Spring naar bijdragen

Metalen Plaatjes Met Aanwijzingen


Malyenki

Aanbevolen berichten

Ik heb van Sint een prachtige set slagletters en -cijfers gekregen. Het wordt tijd dat ik dat eens ga gebruiken.

Mijn vraag is: in wat voor metalen plaatjes sla je de aanwijzingen? Waar is het te verkrijgen? Moet het RVS zijn.

Wie heeft ervaring met het uitzetten van tochten met plaatjes. Bedankt alvast voor de info.

 

Groeten, Malyenki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Afhankelijk van de hoeveelheid tekst die je er op wilt zetten, maar ik heb zelf ronde schijfjes bij de bouwmarkt gekocht met een 5 mm gat erin. Kan met een schroef meteen op een paaltje worden bevestigd. Op deze plaatjes kon ik 3 cijfers boven en 3 onder kwijt. Deze plaatjes waren van gegalvaniseerd staal volgens mij. Wat eigenlijk inhoud, roest moeilijk, maar is wel hard slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alu kan je goed en snel zagen met een ijzerzaag.

Maar als je wat rvs plaatjes moet, je weet me te vinden :D

 

Ik heb rvs plaatjes gebruik bij Pokedingen op het spoor. (pokemons op het spoor) je wel bekend.

 

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de strip handig in stukjes wil hebben, kom dan even naar Dedemsvaart.

Bij de machinefabriek waar ik werk hebben we een guillotineschaar , daar is het zo mee gepiept.

Ik kan daar 's avonds en in het weekend wel terecht voor prive klusjes.

 

groeten,

 

Harm (less_52)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tnx allen.

Heb een aluminiumstrip gehaald. De eerste tekens staan erin geslagen. Nu nog een handige manier vinden om het plaatje van de strip af te krijgen (ik vind een ijzerzaag wel heel veel gedoe...)

 

Als de strip niet al te dik is, is deze vrij gemakkelijk met een handmetaalschaar te knippen.

Anders gewoon even naar de Gamma of de zaak waar je de strip gehaald hebt.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu we het toch over metaalbewerking hebben ..............

Mijn vraag heeft niets met geocaching te maken, maar wel met metaal: wie kan iets van RVS voor me maken?

Graag een PB.

Antarctica

 

 

 

Vraag eens aan Dalamot. Hij is loodgieter en maakt prachtige creaties en voor zover ik weet altijd bereid iemand te helpen.

 

Groeten Corry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een tip voor de leesbaarheid.

de cijfers en letters met een watervaste stift, zwart inkleuren. met een beetje alcohol op een doekje het plaatje zelf schoonvegen. Laten drogen en een likje vernis erover, klaar.

Prima leesbaar,

Zonde van de alcohol :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu we het toch over metaalbewerking hebben ..............

Mijn vraag heeft niets met geocaching te maken, maar wel met metaal: wie kan iets van RVS voor me maken?

Graag een PB.

Antarctica

 

als het niet te groot of te bewerkelijk is dan kan ik misschien wel wat voor je betekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...