Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil een e-mail bericht sturen naar alle geocachers die mijn cache als found gelogd hebben.

Ik kan natuurlijk de hele lijst op de cachepagina volgen en 1 voor 1 de geocacher een bericht sturen, maar dat is een tijdrovende bezigheid.

Weet iemand een manier om via geocaching.nl, geocaching.com, GSAK of iets anders 1 bericht te kunnen sturen naar alle geocachers die een "found it" log geplaatst hebben.

Theo

Wizzys

Geplaatst

Als Cache owner heb je mogelijkheden om berichten te sturen naar cachers die iets hebben achter gelaten op je cache pagina. Kijk maar onder de opties waar je normaal kiest voor het loggen of schrijven van een note. Als cache owner heb je daar een aantal extra mogelijkheden waaronder iedereen een bericht sturen.

Succes!

Geplaatst

Als Cache owner heb je mogelijkheden om berichten te sturen naar cachers die iets hebben achter gelaten op je cache pagina. Kijk maar onder de opties waar je normaal kiest voor het loggen of schrijven van een note. Als cache owner heb je daar een aantal extra mogelijkheden waaronder iedereen een bericht sturen.

Succes!

hmmm, kan die optie daar echt niet vinden

Geplaatst

Succes!

Ik zie dat nergens staan hoor, dat ik iedereen een bericht kan sturen.

Geplaatst

Ik denk dat er niks anders op zit om elke cacher 1 voor 1 te mailen. Dat heb ik in het begin voor de Lange Multi ook moeten doen, heel erg tijdrovend is het niet.

Wat je ook kan doen is de cachers die jou cache hebben ingevuld een formulier laten invullen, voor bijv. een banner, en dan meteen vragen naar hun email.

Geplaatst

Ik weet niet welk bericht je zo hoognodig onder de vinders van je cache wilt verspreiden maar ik denk dat deze optie met opzet niet beschikbaar is voor een multi cache. Ik vraag me namelijk heel erg af of cachers op jouw spam zitten te wachten.

Geplaatst
spam [spem] de; m ongevraagde e-mails of sms’jes, vaak met reclame

Ik ga er van uit dat de lopers van deze cache niet allemaal expliciet om een e-mail gevraagd hebben, dus dan is het een ongevraagde e-mail, ergo spam.

Ik ben ook wel benieuwd waarom je als CO naar alle vinders een e-mail zou willen versturen. Wizzys, kun je dat toelichten?

Geplaatst

Heeft phoenix night dit nou ook niet gedaan met de jaarwisseling, alle teams die WAARDELOOS gelopen hebben een mail gestuurd.

Geplaatst
:offtopic: Goh ongevraagde e-mail = spam, dus zal ik CO's maar niet meer mailen met mijn vragen als ik vastloop. Straks ziet men mij ook als spammer . ;)
Geplaatst
spam [spem] de; m ongevraagde e-mails of sms’jes, vaak met reclame

Ik ga er van uit dat de lopers van deze cache niet allemaal expliciet om een e-mail gevraagd hebben, dus dan is het een ongevraagde e-mail, ergo spam.

Ik ben ook wel benieuwd waarom je als CO naar alle vinders een e-mail zou willen versturen. Wizzys, kun je dat toelichten?

Kan ik wel toelichten.

Ik heb destijds een banner gemaakt die velen bij hun profiel hebben staan.

Nu ga ik waarschijnlijk van ISP wisselen waardoor ik deze banner op een andere site moet gaan zetten.

Hierdoor wordt de code van de banner anders, en ik vind het vervelend als die mensen allemaal zo'n kruisje bij hun profiel krijgen.

Lijkt me geen spam, toch???

Theo

Geplaatst

Dan verander je de banner op jouw site in een afbeelding met de tekst: deze banner verandert binnenkort van plek. Klik hier voor de juist link. etc...

Iedereen die de banner via jouw link in hun profiel heeft staan, krijgt deze mededeling. :thumbup:

Trouwens, veel cachers downloaden zo'n banner zodat ze niet afhankelijk zijn van de werking van andermans server...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...