Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Misschien mis ik iets of heb ik er overheen gelezen. Heeft "het team" wel gelogd op de logrol? Dat zou je natuurlijk kunnen vragen aan de vorige eigenaar. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar geen reden gezien de log te verwijderen. Ik denk dat je als adoptieouder (dan) eigenlijk geen "recht" hebt om de log te verwijderen als de eerdere CO dat niet gedaan heeft.

 

Groeten Corry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vandaag ben ik ook aan het cachen geweest met mijn 2 kids om een bepaalde plek leeg te krijgen. Dit is helaas niet gelukt, niet omdat ik de multi niet kon of de cache niet kon vinden, maar simpel omdat het deksel niet van de cache af wilde! Ik heb er zelfs een foto van gemaakt en ben 10 minuten aan het prutsen geweest, maar hij zit echt vacuum dicht. Ik heb dit dan ook gelogd als een DNF, hoe balen het ook is, maar ben van mening dat dit de enige manier is omdat mijn naam niet op de logrol staat! Zelfs als de CO zou zeggen dat ik hem toch mag loggen, zou ik dat niet doen, omdat het voor mij voelt als cheaten. Ik zal dus nog een keer terug moeten met beter gereedschap!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Dat is goed om te horen, en dan heb ik meer zekerheid dat de cache die ik zocht toch echt geript is...

Wel jammer natuurlijk, want nu heb ik voor niets een half uur door de bosjes lopen struinen en een teek opgelopen... :unsure:

Nu maar hopen dat de CO er snel iets mee doet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn inmiddels naar schatting meer dan 10 logjes verwijderd, maar het valt niet bij te houden.
Vandaag staat zijn teller reeds op 42, hij is nu bezig met NH en Utrecht.
Zijn copy/paste logjes wijzigt hij wel per dag, vandaag is het: "Leuke behuizing en geinig plekje voor de cache."

Gisteren heb ik hem in weinig lovende bewoordingen een mail gestuurd, een reactie verwacht ik niet.

Misschien geven wij hem teveel aandacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien moeten de revieuwers eens hun verantwoording nemen, van de 5 is er 1 die revieuwed en de overgebleven 4 die "drukdoende" zijn om mijn sociale media te controleeren of ik wel lief genoeg voor groundspaek praat

laat dan 1 van die 4 revieuwers eens met zijn echte werk beginnen en zijn verantwoording nemen om deze ongein stoppen

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft een reviewer de mogelijkheid om deze gast zijn account te ontnemen en al zijn logs te verwijderen? Zo ja, reviewer, doe jouw plicht.
Wie interesse heeft, wil ik wel de mail sturen die ik heb verzonden aan deze virtuele cacher.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...