gijs de g Geplaatst 7 september 2011 Geplaatst 7 september 2011 Dit is zeker een leuk idee en denk er wel aan om dit jaar ook weer mee te doen Groetjes Gijsie
eitjes Geplaatst 7 september 2011 Geplaatst 7 september 2011 Erg leuk idee! Ik doe ook zeker weer mee. Er liggen hier nog wel wat ongeactiveerde coins te verstoffen...
Mon-Roe Geplaatst 7 september 2011 Geplaatst 7 september 2011 heel leuk idee, we gaan een coin daar eens warm voor laten draaien.
De Wijngemachtigde Geplaatst 7 september 2011 Auteur Geplaatst 7 september 2011 In navolging van wat technetium zegt over mogelijke andere manieren om (bonus)punten te verzamelen: daar sta ik voor open. Wat ik heb gezegd in het eerste bericht is nog niet de finale versie maar zoals ik het nu voor me zie. De overzeese gebiedsdelen mee laten doen vind ik geen goed plan, want die coins komen ofwel met dezelfde cacher weer terug of zijn verloren voor de rest van de race. Ik wil het binnen de Nederlandse grenzen (hier) houden. Maar andere ideeen zijn welkom, roep maar als je er iets is dat de race nog leuker kan maken. Als het haalbaar is neem ik het wellicht mee in de uiteindelijke versie die nu steeds meer vorm krijgt.
Bloodwoosj Geplaatst 7 september 2011 Geplaatst 7 september 2011 Zo maar een ideetje om het reizen naar de uithoeken des lands een beetje te bevorderen: bonuspunten voor bezoek aan een cache in de meest westelijke (Sluis), meest noordelijke (Schiermonnikoog), meest oostelijke (Oldambt) en meest zuidelijke gemeente (Gulpen Wittem). Alle vier gebaseerd niet op ligging van gemeentehuis, gemeentezwaartepunt of caches, maar op welk gemeentegrondgebied de betreffende extreemste windrichtingspunten gesitueerd zijn. Greetz Bloodwoosj.
TuuronTour Geplaatst 7 september 2011 Geplaatst 7 september 2011 (bewerkt) De grenzen zoals die zijn vastgelegd op de website van global op 1 januari 2012 zullen leidend zijn. Eventuele gemeentelijke herindelingen en fusies in 2012 spelen geen rol. Uuh... wil toch even 1 gemeentelijke herindeling onder de aandacht brengen die precies op 1 januari 2012 van kracht is. Het is de enige geplande voor heel 2012 : Nieuwe gemeente "Hollands Kroon" 7 september 2011 bewerkt door TuuronTour
De broekies Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Uuh... wil toch even 1 gemeentelijke herindeling onder de aandacht brengen die precies op 1 januari 2012 van kracht is. Het is de enige geplande voor heel 2012 : Nieuwe gemeente "Hollands Kroon" Ik denk niet dat we de shapefiles voor 1 januari 2012 voor de nieuwe situatie hebben. Het is dan ook de vraag of we in de loop van 2012 de gemeentegrenzen gaan aanpassen op de buren (vanwege de race) - Robert
Gebs Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Ik heb zeker zin om aan deze race mee te doen. Maar is kijken welke mooie coin ik hiervoor ga aanschaffen aangezien mijn collectie niet zo groot is. Een aternatief voor het gemeentewapen wat vaak is te vinden bij het gemeentehuis zou een plaatsnaambord waar de gemeente opstaat kunnen zijn.
Team Spijk Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Klinkt helemaal leuk! En een goede reden om een nieuwe coin te kopen. Snel eens kijken. Team Spijk
MatsRetep Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Lijkt me leuk, deze race als je meedoet met de "kerscoinsuprise" die ik begin november weer laat starten (de inschrijing dus)dan heb je voor 1 januari in iedergeval een "verse" coin. Of als je een coin gaat bestellen hou dit dan ook even ingedachte
Laekense Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Leuk! Zowel de race als de hierboven genoemde kerstcoinsurprise. We zullen eens gaan snuffelen in de coinbox
RvU Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Natuurlijk doe ik ook in 2012 weer mee! Eén coin per deelnemer blijft gehandhaafd?
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 september 2011 Auteur Geplaatst 8 september 2011 Natuurlijk doe ik ook in 2012 weer mee! Eén coin per deelnemer blijft gehandhaafd? Yep, 1 coin per deelnemer.
Saab9-x Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Leuke race! Alleen waarom is gekozen dat alleen coins mee mogen doen? Ik doe nu ook mee met een race in Duitsland. Bij deze race zijn ca 40 deelnemers. Daar zijn het de munten die verdwijnen, TB's blijven over het algemeen in omloop.
De broekies Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 (bewerkt) Alleen waarom is gekozen dat alleen coins mee mogen doen? Ik denk dat dit met de historie te maken heeft. Eerst was het een 12 provinciën geocoinrace. Volgens mij ook opgezet door coinmakers/handelaren. Het woord coin is nu uit de race (maar trackable zit er ook niet in) en of dit de deuren opent voor de TB's? ;-) Had de vorige (ik bedoel huidige 12 provinciën geocoinrace 2011) coinrace dan problemen met mysterieuze verdwijningen? - Robert 8 september 2011 bewerkt door De broekies
Aanbevolen berichten