Spring naar bijdragen

128 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vindt je van caches bij een vuilnisbak?

• Ze moeten verboden worden. Dit is niet leuk en smerig. Cachen moet je leuke plekjes laten zien!
      74
    • Ik hou er wel van om in een vuilnisbak met vuil te graaien.
      7
    • Onder een vuilnisbak vind ik niet erg maar erin is net iets te ver.
      35
    • Een cache is gewoon een cache en als hij onder de vuilnisbak ligt dan is het ook gewoon een puntje.
      4
    • Cache in Trash Out! Maar hier kun je beter de trash laten liggen!
      3
    • Ik vind er iets anders van en licht dat hieronder toe..
      5

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik vraag me soms wel eens af of er niet eens een behoefte is aan een polletje waarbij men aan kan geven dat het gezeur over carpoolcaches/voortuincaches/klikocaches en de 'kwaliteit' van caches (met de nadruk op de negatieve ondertoon) al zo vaak aan bod is gekomen en het antwoord altijd hetzelfde is dat deze draadjes derhalve overbodig zijn :rolleyes:

bewerkt door brouwertjes
Geplaatst

Ik vraag me soms wel eens af of er niet eens een behoefte is aan een polletje waarbij men aan kan geven dat het gezeur over carpoolcaches/voortuincaches/klikocaches en de 'kwaliteit' van caches (met de nadruk op de negatieve ondertoon) al zo vaak aan bod is gekomen en het antwoord altijd hetzelfde is dat deze draadjes derhalve overbodig zijn :rolleyes:

Die hebben we al eens gehad

Geplaatst (bewerkt)

er kwam een poll over te veel poll's en toe liep het uit de klauwen (zoals altijd) en is alles op onzichtbaar gezet :thumbup:

Heb net nog lopen zoeken en kon het niet terug vinden, was ergens in 2008/2009

Misschien dat er nog andere mensen zijn die het zich herinneren....?

bewerkt door *BaJo*
Geplaatst

Dat van dat "Iets verstoppen op een mooie plek" is niet iets van Groundspeak.

Klopt helaas, dat WAS iets van Groundspeak ... En die zin is spoorloos verdwenen toen er zoveel caches bij waren gekomen die NIET aan die regel/richtlijn voldeden, dat het een gotspe was om het op de site te laten staan.

Groetjes, Fangorn.

Geplaatst

Zo lang het een bijzondere plek is, maakt het mij niet uit of het een carpoolplaats of een andere plek is.

Sommige carpoolplekken hebben een bijzonder uitzicht bijvoorbeeld, of liggen bij een bijzondere plaats.

Ik stoor me meer aan het vinden van micro's op plekken waar best een grotere cachecontainer had kunnen liggen.

Geplaatst

@ Bajo: maar dat heeft toch niets te maken met of het een carpool cache is of niet? De gemiddelde cache in Nederland is tegenwoordig toch gewoon een fotorolletje onder een steen? (Er zijn zeker wel heeeeeeeeel veeeeeel uitzonderingen hoor;))

Geplaatst

Vroeger werd een kokertje hooguit gebruikt als tussen punt om een aanwijzing in te verstoppen voor het volgende punt. Ik heb niets tegen fotorolletjes etc op locaties die echt de moeite waart zijn zoals mooie gebouwen, locaties in steden oid, maar zoals hier boven al wordt aangegeven een kokertje op een locatie waar ook gewoon een fatsoenlijke cache had kunnen liggen is dan toch wel erg jammer en zegt mij dan wel iets over de CO.

Geplaatst

Ik vind COL 5 (Weer een blauw stipje van de kaart) het mooiste voorbeeld wat ik hier zelf bij kan bedenken. Op dagen dat wij er op uit gaan om te cachen, en we komen langs zo'n cache waarvan je van te voren al kan voelen dat het niet de hoogste kwaliteit zal zijn, dan ligt het er maar net aan hoe het gaat op zo'n dag of we er zin in hebben. Het belangrijkste vind ik nog steeds is deze keuzevrijheid. Je hoeft ze tenslotte niet te doen, tenzij het je doel is om al die stipjes om te zetten in smiley's maar dan moet je juist blij zijn dat er een stipje is, zelfs al is dat met een beetje pech onderin de kliko.

En wat CO's er bij denken als ze dit plaatsen.. wellicht zouden ze zelf wel elke dag van dit soort caches willen oppikken.

Geplaatst

Caches in/aan/onder vuilnisbakken moeten niet worden verboden. HEt ligt er heel erg aan of de locatie interessant is. Als de locatie mooi is, dan maakt het mij niet uit waar de container zich in/aan/op bevindt. Als je maar op je gemakje kunt zoeken vind ik alles best.

Geplaatst

er kwam een poll over te veel poll's en toe liep het uit de klauwen (zoals altijd) en is alles op onzichtbaar gezet :thumbup:

Heb net nog lopen zoeken en kon het niet terug vinden, was ergens in 2008/2009

Misschien dat er nog andere mensen zijn die het zich herinneren....?

klik Ging toen over voortuin caches, waar drie polls tegelijk over waren. Daar is er een van gesloten, twee zijn samengevoegd.

Deze bleef open.

Geplaatst

Onlangs trof ik bij een carpoolcache (Tja, het puntje moest van de kaart ze zijn ook niet mijn favoriet) .........

Ophouden met het 'heilige moeten' lijkt me.

Ik doe ze niet, stoor me niet aan puntjes op de kaart en wanneer ik op mijn route onverhoopt toch een (in mijn ogen) waardeloze cache aantref, dan log ik hem niet.

Geplaatst

Als je een cache niet leuk vind, om wat voor reden dan ook, vermeld dat dan eerlijk in je log. Schrijf het niet leuker dan het is, maar schrijf dat het een prutplek is, dat je je afvraagt waarom daar een cache ligt, enz. Alleen gebeurt dat jammer genoeg zo weinig.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...