Spring naar bijdragen

128 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vindt je van caches bij een vuilnisbak?

• Ze moeten verboden worden. Dit is niet leuk en smerig. Cachen moet je leuke plekjes laten zien!
      74
    • Ik hou er wel van om in een vuilnisbak met vuil te graaien.
      7
    • Onder een vuilnisbak vind ik niet erg maar erin is net iets te ver.
      35
    • Een cache is gewoon een cache en als hij onder de vuilnisbak ligt dan is het ook gewoon een puntje.
      4
    • Cache in Trash Out! Maar hier kun je beter de trash laten liggen!
      3
    • Ik vind er iets anders van en licht dat hieronder toe..
      5

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ophouden met het 'heilige moeten' lijkt me.

Ik doe ze niet, stoor me niet aan puntjes op de kaart en wanneer ik op mijn route onverhoopt toch een (in mijn ogen) waardeloze cache aantref, dan log ik hem niet.

Bij mij dan net iets anders, ik schrijf dan een waardeloze log. :rolleyes:

Geplaatst

Als je een cache niet leuk vind, om wat voor reden dan ook, vermeld dat dan eerlijk in je log. Schrijf het niet leuker dan het is, maar schrijf dat het een prutplek is, dat je je afvraagt waarom daar een cache ligt, enz. Alleen gebeurt dat jammer genoeg zo weinig.

Helemaal mee eens: duidelijk zijn: mooie cache: mooie log.

Flutcache: flutlog (en weg ermee!)

Maak Nederland schoon!

PN

Geplaatst

Als je een cache niet leuk vind, om wat voor reden dan ook, vermeld dat dan eerlijk in je log. Schrijf het niet leuker dan het is, maar schrijf dat het een prutplek is, dat je je afvraagt waarom daar een cache ligt, enz. Alleen gebeurt dat jammer genoeg zo weinig.

Helemaal mee eens, maar daarvoor hoef ik niet een puntje te loggen, dat kan ook in een note ( bijvoorbeeld bij deze oprit/boven de kliko's cache) link

Geplaatst

Caches op, onder, aan of in vuilnisbakken zouden inderdaad uit hygiënisch oogpunt verboden moeten worden. Net zoals PET-lingen achter of onder verkeersborden, filmkokertjes naast en in weidepalen, nano's achter regenpijpen of onder brievenbussen, in de grond begraven bakjes (wat zeg je ... is dat al verboden?) en in hoge bomen gehesen tupperware bakjes verboden zouden moeten worden. En dan heb ik het nog niet eens over die vermaledijde caches op eilanden, in voortuinen en andere onbereikbare plaatsen. Of wat te denken van die duivelse gecamoufleerde caches die sommige steden overspoelen ... ik zeg grandfatheren die hap en na één Needs Maintenance melding onverbiddelijk het archief in!

Rigoureuze maatregelen misschien, maar alleen op die manier zal over ettelijke weken het globale cache-bestand bestaan uit keurig gemerkte, tussen 1,50 en 1,80 meter boven het maaiveld hangende, vogelkastjes met daarin een aan alle wensen tegemoetkomend lock-n-lock-bakje met dito logboekje en schrijfgerei.

Of ... je zet caches die je niet leuk vindt op een - al dan niet publiek gemaakte - ignore list. Your call!

Geplaatst

Maar dan hebben we toch niks meer te klagen? ;)

• 11 months later...
Geplaatst (bewerkt)

Het zal mij echt jeuken waar een cache ligt. Zelfs onder een kliko zie ik er de lol nog wel van in...

In de afgelopen jaren al genoeg caches tegen gekomen die op veel ranziger plekken verstopt waren, daar valt een kliko bij in het niet.

Ik laat mij niet zo snel tegenhouden door Libresses, Durexen, naalden en verse bolussen al dan niet van menselijke aard ..... :lol:

bewerkt door Team Tammo
Geplaatst

Ach best leuk om als "knipoog" eens een cache in een (liefst schone) kliko te vinden. Maar zes op een dag is minder.

Zo is het met alle 'originele" verstopmethoden: de eerste keer erg leuk, de tweede keer .. mwaahhh heb ik al eens gezien en bij het tweeenzestigste vogelhuisje haal je toch echt je schouders op.

Geplaatst

Ophouden met het 'heilige moeten' lijkt me.

Ik doe ze niet, stoor me niet aan puntjes op de kaart en wanneer ik op mijn route onverhoopt toch een (in mijn ogen) waardeloze cache aantref, dan log ik hem niet.

Bij mij dan net iets anders, ik schrijf dan een waardeloze log. :rolleyes:

er is maar 1 log mogelijk :

"When you go to hide a geocache, think of the reason you are bringing people to that spot. If the only reason is for the geocache, then find a better spot." :bag:

• Top! 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...