Spring naar bijdragen

In de bladen


Jurgen & Co

Aanbevolen berichten

In de Computer Idee nummer 4 02/02 tot 16/02/2004 staat.

 

Vooruitblik

 

" Zelf met het richtingsgevoel van een postduif kan het lastig zijn de weg te vinden. Nu zijn er tegenwoordig digitale hulpmiddelen als GPS. Maar .... werken die ook? Lees onze veldtest!

 

Jurgen & Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ha die *BG,

 

er ligt nog steeds een rommetje te wachen op je in Delft.

De testresultaten van de CB vind je op

http://www.consumentenbond.nl/files/pdf/20...t=cbM8NAt679zNE

 

Als je hier niet in kunt komen moet je me maar even een mailtje sturen, dan stuur ik het wel via de mail naar je op.

 

Na "SORRY De pagina die u wilt bekijken is niet beschikbaar".

Kwam ik er nu wel op terecht, maar moest wel even als lid bekend maken

 

Bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier staat ie dus bijgekoppeld als het goed is voor iedereen om te bekijken..

groeten remco

 

Verder komt in de nwe catalogus van winkel met diertje met grote platte staart een super tabel te staan met vergelijkbare gpssen en zo (wat voor opties, acc, cdroms etc)

groeten nogmaals

Link naar opmerking
Deel via andere websites

--------------------------------------------------------------------------------

Hier staat ie dus bijgekoppeld als het goed is voor iedereen om te bekijken..

groeten remco

 

Ik weet niet meer of de betreffende test toen invloed heeft gehad, maar ik ben inderdaad erg tevreden met mijn Sportrak Pro. Zeker gezien zijn geheugen, waardoor ik dus altijd ook een kaart erop heb staan. In Zweden was dat trouwens helemaal super: door het beperkte aantal wegen daar stonden ook een groot deel van de bospaden erop ==> we reden op de fiets zo naar de caches toe; in het bos.

 

Desalnietemin: Garmin heeft nu toch wel een heel erg aantrekkelijk snoepje in zijn assortiment genomen. Jammer dat de prijs geen snoepje is. En jammer dat het een Garmin is! ( ivm. de reeds in mijn bezit zijnde Magellan kaarten, die nu eenmaal niet in een Garmin te plaatsen zijn. Ook niet met grof geweld)

 

Dus als ik nu een nieuwe zou gaan kopen: ik zou doorsparen voor een zekere - veel te dure- Garmin.

Je weet wel; die van "Aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh" !.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de Computer Idee nummer 4 02/02 tot 16/02/2004 staat.

 

Vooruitblik

 

" Zelf met het richtingsgevoel van een postduif kan het lastig zijn de weg te vinden. Nu zijn er tegenwoordig digitale hulpmiddelen als GPS. Maar .... werken die ook? Lees onze veldtest!

 

Jurgen & Co

En nu weet ik nog steeds niet wat die computeridee heeft uitgeblaat. Het blad is nu toch wel al eens uitgelezen door je?

Je kondigt het aan alsof ik moet snipperen om het grote nieuws af te wachten en daarna de grote domper, niets, geen ene f*ck.

Alleen een oud vergeeld artikeltje van een overjarige consumentengids die toen het uitkwam al niet spoorde.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup:De enige manier om in dit land nog geld over te houden, is je eigen belastingdienst beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...