post@co Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 (bewerkt) Groningen Mysterie dejongones #1 - DNA link dejongones #2 Drentse AA link IMSK Vlindercache link Cusemaer Cache link Traditionals Stadsmarkering Groningen S1 link Een serie tradi's langs alle 10 de stadsmarkeringen van Groningen Voorgerecht - Ingredient 1 link Ook een serie tradi''s, met een bonuscache aan het eind Multi Stadscache Groningen link Een leuke wandeling door de stad, met de cache op een erg veilige plaats, rip gevaar is er niet! Stieltuin (kruidentuin in stadspark) link Kloosterroute Essen link Iets anders Trackable Hotel "In den vergulden B-Bunch" link Het is eigenlijk een tradi, maar leuk om eens een TB hotel te zien ik doe blijkbaar iets fout wat mijn linkjes werken niet.... 25 maart 2010 bewerkt door post@co
team nessa Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 Voor Gelderland onze Brandweerserie, 7 tradis en een minimulti Brandweer en één van de kroonjuwelen, ook heel geschikt voor kinderen Het witte wief
Waldio Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 Maar om te beginnen zou ik ook niet het : orderbos en het mysterie van de beerput GCQ5E2kiezen om als beginneling te gaan doen. Deze discussie is al 2 keer eerder gestart en de cache is al van de kaart en bookmarklist af. ik doe blijkbaar iets fout wat mijn linkjes werken niet.... Je moet target="_blank weg halen, alleen de GC code dit wordt hem dus met aanklikbare links: Groningen Mysterie dejongones #1 - DNA link dejongones #2 Drentse AA link IMSK Vlindercache link Cusemaer Cache link Traditionals Stadsmarkering Groningen S1 link Een serie tradi's langs alle 10 de stadsmarkeringen van Groningen Voorgerecht - Ingredient 1 link Ook een serie tradi''s, met een bonuscache aan het eind Multi Stadscache Groningen link Een leuke wandeling door de stad, met de cache op een erg veilige plaats, rip gevaar is er niet! Stieltuin (kruidentuin in stadspark) link Kloosterroute Essen link Iets anders Trackable Hotel "In den vergulden B-Bunch" link Het is eigenlijk een tradi, maar leuk om eens een TB hotel te zien
post@co Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 ik doe blijkbaar iets fout wat mijn linkjes werken niet.... Je moet target="_blank weg halen, alleen de GC code thanks
Sivota Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Geplaatst 25 maart 2010 Oeps, zomaar een paar caches op een andere locatie in Nederland neergezet, zie ik. Ik heb het lijstje gecorrigeerd.
jo-anne Geplaatst 25 maart 2010 Geplaatst 25 maart 2010 Voor Overijssel: ik zal Deventer zeker nog "op de kaart" zetten. Hihi, natuurlijk..... Ons mooie DCGeopoly... Prima te doen voor een beginner !
AJKwak Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 Hihi, natuurlijk..... Ons mooie DCGeopoly... Prima te doen voor een beginner ! Die zijn idd goed te doen voor een beginner en ook een heel leuke serie als je veel van Deventer wilt zien. en zo lang bouwvakkers geen hekken verplaatsen bij de bordeelkazerne waar door er toch weer een dnf op de lijst er bij stond
post@co Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 (bewerkt) post verwijderd ivm met een update verderop in het draadje 1 april 2010 bewerkt door post@co
Miniatuur Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 Mystery: DCGeopoly 01 De Start ligt in Overijssel, niet in Drenthe.
post@co Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 Mystery: DCGeopoly 01 De Start ligt in Overijssel, niet in Drenthe. cut/paste foutje, gecorriceerd bedankt
GeoVlinder Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 Wouw dat is al een mooie lijst! (waarom moet Drenthe huilen?) Nu Drenthe, Overijssel, Flevo-polder en Zeeland nog een paar!!!
Miniatuur Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 Zal eerst uit moeten zoeken hoe een linkje geplaatst kan worden. Maar: onze caches in ZW Drenthe zijn allemaal geschikt voor beginners (en nog leuk ook). Dus als iemand tijd heeft.
post@co Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 Zal eerst uit moeten zoeken hoe een linkje geplaatst kan worden. Maar: onze caches in ZW Drenthe zijn allemaal geschikt voor beginners (en nog leuk ook). Dus als iemand tijd heeft. zet anders de GC codes hier neer, dan kan ik ze wel in de lijst zetten. eduard
post@co Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 Wouw dat is al een mooie lijst! (waarom moet Drenthe huilen?) Nu Drenthe, Overijssel, Flevo-polder en Zeeland nog een paar!!! omdat er jammer genoeg nog maar 1 cache staat...maar daar gaat vast verandering in komen.
Miniatuur Geplaatst 26 maart 2010 Geplaatst 26 maart 2010 Hierbij 3 van onze caches. Rheebruggen GC1D847 Multi Kamperzand GC1E0YX Multi Fietsen in de Zuidwest Hoek GC1EXXB multi
Aanbevolen berichten