Spring naar bijdragen

Favorites


corina

Aanbevolen berichten

Toen ik gisteravond een cache wilden loggen zag ik onderaan de logpagina dat ik het volgende kon invullen: Add to your Favorites (15 remaining)

 

Ik was hierover verbaasd want ik dacht dat het alleen voor premium members was. Maar ik kon echt het hokje aankruisen. Nu vonden we de cache wel heel erg leuk dus we besloten om dit dan maar gelijk te doen.

Maar nu zag ik dat de cache er geen favorites bij heeft gekregen.

Komt dit omdat je toch premium lid moet zijn?

Maar waarom krijg je dan wel de mogelijkheid om dit in te vullen?

Of is er iets mis gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit geeft niet echt een antwoord op de vraag. Er staat dat het systeem alleen werkt voor Premium Members. Maar dus niet waarom corina wel de mogelijkheid heeft om het favorite hokje aan te vinken, terwijl ze (zoals ik begrijp) geen Premium Member is.

Het is inderdaad wel vreemd dat een niet Premium Member wel de optie heeft, maar het dan niet meetelt, laat het dan gewoon weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ondertussen ben ik premium member en kan ik de functie favorites gebruiken. Toch heb ik nog een vraagje.

Volgens de teller heb ik 190 caches gelogd. En toch kan ik maar 17 favorites uit delen.

Je krijgt ze toch voor elke 10 caches?

Weet iemand hoe dit kan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm, eens naar mijn eigen favorites gekeken. Ik heb er juist een teveel.

In totaal 366 gevonden caches zou recht moeten geven op 36 favorites.

Met 12 uitgedeeld, heb ik er nu volgens de site nog 25 te besteden. :blink:

 

Misschien dat ik opnieuw moet leren rekenen, of zullen we GS terug naar de basisschool sturen?

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is dit aan de hand?

My Favorite Points total doesn't seem to match my find count. Why?

Only the first "Found it!" log (or the equivalent "smiley" log for Webcam and Event Caches) posted to the cache page counts toward your total Favorite Points; duplicate finds are not calculated. Finds on caches that you own are also not included. The result is that your Favorite Points count may be slightly less than 10% of your total geocache finds.

 

Dit is allemaal HIER te vinden. Hoop dat dat wat duidelijkheid verschaft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmm, eens naar mijn eigen favorites gekeken. Ik heb er juist een teveel.

In totaal 366 gevonden caches zou recht moeten geven op 36 favorites.

Met 12 uitgedeeld, heb ik er nu volgens de site nog 25 te besteden. :blink:

 

Misschien dat ik opnieuw moet leren rekenen, of zullen we GS terug naar de basisschool sturen?

Dat heb ik ook.

Ik heb er 611 gevonden, 61 favorites en als ik nog 1 cache vind (log) krijg ik er een favorite bij :huh:

 

In het begin liep het synchroon (altans met 1 favorite teveel). Ineens had ik 10+1 cache nodig en nu dus als ik op mijn totaallijst **2 caches heb gevonden.

Ik snap hier niets van. Ik heb ook al eens gekeken of ik misschien ergens dan dubbel gelogd had, maar dat was ook niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er juist een teveel.

In totaal 366 gevonden caches zou recht moeten geven op 36 favorites.

Met 12 uitgedeeld, heb ik er nu volgens de site nog 25 te besteden. :blink:

 

Quote uit de knowledge books:

Who can earn Favorite Points?

Only Premium Members earn Favorite Points. They get one point just for being a Premium Member, then further points by logging geocaching finds, at the rate of 1 Favorite Point per 10 finds.

 

Je krijgt er dus al 1 gratis als je premium member wordt en vervolgens per 10 founds een bij, dus dit aantal klopt gewoon :thumbup:

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...