvallen van lastige duinmulti's, de hoogste ladder cache (8 meter). Een powertrail proberen (bah), en nog veel meer plannen voor het komende 2012.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2011.

 

Het jaar waarin mijn schoonzoon ineens geocachen leuk begon te vinden.

Het jaar van Belgie verkennen.

Het jaar van avontuur.

Het jaar dat ik mijn eerste powertrailtje liep en deze wel leuk vond.

Het jaar dat ik mijn tweede powertrailtje liep en ik besefte dat dit toch eigenlijk geen geocachen genoemd mag worden.

Het jaar waarin ik leuke mensen en minder leuke mensen heb ontmoet.

Het jaar dat corigeer logs boven de 30000 kwam te staan.

Het jaar van een nachtcache in Duitsland, wat ook meteen mijn mooiste werd.

Het jaar van een nachtcache die mijn langste werd.

Het jaar van heel veel konijnen.

Het jaar van erachter komen wat nu mooie en bijzondere caches zijn.

Het jaar dat ik mijn GPS verloor

Een jaar om weer volop terug te kijken en dan weer met frisse zin een nieuw jaar te starten

 

 

Proost :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2011 was het jaar waarin ik kennis maakte met cachen. Mijn eerste traditionals vond, de eerste multi jammerlijk mislukte (en het was nog wel een kindercache :blink: , maar ook het jaar dat ik lekker veel buiten was, zelfs m'n zoon mee naar het bos kreeg en steeds meer begrijp van onbegrijpelijke puzzels. Het was het jaar van de start van hopelijk een langdurige hobby. Ik hoop in 2012 alleen nog maar meer caches te vinden, leuke puzzels op te lossen en tb's van hot naar her te sturen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmm...er schiet mij maar 1 opvallend feit te binnen:(maar ik ben iets te druk geweest met andere zaken, om te kunnen cachen)

 

2011 - Europees jaar van het Vrijwilligerswerk

 

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel hoogtepunten, ook op cachegebied- het laatste GME was er zo eentje. Wederom superstrak georganiseerd, hoewel duidelijk een beetje uit z'n jasje gegroeid. Nogmaals een bedankje naar de organisatie!

 

Dichterbij huis een stuk of wat puzzelcaches geplaatst. Er waren wel al meer caches van onze hand maar bij deze hebben we ervaren dat caches bedenken en leggen eigenlijk net zo leuk (zoniet leuker) is dan ze zoeken.

 

En het jaar afgesloten op oudejaarsdag met het Big Bang event in Landgraaf. Zeker het hardste hoogtepunt van het jaar zeker omdat Team gebrook de carbid bussen had geregeld.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

het hoogtepunt vaN 2011 voor ons is het starten met geocachen met een eenvoudige garmin.

nogal vel tradis gevonden wat eigenlijk wel jammer is, omdat we toch meer multis willen lopen.

ook een hoogtepunt dat jaar was op 31 december de 100e found en in november van dat jaar een garmin 550t hadden bemachtigd.

dus al met al een mooi startjaar!

 

hopelijk wordt 2012 een mooi jaar met veel finds en events en vel geocachingplezier!

maar dat wensen wij dan ook iedereen toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...