Team Professor X Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Klopt het of is het al langer zo? Ik zie nu ineens de site van geocaching.com in het nederlands tevoorschijn komen. Vanmiddag nog niet???
Team Gelaen Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Grootste deel is al langer, was een setting ergens dacht ik.
hesselannema Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 De nl taal idd al langer aanwezig.. en nog niet voor alle paginas. En vraag me niet zinds hoe lang.
Tornado Bram Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Waar doe je dat dan? Hier nog in het engels.
Twin Peaks Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Waar doe je dat dan? Hier nog in het engels. Oh.......rekening niet betaald?
Tornado Bram Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Waar doe je dat dan? Hier nog in het engels. Oh.......rekening niet betaald? Haha lol, maar je kunt inderdaad in je profiel de taal nu in het nederlands zetten!
Twinlife Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 (bewerkt) Onderaan de pagina van gc.com kun je hem eventueel weer terug zetten naar het Engels! 1 maart 2011 bewerkt door Twinlife
Heracross Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 (bewerkt) Hier: settings en dan onderaan (preferences). Ik weet wel dat een tijdje terug er een aantal zaken niet werkten als je Nederlands "aanzette", dus weer gewaarschuwd. 1 maart 2011 bewerkt door Heracross
eitjes Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Ja, in het Nederlands zetten kan al enkele maanden. Echter, niet alles is nog vertaald, want nog niet alle te vertalen teksten zijn aangeleverd aan de vertalers. Dat betekent dus dat je gedeeltes in het Engels zult krijgen en delen in het Nederlands. Ook kan het zijn dat stukken van zinnen niet goed op elkaar aansluiten. Vertalen kan namelijk niet zomaar 1 op 1 en dat is soms nogal lastig uit te leggen aan de Amerikanen. Een flinke tijd terug heb ik al eens een draadje opgestart om fouten in de vertalingen te verzamelen en daar zijn toen een aantal reacties op gekomen. Ook functionaliteit die inderdaad niet werkt (soms) als je een andere taal kiest. Zulk soort dingen horen we graag, zodat het opgelost kan worden. Het draadje waar je je opmerkingen in kunt zetten vind je hier. Dan zorg ik dat het zo snel mogelijk wordt aangepast (indien mogelijk). Houd wel rekening met de aanpassingstijd die Groundspeak nodig heeft. Het heeft geen zin om opmerkingen te maken over pagina's die half in het Engels en half in het Nederlands zijn of zinnen die half vertaald zijn. Daar kunnen we namelijk niets aan doen totdat Groundspeak de rest ook aanlevert in het vertaalprogramma.
flet Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Wauw dit wist ik niet. Is wel leuk. Groundspeak timmert wel positief aan de weg. Is dit voor iedereen of alleen voor betalende leden (premium members)? Bij ons werkt het.
Waldio Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Deze optie is voor iedereen. Er is een vertaalteam druk bezig, maar zoals eitjes al uitlegde krijgen deze mensen de hele tijd stukjes tekst. Geen hele pagina, vandaar dat de zinnen soms wat krom zullen lopen in het begin. Het zou eigenlijk nog niet zichtbaar moeten zijn, maar door een foutje in een update in december is het toch al zichtbaar voor ons. Nog even wachten en hij is helemaal vertaald!
eitjes Geplaatst 1 maart 2011 Geplaatst 1 maart 2011 Dat het niet zichtbaar zou moeten zijn is niet helemaal waar. Terwijl wij aan het testen waren een aantal maanden geleden, stonden de teksten opeens al online. Dat was niet helemaal de bedoeling. Maar het is wel de bedoeling dat alles wat vertaald is er nu al op staat.
Tornado Bram Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 Weet niet of het met nederlands te maken heeft maar loopt nu zo nu en dan vast dus zet ik hem maar weer op engels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden