dirklensink Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 (bewerkt) f 12 oktober 2011 bewerkt door dirklensink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Da's een lastige vraag, daar weet ik zo geen antwoord op. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Inderdaad... Dit is wel de vraag die alle andere vragen overtreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 42 Ook een lastig.... maar wat dacht je van deze ZZ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsannes Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Tja lastige vraag...maar ik heb eerst P omgezet naar L en toen de W erbij gepakt...en dat hielp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Phoenix-night Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Magnetisch? PN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ducktatisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 interessante en uitdagende mystery. Kan wel een * bij, dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Nee hoor, Japiejo heeft gelijk ; 42 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 (bewerkt) FTF Ik zag hem online komen en sprong direct op de fiets. Helaas was de cache geript, maar op de foto is duidelijk te zien waar'ie moet hebben gezeten en ik hoop dat dit geldt als mijn eerste FTF!!! Edit: Spoiler verwijderd. 13 oktober 2011 bewerkt door Triskelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 DLEEBLEGEIPS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 FTF Ik zag hem online komen en sprong direct op de fiets. Helaas was de cache geript, maar op de foto is duidelijk te zien waar'ie moet hebben gezeten en ik hoop dat dit geldt als mijn eerste FTF!!! Helaas helaas, ik zag je aankomen en stond met het logrolletje achter die eik een stukje verderop. Toen je weer weg was heb ik hem teruggehangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Dan is hier sprake van een PO-FTF....Want de toegevoegde W vanaf F gezien kan nooit lijden naar een verstopte cacher achter een Eik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Helaas was ik ook niet de eerste, er stonden al 3 namen op het rolletje, dus die hadden het wel verdacht snel opgelost.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden