Kaatjekoek Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Hoi! Geocaching heb ik nog nooit gedaan maar het lijkt me enorm leuk. Nu is ons door onze leidinggevende gevraagd zelf ideeën (en uitwerking) aan te dragen voor de teambuildingsdag van 2012. En nu heb ik jullie hulp nodig. Onze vestiging bestaan uit 20 mensen. Tegen die tijd (voorjaar) zal ik ongetwijfeld fietsen of solexen gaan huren. Verstandig lijkt me ook om de groep op te splitsen in 2/3 groepjes en per groep een andere kant op te vertrekken dus 3 coördinaten op ongeveer dezelfde afstand. De teambuilding zal plaats vinden tussen ongeveer 12:30 en 17:00 in de regio Arnhem - Wageningen. Tja… en dan? Wat heb ik nog meer nodig? Volstaat een Smartphone met GPS? Waar begin je? Ook heb ik gehoord van het plaatsen van een ‘nieuwe’ schat. Wat is leuk? Jullie lezen het al… ik ben echt een beginner, een nitwit. Help!? Bedankt vast! Groetjes Marieke
topzoekertje Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Neem eens contact op met Jati. Via internet zo te vinden en ze organiseren events die precies voldoen aan je wens. Standplaats is Wageningen.
Kaatjekoek Geplaatst 22 december 2011 Auteur Geplaatst 22 december 2011 (bewerkt) Bedankt voor de tip, heb de site inmiddels gevonden! 22 december 2011 bewerkt door Kaatjekoek
Kaatjekoek Geplaatst 22 december 2011 Auteur Geplaatst 22 december 2011 Nope... dat gaat 'm toch niet worden. Budget hè? Dan ga ik zelf wel op onderzoek uit.
antarctica Geplaatst 22 december 2011 Geplaatst 22 december 2011 Misschien is het wel verstandig contact te leggen met een cache-eigenaar, als je iets uitgezocht hebt. Niet elke cache-eigenaar zal het kunnen waarderen als een groep van 20 man op solexen en smartfones z'n cache gaat belagen. In goed overleg is er misschien iets leuks van te maken (voor beide partijen). Antarctica