Spring naar bijdragen

Metalen Plaatjes Met Aanwijzingen


Malyenki

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als we de duivel overleven en tot de cache geraken de 20ste wil ik wel wat handigs achterlaten.

Je maakt me nieuwsgierig :)

Nu maar hopen dat de duivel geen roet in het eten gooit...

 

Even zonder dollen.

Heb gewoon wat verschillende plaatjes voor ogen, dan kun je een beetje mee experimenteren.

(vertind staal / RVS / aluminium)

 

Handig als je in de metaal werkt. :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tnx allen.

Heb een aluminiumstrip gehaald. De eerste tekens staan erin geslagen. Nu nog een handige manier vinden om het plaatje van de strip af te krijgen (ik vind een ijzerzaag wel heel veel gedoe...)

 

Een ijzewzaag is juist ideaal. Maar om om goed te kunnen zagen dien je het werkstuk (alu strip) vast de klemmen in bijvoorbeeld een bankschroef of een lijmklem. En een goede ijzerzaag die goed op spannng is met de tandjes van de zaag van je af.

 

Ik zou je ook adviseren om RVS schroeven de gebruiken anders roest je plaatje alsnog van de stronk of paal af.

 

En als je het helemaal mooi wil afwerken kan je na het boren van de gaten voor de schroeven nog verzinken zodat de schuine kanten van de schroeven mooi in het plaatje vallen en niet meer uitsteken.

 

Vergeet ook niet om met een vijl even de plaatje af te bramen anders kan iemand die hem afleest zich misschien bezeren aan één van de bramen.

 

Een halve cm inzagen met een ijzerzaagje, en vervolgens doorbreken --> Prima resultaat! :)

 

Zonde van het aluminium.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...