De Wijngemachtigde Geplaatst 10 maart 2011 Auteur Geplaatst 10 maart 2011 @Wad-Seekers: misschien moet je SN@G, de eigenaar van het TB hotel een emailtje sturen of hij even kijkt of de coin er nu werkelijk niet meer in zit. Ik weet dat hij coins die zijn TB hotel aandoen er soms uithaalt om te discoveren (en op te poetsen wellicht ). Misschien helpt dat. Als de coin echt verdwenen is, dan... nou, dan is dat in elk geval duidelijk.
GerardM86 Geplaatst 10 maart 2011 Geplaatst 10 maart 2011 Coin TB2YPTA zit ook al lang niet meer in "BIL16: Zuidwolder Waterlossing". Deze coin (staat overigens 3e in het klassement!) is gewoon verkeerd gelogd door de grote groep cachers die gezamenlijk 666 liepen en onderweg BIL16 hebben bezocht. Zaak is om uit te vinden wie welke coin waar heeft geruild. Deze coin was eerst verkeerd gelogd inderdaad (was gelogd in BIL03 in plaats van in BIL16). Daarna is dat alsnog rechtgezet door diegene en alsnog gelogd als "Dropped in BIL16". Dat is ook werkelijk wat er gebeurd is, ik was er namelijk zelf bij In BIL16 is de coin netjes achtergelaten maar niet meer retrieved sinds die tijd. Er is nog wel een note geplaatst dat er een coin in de cache lag die niet op de cachepagina stond en dat de coin die er wel in zou moeten zitten (TB2YPTA dus) er niet meer in zat. Waarschijnlijk dus meegenomen door iemand maar (nog steeds) niet gelogd?
eitjes Geplaatst 10 maart 2011 Geplaatst 10 maart 2011 Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat er echt iets aan te doen zou zijn, maar wilde het toch even kwijt... Een coin op 'missing' zetten is inderdaad een optie. Jammer inderdaad, Wad-Seekers, als een coin onderin een overvol hotel zit. Zou ik ook van balen! Die van mij zit helaas ook alweer een tijdje vast in een cache. Succes weer allemaal met race/organisatie!
Duo Cothe Geplaatst 10 maart 2011 Geplaatst 10 maart 2011 Wij hebben de Wad seekers al bericht dat hun coin wel in TB hotel Bierum zit; 26 febr nog gespot. Alleen coin was niet als racecoin herkenbaar, dus hebben we alleen 2 andere racers meegenomen. Aanbod ligt er om binnenkort de 70km heen + 70km terug nog 'ns te rijden. Daar nog een paar caches te doen en alsnog een keertje dit hotel bezoeken. Dus vlg ons is coin NIET weg.
Lemfisk Geplaatst 10 maart 2011 Geplaatst 10 maart 2011 Coin TB2YPTA zit ook al lang niet meer in "BIL16: Zuidwolder Waterlossing". Ben er vorige week nog speciaal voor langs gereden. Morgen ga ik vanuit Overijssel naar Zeeland. Helaas geen coin in de buurt om mee te nemen! Hangt er van af waar je in Zeeland komt....mijn racecoin ligt nabij Goes en wordt nog niet meegenomen door bezoekende cacher aldaar. Any help will do om deze daar weer van weg te laten komen, hoor
Beukenootje Geplaatst 10 maart 2011 Geplaatst 10 maart 2011 Er is nog wel een note geplaatst dat er een coin in de cache lag die niet op de cachepagina stond en dat de coin die er wel in zou moeten zitten (TB2YPTA dus) er niet meer in zat. Waarschijnlijk dus meegenomen door iemand maar (nog steeds) niet gelogd? Dat zeg ik dus: hij zit er niet meer in! Heb nog geprobeerd om uit te vogelen hoe en wat, maar sindsdien zijn er flink wat cachers langsgeweest. En degene die de coin nog niet heeft gelogd heeft misschien de cache ook nog niet gelogd?
GerardM86 Geplaatst 10 maart 2011 Geplaatst 10 maart 2011 Klopt, iemand tussen ons en jou heeft 'm eruit gehaald. De vraag is alleen wie.....
De Wijngemachtigde Geplaatst 10 maart 2011 Auteur Geplaatst 10 maart 2011 Nu goed, het lijkt er in elk geval op dat de top van het klassement spannende tijden doormaakt...
Caveman en Co Geplaatst 11 maart 2011 Geplaatst 11 maart 2011 Wij hebben de Wad seekers al bericht dat hun coin wel in TB hotel Bierum zit; 26 febr nog gespot. Alleen coin was niet als racecoin herkenbaar, dus hebben we alleen 2 andere racers meegenomen. Aanbod ligt er om binnenkort de 70km heen + 70km terug nog 'ns te rijden. Daar nog een paar caches te doen en alsnog een keertje dit hotel bezoeken. Dus vlg ons is coin NIET weg. Dan is deze samen met de twee andere racecoins in werkelijkheid later gedropt dan dat hij via de pagina is gedropt. Tijdens mijn bezoek op 01-02-2011, werden zij allen niet aangetroffen. Ik heb nl. alle tb's en coins omgeruild die dag. Maar hoe dit tot stand gekomen is, is voor de betrokkene al duidelijk denk ik
Wad-Seekers Geplaatst 11 maart 2011 Geplaatst 11 maart 2011 Niets dan lof voor de cachers die hebben geprobeerd om racecoins uit dat "hotel" te halen. Wat mij betreft zit het fenijn in het feit dat die coins erin zijn gekomen. Het is een hotel waar ruilen van items wordt gevraagd en uit de logs begrijp ik dat de eigenaar meestal een praatje komt maken als het hotel wordt gevonden. Hij houdt er goed zicht op blijkbaar. Overigens was mijn coin herkenbaar aan het NL-racekaartje. Maar dat kan er inmiddels af zijn.
post@co Geplaatst 11 maart 2011 Geplaatst 11 maart 2011 er zijn onlangs door de eigenaar weer een aantal coins gedropt, misschien zit ie er tussen? Als onze auto eindelijk eens klaar is [en dat is ie nog steeds niet helemaal] gaan we misschien zondag in die buurt cachen...
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 maart 2011 Auteur Geplaatst 11 maart 2011 Winnen zit er voor mij niet meer in. Aangezien mijn coin al ruim 3 weken in België rondhangt. Ik hoop dat hij ooit nog richting Nederlandse bodem gaat Hoera! Hij is weer terug in Nederland, back in business. Verder heeft de coin van Mon-Roe inmiddels de 2e plek ingenomen in het klassement met 10 provincies. Deze coin heeft al aardig wat reiservaring en weet wat het is om als een gek door Nederland te crossen. Hijgt inmiddels in de nek van de coin van Brain and Pinky, die nog steeds fier aan kop staat met 11 provincies. Wat gaat dit worden? Waar gaat dit heen?
kdv Geplaatst 11 maart 2011 Geplaatst 11 maart 2011 Je kunt dus, als het vermoeden erg sterk is dat de coin echt weg is, de eigenaar vragen deze op 'missing' te zetten zodat de blauwe stip een rode wordt. Als de coin vervolgens weer wordt gegrabbed en verder reist heeft dat geen enkele invloed op de positie van die coin in de race. Niet alleen de eigenaar van een coin kan de coin op Missing zetten, maar ook de eigenaar van de cache waar de coin eigenlijk in zou moeten liggen. Zijn toch weer dubbele kansen op een reactie!
Gebs Geplaatst 12 maart 2011 Geplaatst 12 maart 2011 Winnen zit er voor mij niet meer in. Aangezien mijn coin al ruim 3 weken in België rondhangt. Ik hoop dat hij ooit nog richting Nederlandse bodem gaat Hoera! Hij is weer terug in Nederland, back in business. Verder heeft de coin van Mon-Roe inmiddels de 2e plek ingenomen in het klassement met 10 provincies. Deze coin heeft al aardig wat reiservaring en weet wat het is om als een gek door Nederland te crossen. Hijgt inmiddels in de nek van de coin van Brain and Pinky, die nog steeds fier aan kop staat met 11 provincies. Wat gaat dit worden? Waar gaat dit heen? Tijd om te gaan winnen
harraps Geplaatst 12 maart 2011 Geplaatst 12 maart 2011 In dit draadje is een paar keer in het algemeen vermeldt dat coins in het buitenland liggen. Nu ben ik vaak op pad, dus dacht ik, even op de kaart kijken, misschien is er de kans de een of andere coin terug naar Nederland te krijgen. Inmiddels heb ik nu meerdere keren de kaart bekeken - maar hier zie ik alleen stipjes in Nederland, maar geen een in België, Luxemburg, Duitsland... Wat zie ik over het hoofd? Of duidt de kaart inderdaad alleen de coins aan die in Nederland bezig zijn? Is er een kans om ergens anders een snelle overzicht te krijgen om te checken of mijn reisroute toevallig langs een cache met een van de coins loopt?
Aanbevolen berichten